اعلانیه

روز بازاریابی: 11 مه 2012

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 10 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 مه 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

    عنوان

  • مطالعه: افرادی که آخرین نسخه IE دارند بیشترین احتمال را برای کلیک روی تبلیغات دارند

    یک مطالعه جدید توسط Chitika نشان می‌دهد که در میان کاربران اینترنت اکسپلورر (IE)، افرادی که دارای به‌روزرسانی‌ترین نسخه مرورگر (IE 10) هستند، به احتمال زیاد روی تبلیغات کلیک می‌کنند. به نظر می‌رسد این یافته‌ها تا حدودی با این ایده که کاربران کم‌پیچیده بیشتر روی آن کلیک می‌کنند، تطابق دارد، زیرا باهوش‌ترین کاربران احتمالاً […]

  • آیا Google Maps می‌تواند به شکل قوی‌تر به عنوان یک برنامه جداگانه به iOS بازگردد؟

    بعد از اینکه داستان را نوشتم که می‌گفتم اپل می‌خواهد Google Maps را با محصول خود جایگزین کند که به عنوان بخشی از iOS 6 عرضه شود، با یکی از دوستانم گفتگو کردم. او به من یادآوری کرد که اپل در واقع کنترل اکثر عناصر برنامه Maps در آیفون را در اختیار دارد. […]

  • بازاریابی بیز: تبلیغات پورن، هودی و گزارش اقلیت

    یک بار دیگر، این هفته شبیه یک قسمت از Melrose Place بود، با شایعات مد، پورن و کشف دروغ. خوشبختانه، برنامه‌نویسی جایگزین با استارت‌آپ‌های قابل‌توجهی (Drawbridge و Mixpanel) در دسترس بود که یک دور از بودجه و پیشرفت‌های گوگل و Foursquare در همگرایی اجتماعی، محلی، موبایل و تجارت را جمع‌آوری کرد. Drawbridge بیرون می آید […]

  • فیس‌بوک برای افزایش دید، آگهی‌های «هایلایت» روی پست‌های کاربر را آزمایش می‌کند

    امروز یک تست تبلیغاتی جدید نظیر به همتا در طبیعت کشف شد که به کاربران فردی این امکان را می‌دهد که یک پست مهم را برجسته کنند. New Zealand’s Stuff این آزمایش را کشف کرد که به فیس‌بوک‌ها این قدرت را می‌دهد که مطمئن شوند دوستان پیام‌شان را می‌بینند: این نوع تبلیغ بسیار غیرعادی است زیرا به جای […]

  • گزارش: اپل در حال جایگزینی نقشه های گوگل با محصول خود در iOS 6

    اپل در سه سال گذشته مشغول جمع آوری شرکت های نقشه برداری بوده است. بنابراین فقط مسئله زمان بود تا کوپرتینو تصمیم بگیرد که Google Maps را با محصول خود جایگزین کند. با توجه به وبلاگ 9to5Mac، ظاهراً زمانی که اپل iOS 6 را در اواخر امسال منتشر کند، این اتفاق خواهد افتاد. «منابع مورد اعتماد» به نقل از […]

  • رشد برنامه از طریق دانش ناشر

    اگر در حال حاضر یک برنامه وابسته را مدیریت می کنید، مطمئن هستم که می دانید ناشران شما چه کسانی هستند. شاید حتی بتوانید به من بگویید تعداد ناشرانی که در طول عمر برنامه شما درخواست داده اند، تایید شده اند و رد شده اند. اما آیا واقعاً می دانید ناشران شما چه کسانی هستند؟ دو سوال به نظر من مهم است […]

  • “بازاریابی اینترنتی” کلاهبرداری نیست. درستش کن، لطفا، The Verge

    هی، The Verge. آیا می توانم فقط شما را ورج صدا کنم؟ ما کمی مشکل داریم ظاهراً از ریشه های ابزار خود گذشته اید. با انجام این کار، شما به طور تصادفی به طیف گسترده ای از بازاریابان قانونی به عنوان کلاهبرداران برچسب زدید. به هر حال، با انجام این کار، خود را نیز کلاهبردار ساختید. می دانید چه […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • انحصاری: در اینجا نحوه توضیح اسکات تامپسون، مدیر عامل یاهو، رسوایی بیوگرافی خود است، www.businessinsider.com
  • تویتر ارائه‌دهنده بازاریابی ایمیل شخصی RestEngine، TechCrunch
  • AT&T فروش YP را تکمیل می کند، blog.kelseygroup .com
  • تغییر سیاست حفظ حریم خصوصی فیس بوک راه را برای تبلیغات خارج از فیس بوک هموار می کند، فوربس
  • Google%20FTC%20Public%20Preps%20for%20Google%20FlippingPublic%20Wallation%20Poight,%20%E2%80%8FGoogle%20FTC%20Preps%20for%0A
  • ، رویترز
  • LinkedIn هیولا نمی خرد : اینجا The Real Story، www.businessinsider.com
  • است

  • احساس اشتراک‌گذاری ویدئو، موشک‌های Viddy به سمت 30 میلیون کاربر، بانک‌ها 30 میلیون دلار، VentureBeat

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

بازاریابی جستجو

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *