اعلانیه

روز بازاریابی: 11 ژوئن 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 17 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 ژوئن 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • اپل فیس بوک را در iOS 6 ادغام می کند

    همانطور که انتظار می‌رفت، اپل از ادغام قابل توجه فیس بوک در iOS6، نسل بعدی سیستم عامل موبایل خود خبر داد. اسکات فورستال از اپل به تازگی در سخنرانی امروز WWDC، به سبک معمول اپل، گفت که این شرکت با فیس بوک همکاری کرده است تا «بهترین تجربه فیس بوک را در یک دستگاه تلفن همراه» ایجاد کند. برخی از نکات برجسته از […]

  • IAB: درآمد تبلیغات آنلاین Q1 نسبت به سال 2011 15٪ افزایش یافته است

    سه ماهه اول سال 2012، فصل بسیار خوبی برای صنعت تبلیغات تعاملی بود – در واقع، طبق آخرین آمار دفتر تبلیغات تعاملی (IAB) بهترین سه ماهه اول ثبت شده است. آنهایی که توسط IAB و Pricewaterhouse Coopers مورد بررسی قرار گرفتند گفتند 8.4 میلیارد دلار درآمد داشتند که 15 درصد بیشتر از ثبت شده در دوره سال قبل بود. […]

  • تویتر اولین تبلیغ تلویزیونی خود را پخش کرد، اولین صفحه هشتگ خود را تبلیغ کرد

    تویتر اولین آگهی تلویزیونی خود را در طول مسابقه پوکونوآ 400 NASCAR در روز یکشنبه پخش کرد که از شبکه کابلی ایالات متحده TNT پخش شد. این نقطه 15 ثانیه ای بخشی از قرارداد اخیراً اعلام شده توییتر با NASCAR است که باعث شد سازمان مسابقه یک محصول تبلیغاتی جدید به نام “صفحه هشتگ” خریداری کند. در طول آخر هفته مسابقه، طرفداران می توانند از twitter.com/#NASCAR دیدن کنند تا […]

    را دریافت کنند

  • Apple WWDC Note اصلی: Retina-Display MacBook Pro، iOS 6 فیس‌بوک، سیری هوشمندتر و نقشه‌های جدید اپل را دریافت می‌کند

    در جلسه اصلی WWDC اپل امروز، اعلامیه ها همانطور که انتظار می رفت منتشر شد: مک بوک جدید با صفحه نمایش رتینا و iOS 6 – زمانی که پاییز امسال منتشر شد – دارای یکپارچه سازی فیس بوک، تجربه نقشه برداری جدید تمام اپل و سیری هوشمندتر که وظایف بیشتری را انجام می دهد. . اپل فیس بوک را در iOS6 ادغام می کند در اینجا در Marketing Land اطلاعات بیشتری درباره اخبار فیس بوک پوشش می دهد. اپل وارد […]

    محلی می‌شود

  • عنوان

  • Google Compromises End Street View Litigation In Switz, Book Suit In France

    هفته گذشته گوگل به پیروزی بزرگی برای نمای خیابان در اروپا دست یافت. سوئیس حق اساسی خود را برای وجود در این کشور تأیید کرده است، که به طور گسترده به عنوان یکی از سخت ترین قوانین حفظ حریم خصوصی در قاره شناخته می شود. تنظیم‌کننده حریم خصوصی سوئیس از Google خواسته بود تضمین کند که می‌تواند چهره‌ها، خودروهای […]

  • محتوای برتر در مقابل. مخاطب و داده: کدام یک برای بازاریابان بهترین است؟

    مقدار فراوانی از موجودی دیجیتال در دسترس تبلیغ‌کنندگانی است که به دنبال خرید فضای تبلیغاتی هستند، اما بهترین راه برای خرج کردن دلارهای تبلیغاتی چیست؟ از یک طرف، فضای تبلیغاتی ممتازی وجود دارد که برای همه شناخته شده است. به ESPN.com یا NYTimes.com فکر کنید. شما می دانید چه چیزی می خرید، می توانید محتوای خود را یکپارچه کنید و […]

  • درباره نویسنده

    مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *