در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.
به نظر میرسد فعالیت ترافیکی مشکوک از منابع غیرانسانی همراه با افزایش بودجههای تبلیغات ویدئویی و نمایشی آنلاین در حال افزایش است. Solve Media تخمین می زند که صنعت تبلیغات دیجیتال جهانی در حال هدر دادن 9.5 میلیارد دلار در تبلیغات سال 2013 برای ربات ها است. بر اساس گزارش […]
، فعالیت وب مشکوک برای تبلیغات وب و موبایل در سه ماهه دوم سال 2013 افزایش یافته است.
دو برند بزرگ – Dunkin Donuts و Trident Gum – این هفته از Vine برای ایجاد و پخش تبلیغات تلویزیونی جدید استفاده کردند. Dunkin Donuts در جریان برنامه دوشنبه شب فوتبال این شبکه در ESPN پخش شد. اولین آگهی تبلیغاتی مبتنی بر Vine، که من آن را از دست دادم، در پایان نمایش قبل از بازی به مدت پنج ثانیه اجرا شد و ظاهراً […]
Adobe بهروزرسانی بزرگی را برای پلتفرم آزمایشی خود Adobe Target اعلام کرده است. ویژگیهای جدید به گونهای طراحی شدهاند که راهاندازی آزمایشهایی را برای بازاریابها برای بخشهای مخاطب خاص در داراییهای دیجیتالشان، از جمله وبسایتها، ایمیل، سایتهای تلفن همراه و برنامههای تلفن همراه، آسانتر کنند. این به روز رسانی از لمس برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه پشتیبانی می کند. در […]
جدید
عنوان
اگر قصد دارید از بازاریابی ایمیلی به طور موثر استفاده کنید، یکی از تمرکز اصلی شما همیشه باید افزایش مشترکین باشد. راههای بیشماری برای بهینهسازی سایت برای اشتراک ایمیل وجود دارد، اما توصیههای عملی ممکن است سخت باشد. در اینجا 3 رویکرد عملی وجود دارد که می توانید برای الهام بخشیدن به […]
استفاده کنید
Buffer اعلام کرد که صفحات شرکت LinkedIn را به لیست انواع شبکه های اجتماعی ادغام شده در پلت فرم اشتراک گذاری خود اضافه کرده است. این شرکت در حال حاضر پست های اجتماعی و زمان بندی را برای گروه های لینکدین و پروفایل های لینکدین فعال می کند. این خبر تنها چند هفته پس از آن منتشر شد که شرکت صفحات تجاری +Google را به پلتفرم خود اضافه کرد، زیرا شرکت […]
خود را افزایش داد
هیچ “iWatch” وجود نداشت. هیچ ارتقای Apple TV وجود نداشت. هیچ رفرش آیپد یا آیپاد وجود نداشت. با این حال، تقریباً همه چیزهای دیگر در مورد رویداد دیروز آیفون پیش از ظهور تیم کوک و شرکت روی صحنه صبح دیروز در کوپرتینو پیشبینی و بیپایان بحث شد – حتی تاچ آیدی، جایگزین رمز بیومتریک اثر انگشت جدید. […]
در ماه جولای گذشته، توییتر با اعلام هدف گذاری مجدد، جای پای فیس بوک را دنبال کرد. توییتر در یک پست وبلاگ شرکتی گفت که آنها آزمایش روشی را برای مفیدتر کردن تبلیغات در توییتر برای کاربرانش در ایالات متحده با نمایش محتوای تبلیغاتی از برندها و مشاغلی که کاربران به آنها علاقه نشان داده اند، آغاز خواهند کرد. >
شکی نیست که مدیریت داده مفهوم جدید “it” است. رفتن به یک رویداد صنعتی بدون صحبت در مورد آن (یا “داده های بزرگ”) غیرممکن است. با این حال، علامت اختصاری DMP (پلتفرم مدیریت داده ها) اغلب به گونه ای مطرح می شود که گویی همه DMP ها یکسان هستند. در واقع، حداقل دو نوع مجزا وجود دارد […]
روز پیش که در فرودگاه نشسته بودم، در تله یک پرواز با تاخیر نامشخص، یک کپی از Scientific American برداشتم. به هر حال، با وجود تمام صحبتهای علم در بازاریابی، همیشه خوب است که نگاهی اجمالی به علم در علم برای مقایسه داشته باشیم. من با مقاله ای در مورد فیزیک کوانتومی با […]
جالب برخورد کردم
بهار گذشته، راهاندازی پستهای تبلیغاتی فیسبوک راهاندازی شد که نظرات متفاوتی را از برندها به همراه داشت. از زمان راهاندازی، برخی گمانهزنیها مبنی بر اینکه پرداخت هزینه برای تبلیغات ممکن است مانع دسترسی ارگانیک یک برند شود، در حال چرخش است. او فکر میکرد که یک پست تبلیغاتی که کیفیت پایینتری دارد و ممکن است به طور منظم به آن کاربر نشان داده نشود، […]
عنوان
دادگاه استیناف ناحیه نهم ایالات متحده، حکم دادگاه بدوی را تأیید کرد که در آن درخواست Google برای رد دعوای دسته جمعی مطرح شده پس از افشای «دادههای بار بار» خصوصی نمای خیابان در سال 2010 رد شد. کلاس شاکی ادعا کرد که گوگل قانون فدرال استراق سمع را نقض کرده است که ایمیل خصوصی و سایر ارتباطات را رهگیری می کند. قانون استراق سمع باعث می شود […]
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.