اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 11 دسامبر 2013

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • Beastie Boys تصمیم گرفتند علیه GoldieBlox به دلیل استفاده از آهنگ “Girls” در تبلیغ ویدیویی ویروسی شکایت کنند بر اساس گزارشی در Gigaom.com، Beastie Boys تصمیم گرفته‌اند علیه شرکت اسباب‌بازی GoldieBlox به دلیل نقض کپی رایت شکایت کنند و ادعا کنند که شرکت اسباب‌بازی بدون اجازه از آهنگ «Girls» در یکی از تبلیغات ویدیویی خود استفاده کرده است. همه اینها از اواسط نوامبر شروع شد، زمانی که شرکت اسباب‌بازی «GoldieBlox, Rube Goldberg & Beastie Boys […]
  • خود را منتشر کرد.

  • تویتر هدف‌یابی کلمات کلیدی با منطبق گسترده را راه‌اندازی می‌کند
    امروزه، توییتر هدف‌گیری کلمات کلیدی با تطابق گسترده را معرفی کرد تا با گرفتن مترادف‌ها، تغییرات املایی و ترتیب کلمات و همچنین کلمات تایپ‌شده در اسپیکر توییتر به تبلیغ‌کنندگان مقیاس بیشتری بدهد. در مثال زیر، می‌توانید برخی از تغییراتی را ببینید که می‌توانند نسخه تطبیق گسترده «قهوه عشق» را ایجاد کنند، از جمله کوتاه‌نویسی «luv» و «latte» […]
  • Bingo Buzzword Marketer: در اینجا رایج ترین صفت های پروفایل لینکدین وجود دارد
    خود را متمایز کنید! منحصر به فرد باشید! این دو تا از رایج ترین تاکتیک های پیشنهادی برای یافتن شغل در یک بازار شلوغ هستند. اما اگر از کلماتی مانند «مسئولیت‌پذیر»، «استراتژیک» و «خلاق» در پروفایل لینکدین خود استفاده می‌کنید، در واقع شبیه هر بازاریاب دیگری هستید. لینکدین چند لیست از بیشترین استفاده بیش از حد […]
  • را به اشتراک گذاشته است

  • Google AdSense اکنون ناشران را قادر می‌سازد تا اندازه‌های تبلیغاتی سفارشی را تنظیم کنند
    Google ویژگی جدیدی را اعلام کرده است که به ناشرانی که از AdSense استفاده می‌کنند این امکان را می‌دهد تا اندازه‌های تبلیغات سفارشی خود را ایجاد کنند. اندازه های سفارشی برای تبلیغات متنی و نمایشی قابل اجرا هستند. Google تعداد تبلیغات متنی را که در یک واحد تبلیغاتی نمایش داده می‌شوند تعیین می‌کند و ممکن است نتایج را برای یک نمایش داده شده تغییر دهد. […]
  • فیس‌بوک: دکمه‌های جدید باعث افزایش 5 درصدی لایک‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها شده است
    فیس‌بوک به “لایک” جدید خود “شست” مثبت می‌دهد و دکمه‌های «اشتراک‌گذاری» – دکمه‌هایی که یک ماه پیش «شست بالا» واقعی را حذف کردند. بر اساس موفقیت این دکمه‌های جدید، فیس‌بوک اعلام کرده است که ظاهر جدید برای همه کاربران عرضه می‌شود، و همچنین به کادر دنبال کردن و لایک […]
  • YouTube امسال 5.6 میلیارد دلار درآمد جهانی از تبلیغات کسب خواهد کرد
    بر اساس تجزیه و تحلیل انجام شده توسط eMarketer، یوتیوب 5.6 میلیارد دلار درآمد ناخالص تبلیغاتی خواهد داشت. در سال 2013. از این رقم، یوتیوب امسال 1.96 میلیارد دلار درآمد خالص تبلیغاتی در سطح جهان خواهد داشت. درآمد خالص تبلیغات YouTube در ایالات متحده کمی بیش از 1 میلیارد دلار خواهد بود که حدود 6.3 درصد از گوگل در سال 2013 ایالات متحده را نشان می دهد […]
  • روباه چه می گوید؟ با ۲۷۶ میلیون بازدید، «روباه» برنده ویدیوی پرطرفدار یوتیوب در سال ۲۰۱۳ شد
    یوتیوب ده ویدیوی پرطرفدار خود در سال را با موزیک ویدیو رسمی «The Fox ( روباه چه می گوید؟)» توسط ایلویس که در صدر فهرست قرار دارد. این ویدیو از زمان انتشار در 13 سپتامبر بیش از 276 میلیون بازدید به دست آورده است. دو آگهی همچنین در فهرست ده ویدیوی پرطرفدار YouTube قرار گرفتند، با […]
  • Auto-Generated Vs. تبلیغات نمایشی با طراحی حرفه ای: خلاقیت چقدر اهمیت دارد؟
    آیا تبلیغات نمایشی مبتنی بر الگو می توانند به همان اندازه تبلیغات طراحی شده حرفه ای را اجرا کنند؟ این اساس آزمایش جدیدی است که توسط Dispop انجام شده است، یک پلتفرم نمایش خود-سرویس که به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تبلیغات نمایشی خلاقانه را از طراحان گرافیک جمع‌سپاری کنند. این شرکت می خواست ببیند تبلیغات ایجاد شده توسط یک طراح در شبکه خود در مقایسه با […]
  • چگونه عمل می کند

  • %20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF%0A
  • چگونه از سفیران برند برای موفقیت در رسانه های اجتماعی استفاده کنیم
    چه مدیر مدیر عامل یک شرکت Fortune 500 باشید یا مدیر وب سایت استارتاپ در حال رشد خود، تلاش های رسانه های اجتماعی در سال 2014 برای کسب و کار شما حیاتی خواهد بود. به طور فزاینده ای، بازاریابان وظیفه راه اندازی کمپین های تعاملی (و گران قیمت) رسانه های اجتماعی را بر عهده دارند – اما CMOها هنوز برای ارائه بیش از اساسی ترین معیارهای ROI به چالش کشیده می شوند […]
  • تویتر با رأی شماره 1 کارفرمای برتر فناوری و رتبه دوم در فهرست 50 بهترین مکان برای کار
    Glassdoor فهرست خود را منتشر کرده است. 50 بهترین مکان برای کار، همراه با لیستی از شرکت های فناوری برتر برای کار در سال 2014. بر اساس اعلامیه، توییتر در هر دو لیست در رتبه بالایی قرار دارد، در مجموع رتبه 2 را برای بهترین مکان ها برای کار و رتبه 1 را برای بهترین مکان ها برای کار به دست آورده است. کارفرمایان فناوری برتر در میان […]
  • عکس‌های پیام مستقیم و تند کشیدن بین خطوط زمانی با برنامه‌های به‌روزرسانی شده توییتر
    امروز برنامه‌های رسمی توییتر ارتقایی با ویژگی‌های اضافی دریافت کردند که این سرویس را قدرتمندتر می‌کند. هم کاربران iOS و هم اندروید از این پس می‌توانند عکس‌ها را مستقیماً در یک پیام مستقیم برای کاربران ارسال کنند و همچنین می‌توانند به سرعت بین خطوط زمانی را با کشیدن انگشت به عقب و جلو اسکن کنند. پیام مستقیم […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

  • به‌روزرسانی مهم برای کاربران ما، yahoomail.tumblr. com
  • برای استیو بالمر، یک اثر ماندگار Microsoft، tech.fortune.cnn.com
  • را لمس کنید

  • Google برنامه‌های Chrome و راه‌انداز برنامه Chrome برای همه کاربران Mac، وب بعدی
  • اولین مراکز داده Google در آسیا آنلاین شدند تا به جمعیت رو به رشد اینترنت کمک کنند، The Next Web
  • Ooyala 43 میلیون دلار از Telstra برای ویدیوی وب جمع آوری کرد، همه چیز D
  • Snapchat 50 میلیون دلار در سری C از یک سرمایه گذار مجرد و نامشخص جمع آوری کرد، TechCrunch
  • مشکل در یاهو: قطع نسبی ایمیل در روز دوم، وب‌سایت‌های کسب‌وکارهای کوچک غافلگیرکننده خاموش شدن مشتریان خشمگین، TechCrunch
  • Yahoo Mail یک فاجعه برای مصرف کننده است، اما واکنش شرکت حتی بدتر است، همه چیز D

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *