اعلانیه

روز بازاریابی: 1 فوریه 2013

مدیریت

۷ مهر ۱۴۰۱ 11 بازدید
اعلانیه

روز بازاریابی: 1 فوریه 2013

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌ها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • بخش بازاریابی: آموزش صنعت، درآمد تجزیه و تحلیل و مبادلات تبلیغات خصوصی
    این هفته در بازاریابی مجموعه‌ای از موضوعات مختلف بود. شروعی با SEMPO و گوگل به دنبال رشد استعدادهای بازاریابی دیجیتال در آینده بود. و پایان‌هایی با بسته شدن Payvment و تصاحب توسط Intuit وجود داشت. پیشرفت‌هایی در پلتفرم‌های جدید مانند تجزیه و تحلیل موبایل و همچنین پیشرفت‌هایی در پلت‌فرم‌های قدیمی […]
  • وجود داشت

  • FTC دستورالعمل های حریم خصوصی موبایل را صادر می کند، توسعه قابلیت “ردیابی نکنید” در سطح پلت فرم را تشویق می کند
    است
  • نرخ های SMX West Land’s Search Engine Lands امروز افزایش می یابد – اکنون ثبت نام کنید!
    نرخ‌های Early Bird برای Search Engine Land’s SMX West امروز، 1 فوریه به پایان می‌رسد. هم اکنون ثبت نام کنید و پس انداز کنید! از 11 تا 13 مارس در سن خوزه به ما بپیوندید: جلسات جدید در مورد موضوعاتی که بازاریابان اینترنتی می خواهند درباره آنها بدانند! شرکت در Meet Facebook Graph Search، تبدیل مشتری موبایل و پلیس جستجو با Matt Cutts Google و Bing […]
  • گزارش: اپل Edge سامسونگ را تبدیل به بزرگترین سازنده گوشی هوشمند در ایالات متحده می کند
    هفته گذشته اپل درآمد سه ماهه خود را اعلام کرد: 54 میلیارد دلار درآمد، 13 میلیارد دلار سود. علیرغم اندازه آنها، سرمایه گذاران با نگرانی از اینکه روزهای رشد و شکوه آن به پایان رسیده است، شروع به تخلیه سهام کردند. سپس “آیا اپل خونسردی خود را به سامسونگ از دست داده است؟” مقالات شروع به ظاهر شدن کردند در سرتاسر جهان، سامسونگ و اندروید به طور مستحکم جایگاه اول را در فروش کسب کرده‌اند. […]
  • انتخاب یک شبکه وابسته برای کسب و کار شما
    آخرین باری که برای خرید یک شبکه وابسته جدید رفتید کی بود؟ همه در مورد شبکه های بزرگی مانند Commission Junction، LinkShare، Google Affiliate Network و غیره شنیده اند – اما بقیه چطور؟ بدون جستجوی زیاد، می‌توانید صدها شبکه وابسته مختلف را در وب بیابید که روزانه شبکه‌های جدیدی ظاهر می‌شوند. CPA […]
  • ابزار فشارسنج صفحه به مدیران صفحه اجازه می دهد تا از داده های خصوصی فیس بوک برای محک زدن EdgeRank استفاده کنند
    به دنبال این هستیم که ببینیم صفحه فیس بوک شما در برابر آن چقدر خوب عمل می کند. الگوریتم EdgeRank فیس بوک؟ یک سرویس جدید رایگان اکنون به مدیران صفحه اجازه می دهد تا ببینند آیا صفحه آنها از متریک Edgerank فیس بوک عبور می کند یا خیر. Agora Pulse یک ابزار بنچمارک EdgeRank به نام فشارسنج صفحه فیس بوک را منتشر کرده است تا به بازاریابان کمک کند تا عملکرد را ارزیابی کنند. کاربران از این ابزار برای یافتن میانگین […]
  • استفاده می کنند

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *