اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: 1 نوامبر 2012

این خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بازاریابان B2B دیگر نمی توانند موبایل را نادیده بگیرند

    بسیاری از اوقات پس از اینکه در مورد جستجوی تلفن همراه یا بازاریابی تلفن همراه صحبت کردم، شخصی در B2B به من مراجعه می‌کند که می‌پرسد آیا جستجوی تلفن همراه فقط یک پدیده B2C است یا چیزی است که سازمان‌های B2B نیز می‌توانند از آن بهره ببرند. پاسخ من همیشه این است: بله، جستجوی موبایل و بازاریابی تلفن همراه به همان اندازه به […]

    مرتبط هستند

  • عنوان

  • دولت‌های یورو با محدودیت نقدینگی به غول‌های آنلاین برای درآمدهای مالیاتی اضافی نگاه می‌کنند

    گوگل، فیسبوک، توییتر و حتی استارباکس به دلیل آنچه که چندین دولت اروپایی آن را اجتناب مالیاتی می دانند مورد انتقاد و بررسی قرار می گیرند. در بریتانیا و فرانسه به ویژه گوگل تحت نظارت است. و در اوایل این هفته یک روزنامه فرانسوی (البته مانند طنز Onion) گزارش داد که مقامات فرانسوی مبلغ هنگفت 1 میلیارد یورو را به این کشور اختصاص داده اند […]

  • “PageLever Now” ابزار مدیریت و تجزیه و تحلیل پست بلادرنگ فیس‌بوک را راه‌اندازی می‌کند

    یکی از سخت ترین مواردی که اکثر مدیران صفحه می پرسند این است که “محتوای خود را چه پست کنم؟” در حالی که مطالعات و یافته های مختلفی وجود داشته است، یک ابزار جدید به مدیران کمک می کند تا دسترسی و دیده شدن پست را به حداکثر برسانند. PageLever PageLever Now را راه‌اندازی کرده است، یک ابزار فیس‌بوک آنالیتیکس بلادرنگ. این ابزار یک نمایش بصری از دسترسی به پست را به مدیران می دهد که به […]

    اجازه می دهد

  • بازار بر اساس نوع موبایل: Device Targeting Comes to Facebook Ads

    توسعه دهندگان برنامه خوشحال می شوند! فیس بوک گزینه های هدف گیری جدیدی را راه اندازی کرده است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا سیستم عامل ها و دستگاه های خاص تلفن همراه را هدف قرار دهند. این برای شرکت‌ها و توسعه‌دهندگانی که اپلیکیشن‌های مخصوص پلتفرم را می‌سازند بسیار مهم است. اکنون تبلیغ‌کنندگان می‌توانند تبلیغات مختلف را به مجموعه‌های خاصی از کاربران تلفن همراه ارسال کنند. سیستم‌عامل‌های تلفن همراه در دسترس برای هدف قرار دادن iOS، Android و دستگاه‌هایی هستند که می‌توانند […]

    باشند

  • Ditching The Doublewide؟ آزمایش طرح بندی جدول زمانی تک ستونی فیس بوک

    یکی از موارد اصلی در صفحه نمایش تایم لاین فیس بوک، نمای دو ستونی نمایه کاربر یا صفحه است. امروز InsideFacebook یک طرح بندی تک ستونی از Timeline را در طبیعت مشاهده کرد. در این مثال به‌روزرسانی‌ها در سمت چپ باقی می‌مانند در حالی که ماژول‌های نمودار باز مانند Instagram، Friends، Recent Activity در سمت راست قرار دارند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *