از سرزمین بازاریابی:
- ویژگی جدید بیصدا کردن توییتر به این معنی است که دیده شدن برند چیز مطمئنی نیست
مشاهده برند در توییتر امروز کمی مبهم شد. توییتر از عرضه ویژگی جدید «بی صدا» خبر داد. این به کاربران توییتر اجازه میدهد تا حسابهای دیگر را دنبال کنند، اما در واقع هیچ یک از فعالیتهای حساب دیگر را مشاهده نکنند. نه اینکه من هرگز به دنبال سان فرانسیسکو 49ها مرده گیر بیفتم، اما اگر آنها را دنبال کنم […] - لینکهای بد از نظر بینگ زمانی است که میدانید پیوند دریافت خواهید کرد
10 افسانه سئو که توسط Duane Forrester مایکروسافت در وبلاگ جستجوی Bing مورد بررسی قرار گرفت، موجهایی را به همراه داشت. از طریق جامعه سئو زمانی که Duane نوشت که اگر میدانید در شرف دریافت لینک هستید، کار اشتباهی انجام میدهید. Duane به طور خاص نوشت: هرگز نباید از قبل بدانید که یک پیوند در حال آمدن است، یا کجا […] - Parse.ly: جستجو از شبکه های اجتماعی (دوباره) به عنوان منبع ارجاعی برای ناشران اصلی پیشی می گیرد
این به نوعی مانند یک مبارزه سنگین وزن است، فقط بدون پرداخت واقعاً گران قیمت -در هر مشاهده و ورزشکاران عرق کرده تلویزیون صفحه بزرگ شما را پر می کنند. جستجو و رسانههای اجتماعی آن را به عنوان منبع اصلی ترافیک ارجاع به برخی از بزرگترین ناشران در وب، برتری میدهند. داده های جدید از Parse.ly — تجزیه و تحلیل محتوا […] - 3 روش برای مقیاسپذیری بازاریابی محتوای خود
بازاریابی محتوا بسیار محبوب است، و شایسته آن است، زیرا می تواند به شما در ایجاد شهرت و دیده شدن آنلاین کمک کند. با این حال، برای بسیاری از ناشران، مزایا به اندازه کافی سریع به دست نمی آیند. آنها چند چیز را امتحان می کنند، مزایای آنی را نمی بینند، و سپس متوقف می شوند. مشکل اغلب این است که آنها تلاش های خود را افزایش نمی دهند […] - پینهای تبلیغاتی Pinterest به مرحله آزمایشی پولی بروید
اینکه آیا Pinterest میتواند از پینهای تبلیغاتی خود استفاده کند، اولین محصول تبلیغاتی این پلتفرم که پاییز گذشته عرضه شد، به نظر میرسید که این سوال باشد که چه زمانی نمیتوانست یا نه. کی رسیده است. امروز، Pinterest امروز اعلام کرد که در حالی که هنوز در مرحله آزمایش است، برندها اکنون برای پین های تبلیغاتی پرداخت می کنند. ده ها یا بیشتر مارک های موجود در […] - موزیلا همچنان در مسیر آزمایش محتوای حمایت شده در صفحه برگه جدید فایرفاکس است
در آخر هفته، سردرگمی در مورد اینکه آیا موزیلا قصد دارد تصمیم خود را انجام دهد یا خیر، آغاز شد. برای آزمایش تبلیغات در صفحه برگه جدید فایرفاکس پس از جاناتان نایتنگل، معاون فایرفاکس، در پستی نوشت که فایرفاکس قرار نیست به “آرایشی از لوگوهای فروخته شده به بالاترین قیمت پیشنهادی تبدیل شود. بدون کنترل کاربر، بدون […] - بینش توانا. ارائه های الهام بخش در SMX Advanced @Search Engine Land Summit شرکت کنید
شما روزانه نتایج را ارائه میدهید، اما ادامه دادن یک چالش است. و می دانید که موفق ماندن به معنای شناسایی فرصت ها، پیاده سازی فناوری ها و فرآیندهای جدید، توسعه افراد بزرگ و آماده شدن برای اتفاق بزرگ بعدی است. موافق؟ سپس Search Engine Land Summit برای شما مناسب است. یک روز از رهبران فکری در زمینه جستجو و بازاریابی اینترنتی سرمایه گذاری کنید […] - گزارش : 92 درصد از پین های پینترست ساخته شده توسط زنان
قیمت پینترست نزدیک به 4 میلیارد دلار است. این یک کاندیدای بسیار محتمل برای خرید یاهو خواهد بود اما برای آن ارزش گذاری عظیم (و آرزوهای بالقوه خود IPO). پینترست در حدود چهار سال فعالیت خود ثابت کرده است که یک شبکه اجتماعی بسیار ارزشمند است که به اشتراک گذاری اجتماعی گسترده را هدایت می کند. همچنین هر دو […] - Yahoo تبلیغات غنی از تصویر موبایل اول را به خط بومی اضافه می کند
یاهو، امروز، در دسترس بودن تبلیغات بومی مبتنی بر تصویر جدید در سراسر دارایی های یاهو از جمله آب و هوا، ایمیل، ورزش را اعلام کرد. و امور مالی این تبلیغات تصاویر بزرگتری دارند و اکنون در Yahoo Gemini، بازار تبلیغاتی برای فرمتهای تبلیغاتی موبایل و بومی یاهو که این شرکت در ماه فوریه راهاندازی کرد، گنجانده شده است. با نزدیک به نیمی از ترافیک یاهو در حال حاضر […] - بدانید: دانا تاد، مدیر ارشد اجرایی شرکت خدمات حرفه ای پیامدهای شرکت
دانا تاد به عنوان مدیر بازاریابی برای Aftermath، یک شرکت ملی پاکسازی مخاطرات زیستی، خدمت می کند. Aftermath که اغلب به عنوان ارائه دهنده “پاکسازی صحنه جرم” نامیده می شود، کارهای کثیف در مقیاس بزرگ انجام می دهد، کارهایی مانند حوادث صنعتی، قتل، تمیز کردن انبارهای احتکار شده و حذف گاز اشک آور را انجام می دهد. “این کاملاً یک حرکت برای من بود که از یک حرفه طولانی در […] - 5 افسانه درباره بازاریابی رسانه های اجتماعی
بازاریابی بیست سال پیش تقریباً ابتدایی بود: بیلبوردهای جذاب طراحی، آگهیهایی که به میلیونها نفر ارسال میشد و البته تبلیغات تلویزیونی. مصرف کنندگان اکنون به سمت فضای دیجیتالی حرکت کرده اند، با این حال آنها همچنان مشتاق توجه شرکت هایی هستند که آنها را تحسین می کنند. متأسفانه، بسیاری از برندها هنوز در رسانه های اجتماعی گیر کرده اند و نتوانسته اند به طور موثر از این کانال استفاده کنند. اسکات لنگدون از HigherVisibility به صدا درآمد […] - اولین تلاش عمومی خرده فروشی عینک گوگل؟ غرفه فروش تورنمنت PGA
شرکت کنندگان در رویداد PGA آخر هفته در فلوریدا، مسابقات قهرمانی بازیکنان، فرصتی برای خرید عینک گوگل داشتند — اولین باری که گوگل دستگاه را به صورت عمومی فروخت، تنظیم چهره به چهره Business Insider برای اولین بار این خبر را گزارش کرد، به لطف توییت و عکسی از شرکت کننده مسابقات ریچارد رانیک که نشان می دهد در مورد […]
است
خود را نشان داده است
دور شوم
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.