اعلانیه

روز بازاریابی: 10 مارس 2014

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 9 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 10 مارس 2014

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • به تغییر خوش آمدید؟ طراحی صفحه برند جدید فیس بوک از فیدهای خبری شخصی تقلید می کند
    فیس بوک در حال ساده سازی طرح بندی صفحات برند خود است و امروز اعلام کرد که پست های صفحه را به جای نمایش دوگانه فعلی در یک ستون نمایش می دهد. فیس بوک اعلام کرد که از این هفته شروع به اعمال تغییرات می کند. این تغییر به این معنی است که پست‌های یک صفحه در چاه اصلی محتوا در […]
  • ظاهر می‌شوند

  • مزایا و معایب مهر زدن تاریخ به محتوای شما محتوا
    با افزایش محبوبیت بازاریابی محتوا، هر روز محتوای بیشتری منتشر می‌شود. در واقع روزانه بیش از دو میلیون پست وبلاگ نوشته می شود. با تمام آن محتوا که منتشر می شود، مهر کردن تاریخ یک راه آسان برای کاربران برای سنجش تازگی و مرتبط بودن یک پست وبلاگ یا مقاله است. […]
  • گزارش: تنها 6 درصد از خریداران ادعا می کنند که رسانه های اجتماعی بر فرآیند خرید B2B تأثیر می گذارد
    براساس یک گزارش استفاده از وب سایت B2B که اخیراً منتشر شده است که از خریداران، رسانه های اجتماعی و وبلاگ نویسی تأثیر کمی بر فرآیند خرید B2B دارد. تنها شش درصد از پاسخ‌دهندگان ادعا کردند که رسانه‌های اجتماعی «بسیار» بر خریدهای B2B آنها تأثیر گذاشته است و 22 درصد ناچیز گفتند که به محتوای وبلاگ فروشنده علاقه مند هستند. به رهبری دایانا هاف […]
  • اولین گزارش شفافیت Pinterest: فقط 12 دولت. درخواست های داده
    به دنبال بسیاری دیگر از ویژگی های وب/تکنولوژی با نام های بزرگ، Pinterest اولین گزارش شفافیت خود را در روز جمعه منتشر کرد. اما مقایسه زیادی بین گزارش Pinterest و گزارش هایی که دیگران در چند سال گذشته به اشتراک گذاشته اند وجود ندارد. در حالی که شرکت هایی مانند گوگل و فیس بوک معمولا هزاران درخواست دولتی را در هر […]
  • گزارش می دهند

  • URL Shortening Giant Bitly داده های کلیک را به Moz ارائه می دهد
    Bitly، رهبر کوتاه کردن URL اینترنت، امروز اعلام کرد که داده ها و فناوری ردیابی کلیک را در اختیار Moz قرار می دهد. نرم‌افزار بهینه‌سازی Moz قبلاً از داده‌های پیوند از توییتر برای رتبه‌بندی ارتباط صفحات وب با رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کرد، اما برای دریافت تصویر کامل‌تری از رفتار کاربر به Bitly روی می‌آورد. «مجموعه داده Bitly Click عقربه […]
  • است

  • آشنایی : مدیر ارشد بازاریابی Erwin Penland Advertising
    به عنوان مدیر ارشد بازاریابی در یکی از بزرگترین آژانس های تبلیغاتی با خدمات کامل مستقر در جنوب، جو ساراسینو برنامه بازاریابی کلی اروین پنلند را توسعه و اجرا می کند، در حالی که ایجاد فرصت های تجاری جدید در سراسر کشور در انواع رشته ها و صنایع عمودی. ساراسینو قبل از پیوستن به EP به عنوان اولین مدیر ارشد اجرایی آن، بیش از 15 سال وقت گذراند […]
  • چگونه برنامه‌های موبایل می‌توانند وفاداری به برند را تقویت کنند: داستان‌هایی از SXSWi
    برندها ممکن است فکر کنند زمانی که مشتری را به دانلود و نصب برنامه تلفن همراه خود می‌کشند، آن را ساخته‌اند. پس از همه، آنها در آن دستگاه تلفن همراه همیشه حاضر به یک نقطه مطلوب رسیده اند. اما وقتی نوبت به پرورش وفاداری مشتری می‌رسد، فرصت‌های بسیار بیشتری وجود دارد. این نتیجه گیری هیئتی از کارشناسان تلفن همراه است که […]
  • صحبت کردند

  • گزارش می گوید که دسترسی ارگانیک فیس بوک به صفر خواهد رسید. پاسخ ما؟ البته نمی شود.
    گزارش اخیر از [email protected] درباره جهانی بدون دسترسی ارگانیک به هیچ صفحه برندی که در آن همه مارک‌ها باید برای بازی کردن پول پرداخت کنند، هشدار می‌دهد. این مطالعه با نام «فیس‌بوک صفر: در نظر گرفتن زندگی پس از نابودی دسترسی ارگانیک» تصویری تلخ را برای بازاریابی رایگانی که برندها می‌توانند در فیس‌بوک به کار گیرند، ترسیم می‌کند. در حالی که بیانیه […]
  • اینستاگرام اولین معامله بزرگ تبلیغاتی را در یک پیروزی برای فیس بوک انجام داد
    اینستاگرام به تبلیغات دست زد و در نوامبر گذشته تبلیغاتی را در جریان های کاربران به نمایش گذاشت. امروز، طبق گزارش ها، با قرارداد تبلیغاتی جدیدی که با آژانس غول پیکر Omnicom امضا شده است، وارد لیگ های بزرگ می شود. Ad Age گزارش می دهد که ارزش این معامله تا 100 میلیون دلار است. این معامله برای برندهایی که با آژانس‌ها کار می‌کنند تبلیغات می‌کند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • داستان سرایی تصویری، نحوه استفاده از تصاویر، ویدئوها و رسانه های اجتماعی، www.socialmediaexaminer .com
  • آیا برای تعقیب مشتریان در رسانه‌های اجتماعی وقت تلف می‌کنید؟، KISS Metrics
  • شوخی در مورد نام تجاری توییتر: رسانه های اجتماعی زیاد، بازاریابی کافی وجود ندارد؟، www.thedrum.com
  • Circle Up: Google+ نکات از طرفداران SEO و بازاریابی، BruceClay.com
  • چهار دلیلی که پست های برند شما در فیس بوک محو می شوند، عصر تبلیغات
  • چگونه هشتگ های مرتبط را برای کسب و کار خود شناسایی کنید ، متقاعد کردن و تبدیل کردن
  • چگونه رسانه های اجتماعی را از ابتدا تنظیم کنیم، www .ducttapemarketing.com
  • تکامل زبانها در توییتر، blog.gnip.com
  • اشکال توییتر مجاز به خواندن برخی از حساب های محافظت شده توسط دنبال کنندگان تایید نشده، TechCrunch
  • تویتر شروع به پشتیبانی از (برخی) gTLDهای جدید می کند، DomainIncite
  • چرا فیس‌بوک با News Feed (Q&A)، CNET
  • به‌عنوان پررنگ‌تر عمل کرد

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *