اعلانیه

روز بازاریابی: 1 مارس 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 9 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 1 مارس 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • رشته بازاریابی: ستاره های نوظهور IAB، تبلیغات درون بازی و خرگوش
    هفته بازاریابی مانند نگاه کردن به یک توپ کریستالی بود. در مورد واحدها و پلتفرم های تبلیغاتی جدید این … بیز بازاریابی است. تعداد کمی از بازاریابان از واحدهای ستاره های در حال ظهور IAB آگاه هستند. Undertone نشان می‌دهد که شکاف بزرگی در آگاهی از واحدهای ستاره‌های در حال ظهور IAB بین بازاریابان و آژانس‌ها وجود دارد [دانلود […]
  • YouTube با تخم مرغ عید پاک به جنبش “Harlem Shake” می پیوندد
    “Harlem Shake” رقص/آهنگی است که سراسر کشور را فرا می گیرد — و اکنون YouTube. این رقص پرطرفدار دارای آهنگی با عنوان “Harlem Shake” از بائر است که دارای موسیقی آرامی است که در هنگام پایین آمدن ضربان سرعت آن تغییر می کند. در ویدیوهای هارلم شیک، مرسوم است که یک نفر (احتمالا نقابدار) با همه می رقصند […]
  • فیس بوک برای نمایش اخبار جدید Newsfeed On Thursday
    فیس بوک یک رویداد مطبوعاتی پنجشنبه آینده در دفتر مرکزی خود در منلو پارک، کالیفرنیا برگزار می کند. ما آنجا خواهیم بود و رویداد را در 10 Pacific/1 Eastern وبلاگ نویسی می کنیم. هدف از این رویداد نمایش ظاهری جدید برای فید خبری فیسبوک است. این ممکن است هم برای موبایل و هم برای رایانه شخصی باشد. طبق مقاله قبلی در TechCrunch […]
  • وابستگان شما به چه منابعی نیاز دارند؟
    /> اخیراً یکی از همکاران صنعتی از من در مورد منابعی که باید در اختیار شرکای وابسته خود قرار دهند و اینکه شرکت های وابسته برای موفقیت بیشتر می خواهند و نیاز دارند پرسیده شد. همکار من برنامه‌های شریک کانال و فروشندگان را با پورتال‌های قوی که شامل صفحه‌های 1 محصول، برگه‌های فروش و غیره می‌شد، دیده بود که در اختیار شرکای تأیید شده قرار می‌گرفت. اما، […]
  • آیا هدایای فیس بوک شروعی آهسته دارد؟ به نظر می رسد.
    زمانی که فیس بوک Gifts در ماه سپتامبر اعلام شد، سر و صدایی در مورد اینکه چگونه این پیشنهاد کل مدل درآمدی فیس بوک را تغییر می دهد به وجود آمد. خوب، گزارش های اولیه سه ماهه چهارم با توجه به TechCrunch تنها 0.4٪ (حداکثر) از کاربرانی که هدیه خریدند، تحت تأثیر قرار نگرفتند. گزارش های اولیه حاکی از آن بود که تنها یک میلیون دلار درآمد از طریق فیس بوک Gifts به دست آمده است، […]
  • چگونه موبایل باعث می‌شود در بازاریابی ایمیلی تجدید نظر کنیم
    به لطف تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها، بازاریابی ایمیلی اساساً تغییر کرده است. بهترین روش‌های طراحی و زمان ارسال، اولین تغییرات عمده را از زمانی که مشتریان ایمیل وب پلت فرم غالب ایمیل بودند، مشاهده می‌کنند. خبر خوب برای بازاریابان این است که مردم اکنون ایمیل بیشتری مصرف می کنند. خبر بد این است که بدون تجزیه و تحلیل مناسب، […]
  • فیس‌بوک اطلس را از مایکروسافت می‌خرد، به دنبال اثبات بازگشت سرمایه بیشتر برای تبلیغ‌کنندگان خود است
    فیس‌بوک خرید اطلس از مایکروسافت را تایید کرد که مدت‌ها شایعه شده بود. شایعات خرید اولین بار در دسامبر منتشر شد. و دیروز، AdAge گزارش داد که این خرید امروز اعلام خواهد شد. قیمتی ذکر نشده است، اما TechCrunch حدس می‌زند که این رقم به طور قابل توجهی کمتر از 100 میلیون دلار است. مایکروسافت زمانی که aQuantive را در سال 2007 به قیمت بیش از 6 میلیارد دلار خرید، اطلس را خریداری کرد، […]
  • بنیانگذار Federated Media Publishing به Helm بازگشت، همانطور که مدیر عامل Deanna Brown ادامه می دهد
    مدیر عامل Federated Media Publishing، Deanna Brown، از سمت خود کناره گیری کرد تا با شخصی که او جایگزین خود شد – رئیس، موسس و مدیر عامل سابق جان باتل، جایگزین شود. براون در سال 2009 به FMP پیوست تا این شرکت رسانه ای را “به سطح بعدی” برساند. در یک پست وبلاگ، باتل می گوید که براون اوایل سال جاری نزد او آمد و گفت که […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *