این هفته The Weather Channel یک برنامه جدید با طراحی مجدد راه اندازی کرده است. برای کمک به ایجاد آگاهی برای راهاندازی، The Weather Channel با BBDO New York همکاری کرد تا کمپینی ایجاد کند که از روشهای کمتر از روشهای سنتی برای معرفی برنامه جدید و همچنین نشان دادن طراحی جدید آن و تقویت بیشتر موقعیت The Weather Channel در […]
یک واحد تبلیغاتی دیگر را به عرشه توییتر اضافه کنید: کارت وبسایت. پیشنهاد جدید، که امروز در دسترس همه تبلیغکنندگان روی موبایل و دسکتاپ قرار میگیرد، به بازاریابان این امکان را میدهد که محتوای غنی را از یک وبسایت در توییتر نمایش دهند. این ایده شبیه به کارتهای Lead Generation است که تابستان گذشته عرضه شد، اما این کارتها برای […]
انجمن بازاریابی تلفن همراه اولین مطالعه معیار ویدیوی موبایل خود را در این هفته منتشر کرد، که 559 میلیون نمایش تبلیغاتی را که در مارس 2013 توسط تعدادی از ناشران مختلف مانند BrightRoll، Hulu و Brightcove ارائه شد، جمع آوری کرد. این گزارش چند معیار عملکرد جالب برای تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن در مقابل غیرقابل رد شدن را نشان میدهد که 32 درصد و 68 درصد […]
روش “بازاریابی محتوا” همانطور که امروزه میدانیم هنوز نسبتاً جوان است و چین و چروکهای زیادی برای رفع وجود دارد. یکی از بزرگترین مسائلی که ما با آن روبرو هستیم، مسئله ساده تولید است. پنجاه و هفت درصد (57 درصد) از متخصصان بازاریابی محتوا می گویند که زمان کافی برای محتوا ندارند و 45 درصد با […]
خرید دچار انقلابی شده است و هنوز در حال تغییر است. این کار با یک کتابفروشی اینترنتی و یک جلسه مبادله آنلاین شروع شد و راههای جدیدی برای خرید معرفی کرد. دو دهه به سرعت به جلو، و خرید آنلاین همچنان در حال رشد است. در واقع، فارستر در گزارش خود با عنوان «پیشبینی خردهفروشی آنلاین ایالات متحده، 2012 تا 2017» پیشبینی میکند که تجارت الکترونیک به 371 میلیارد دلار خواهد رسید […]
حرکت بعدی Pinterest جستجو است. بن سیلبرمن، مدیر عامل شرکت، محصول جدیدی به نام «جستجوی هدایتشده» را اعلام کرد که به گفته او یک پیشرفت بزرگ برای افرادی است که علایق خود را به صورت آنلاین بررسی میکنند. سیلبرمن در یک رویداد مطبوعاتی پنجشنبه شب گفت: «یک سوال که ما در تمام سال از خود میپرسیدیم، «چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم چیزهایی را که برایتان مهم هستند کشف کنید؟»
شایعات حاکی از آن است که گوگل ممکن است در حال برنامه ریزی برای کشتن +Google یا حداقل قرار دادن آن در حالت ” walking dead techcrunch google>
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.