اعلانیه

روز بازاریابی: 11 فوریه 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 16 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 فوریه 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • 20 ویژگی CMOهای موفق
    CMO بودن چیزهای زیادی است: شگفت انگیز، سخت، طاقت فرسا، سرگرم کننده، چالش برانگیز و حدود یک میلیون صفت دیگر. در حالی که من فقط بیش از نیم سال است که این عنوان را یدک می کشم، این 8 ماه را صرف تحقیق در مورد معنای “یک مدیر ارشد مدیریت موفق” کرده ام. این کاملاً منحنی یادگیری و […]
  • بوده است

  • تبلیغ کننده ادعا می کند که فیس بوک از لایک های جعلی سود می برد، اما فیس بوک می گوید، “لایک های جعلی به ما کمک نمی کنند”
    گزارشی در واشنگتن پست دیروز ادعا می‌کند که فیس‌بوک از مزارع کلیکی که برای افزایش فالوورها و لایک‌ها استفاده می‌شود سود می‌برد، حتی اگر این سایت رسانه‌های اجتماعی هر تبلیغ‌کننده‌ای را که با استفاده از خدمات مزرعه کلیک پیدا کنند جریمه می‌کند. درک مولر می گوید که صفحه فیس بوک او پس از ثبت نام در یک برنامه تبلیغاتی قانونی فیس بوک توسط لایک ها اسپم شد […]
  • شریک داده فیس بوک و توییتر Datalogix شرکت تجزیه و تحلیل خریداران را به دست می آورد Spire Marketing
    Datalogix، شریک داده شخص ثالث فیس بوک و توییتر، خریدار را خریداری می کند. طبق گزارش Ad Age، شرکت اطلاعاتی Spire Marketing. Datalogix به بازاریابان کمک می کند تا داده های خرید آفلاین را با عملکرد تبلیغات دیجیتال تطبیق دهند. این یکی از ارائه دهندگان داده است که دسته های شریک فیس بوک را تقویت می کند، که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا مخاطبان را بر اساس Datalogix هدف قرار دهند […]
  • Nielsen: بیشتر زمان در اینترنت از طریق تلفن‌های هوشمند از رایانه‌های شخصی
    نیلسن مجموعه‌ای از داده‌ها را در مورد «مصرف‌کننده دیجیتال جدید» منتشر کرده است. گزارشی که به تازگی منتشر شده، مقوله‌های مختلفی را شامل می‌شود، از مالکیت دستگاه و پخش ویدیو گرفته تا تأثیر موبایل بر استفاده از رسانه‌های اجتماعی. یکی از یافته های برجسته در این گزارش این است که بزرگسالان ایالات متحده به طور متوسط ​​34 ساعت در ماه از تلفن همراه استفاده می کنند […]
  • فروش جستجو و اجتماعی به مدیر عامل: نتایج کسب و کار را اندازه گیری کنید
    اگر شما از آن دسته کودکانی هستید که زیر یک غرفه خانگی آبلیمو می فروختند (یا مانند من خدمات چمن زنی می فروختند)، تجارت بسیار ساده بود تنها چیزی که لازم بود محصول یا خدمات بود، یک لبخند بی دندان یا ضربه ای به در، و کمک هزینه هفتگی شما شروع به افزایش کرد. اگر فقط بازاریابی دیجیتال […]
  • اینستاگرام هندبوک فیزیکی برای برندها (و همچنین یک سری محتوای رایگان Tumblr) را معرفی کرد
    در تلاش برای کمک به برندها برای بهتر شدن خود در اینستاگرام اعلام کرد. دیروز یک کتاب فیزیکی رسمی “راهنمای اینستاگرام برای برندها”. این کتاب شامل 11 برند است که با انتشار محتوای جذاب در اینستاگرام به موفقیت دست یافته اند. جای تعجب نیست که این کتاب در نمایه‌ای مربعی مانند عکس‌های اینستاگرام ارائه می‌شود و دارای یک استایل پیکسلی بر روی جلد است. می خواهید […]
  • قرارداد ComScore گوگل، اندازه گیری تبلیغات نام تجاری را در DoubleClick ایجاد می کند
    آخرین معامله گوگل با comScore به رهبر فعلی در تبلیغات نمایشی قلاب بزرگتری برای جذب بودجه تبلیغاتی برندی که دنبال می کند، می دهد. مشارکت comScore به برندها این امکان را می‌دهد که کمپین‌های نمایش دسک‌تاپ و ویدیوی خود را در زمان واقعی با استفاده از معیارهای دسترسی و فرکانس اندازه‌گیری کنند که به استفاده از […]
  • مدیریت دلارهای تبلیغات دیجیتالی خود با حرکت آنلاین مشتریان بیشتر: 5 سوال با مدیر عامل Eyeview
    هشت روز بعد، و بیشتر ما از خماری‌های تبلیغاتی Super Bowl خود بهبود یافته‌ایم، اما حالا که بزرگ‌ترین شب تبلیغات تلویزیونی فرا رسیده و رفته است، یک برند چه کاری باید انجام دهد؟ به گفته Oren Harnevo، مدیر عامل Eyeview، برندهایی که توانایی پرداخت هزینه تبلیغات تلویزیونی و دیجیتالی را دارند باید از دلارهای تبلیغات دیجیتال خود استفاده کنند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی تلفن همراه/محلی

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *