در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکانها در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- Google Analytics دعوت به بتای API جدید گزارش بلادرنگ را باز می کند
از امروز، Google کاربران Google Analytics را به نسخه بتای بسته دعوت می کند. API گزارشدهی بلادرنگ آنها که به تازگی منتشر شده است. با باز کردن تعدادی فرصت برای استفاده از تجزیه و تحلیل بلادرنگ، API جدید این امکان را برای صاحبان سایت فراهم میکند تا در مورد دادههای بلادرنگ پرس و جو ایجاد کنند و از اطلاعات برای استفاده از وب سایت خود استفاده کنند. گوگل پیشنهاد […] - تغییرات در مسیر بازاریابی زمین و ستون های زمین موتورهای جستجو
من خوشحالم که اعلام کنم تغییراتی را در ردیف ستون های خود ایجاد کرده ایم تا کار عالی را بهتر به نمایش بگذاریم. مقالهنویسان با استعداد ما ارائه شدهاند. بزرگترین تغییر این است که ما برخی از ستون های خود را از زمین موتور جستجو به سرزمین بازاریابی منتقل می کنیم، بنابراین می خواهیم به شما اطلاع دهیم که کجا می توانید پیدا کنید […] - فیس بوک مرور ایمن را روشن می کند، با هدف حفظ وضعیت ارجاع دهنده برای بازاریابان
همه کاربران فیس بوک اکنون از طریق یک اتصال امن به سایت متصل می شوند. . این حرکتی است که باید به معنای امنیت بهتر برای افرادی باشد که از Facebook.com بازدید می کنند، اما همچنین می تواند برای بازاریابان و مدیران وب سایت هایی که می خواهند بدانند چه میزان ترافیک از بزرگترین شبکه اجتماعی جهان دریافت می کنند، مشکلاتی ایجاد کند. فیس بوک تغییر به […] - خوش آمدید لورن لیتوینکا، سردبیر انجمن جدید و تبریک مونیکا رایت، مدیر جدید تعامل با مخاطب
بازاریابی زمین همچنان کارکنان ما را افزایش می دهد! امروز، خوشحالیم که اعلام کنیم که لورن لیتوینکا بهعنوان ویراستار جدید انجمن ما وارد میشود، در حالی که مونیکا رایت به سمت مدیر تعامل مخاطبان جدید میرود. لورن مستقیماً با مخاطبان ما در توییتر، فیسبوک، گوگل پلاس، لینکدین، پینترست، تامبلر و بسیاری از مکانهای دیگر که سرزمین بازاریابی […] - Foursquare وعده فروش داده برای هدف گذاری مجدد را می دهد
Foursquare به کلوپ “big data” ملحق شده است و به قول قبلی مبنی بر فروش مکان و سایر کاربران عمل کرده است- اطلاعات رفتاری به اشخاص ثالث این شرکت گفته است که می خواهد “لایه مکان برای اینترنت” باشد. همانطور که دیروز در AdAge گزارش شد، Foursquare اکنون داده های مشتری را در دسترس DSP Turn قرار می دهد: به عنوان بخشی از […] - Omnicom + Publicis = Publico و سروصدای زیادی درباره حقوق صاحبان سهام؟ تاثیر واقعی چیست؟
هیچ لحظه در دنیای تبلیغات کسل کننده نیست. ادغام پیشنهادی Omnicom و Publicis همه را درگیر کرده است، اما این چه معنایی برای دنیای تبلیغات دیجیتال دارد؟ چه کسانی برنده و بازنده خواهند بود؟ چه چیزهای مثبتی برای مشتریان وجود دارد؟ لذت کار در آژانس های بزرگ و کوچک […] - Pinterest “تبدیل پینرها به خریداران” با هشدارهای کاهش قیمت
امروز صبح، Pinterest اعلانهای کاهش قیمت را در مورد موارد پین شده معرفی کرد. وقتی قیمت اقلام پین شده توسط کاربر کاهش یابد، شرکت اکنون ایمیلی ارسال می کند. پینرها به طور خودکار این هشدارهای قیمت را بدون پیکربندی چیزی دریافت می کنند. آنها در یک ایمیل واحد گروه بندی می شوند. با این حال کاربران می توانند تنظیمات را برای تغییر فرکانس خود تنظیم کنند. هشدارهای جدید کاهش قیمت بر روی […] - 4 روش برای آماده شدن برای نقطه انحراف جستجو، اجتماعی و موبایل
طبق گزارش 2013 Internet Trends که در می 2013 منتشر شد، اکنون موبایل 15 درصد از کل ترافیک اینترنت جهانی را تشکیل می دهد و با نزدیک به 1.5 میلیارد مشترک جهانی تلفن های هوشمند و بیش از 5 میلیارد کاربر تلفن همراه، یادگیری در مورد نحوه جستجو، مصرف و اشتراک گذاری رسانه ها در دستگاه های تلفن همراه در خط مقدم دستور کار بازاریاب جستجو قرار دارد. . […] - چگونه دوستان (بیشتر) به دست آوریم و افراد را تحت تأثیر قرار دهیم: 5 سوال با مدیر عامل Smiirl، گوتیه ناداود
همانطور که بازاریابان بیشتر و بیشتری قدم برمی دارند برای ادغام تلاشهای رسانههای اجتماعی خود با تبلیغات درون فروشگاهی، یک شرکت به کسبوکارها کمک میکند تا محبوبیت فیسبوک خود را به خانه برسانند. استارت آپ فرانسوی Smiirl یک شمارنده شیک برای طرفداران فیس بوک به نام Fliike طراحی کرده است که طرفداران فیس بوک را در زمان واقعی جدول بندی می کند. کسبوکارها میتوانند از Fliike برای نشان دادن ترافیک داخل فروشگاه استفاده کنند […] - آخرین به روز رسانی های توییتر در فرآیند تنظیم تبلیغات به کاربران امکان می دهد کمپین های پیش نویس را ذخیره کنند
سه سال بعد توییتر با راه اندازی پلت فرم تبلیغاتی خود، به روز رسانی های جدیدی را در روند راه اندازی کمپین تبلیغاتی خود اعلام کرده است. این بهروزرسانیها در چند هفته آینده اطلاعات و کمکهای بصری بیشتری را ارائه میکنند، از جمله نوار پیشرفت برای نشان دادن موقعیت کاربران در فرآیند راهاندازی، کمک متنی بیشتر هنگام انتخاب گزینههای تبلیغات، […] - Yelp: 59 درصد جستجوهای اکنون موبایل
اوایل امروز بعدازظهر، Yelp درآمد سه ماهه دوم خود را اعلام کرد. درآمد خالص سه ماهه 55 میلیون دلار بود که نشان دهنده رشد 69 درصدی نسبت به سال گذشته است. این شرکت همچنین ضرر کمتری نسبت به سال گذشته اعلام کرد: 878000 دلار در مقابل 2.0 میلیون دلار. Yelp گفت که در حال حاضر 42.5 میلیون بررسی در سراسر خواص خود داشته است. موارد زیر برخی از […]
را ارائه کرد
را اعلام کرد
ساخته شده است
هستند
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
بازاریابی وابسته
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- Twittervision: Twitter Taps Video Via Amplify، هدفگذاری تبلیغات تلویزیونی، Vine، variet.com
- اپل در مقابل Samsung Over Phones روشن می کند چه کسی چه کسی را کپی کرده، بلومبرگ
- آیا Marissa Mayer میتواند یاهو را ذخیره کند؟، BusinessWeek
- HootSuite با افزایش 165 میلیون دلاری به رشد و نوآوری سوخت، www.marketwire.com
- داستان داخلی Moto X: دلیل خرید موتورولا توسط گوگل، سیمی
- Yahoo پرداختی بین 35 میلیون دلار و 40 میلیون دلار برای پلتفرم برنامه تجارت الکترونیک Lexity، همه چیز D
- Yahoo’s Mayer برای بازسازی آزمایشگاه تحقیقاتی با 50 استخدام دکترا در سال 2013، بلومبرگ
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی