از سرزمین بازاریابی:
- Vine Swings from Mobile to the Desktop (و ویژگیهای جدید اضافه میکند)
عاشقان تاک خوشحال میشوند، شما دیگر برای مصرف روزانه 6 ثانیه ویدئوی خود به دستگاه تلفن همراه خود محدود نمیشوید. کاربران اکنون می توانند با استفاده از Vine.co ویدیوهای ۶ ثانیه ای دلخواه شما را روی دسکتاپ مصرف کنند. بسیار شبیه حرکتی که اینستاگرام در سال گذشته انجام داد، Vine رسما به چیزی بیش از یک برنامه تبدیل شده است. سایت […] - Google تبلیغات متنی AdSense را برای خوانایی بهتر در موبایل و وب بهروزرسانی میکند
Google ظاهر کاملاً جدیدی را برای تبلیغات متنی AdSense ارائه کرده است که برای آسانتر طراحی شده است. برای خواندن در بین دستگاه ها تبلیغات دارای کام رنگی پیشفرض آبی و خاکستری هستند و از فونت Roboto استفاده میکنند که گوگل قبلاً در سیستمعامل اندروید استفاده میکند. قبل از بهروزرسانی Roboto Light تنها […] - Yahoo “Do Not Track” را کنار می گذارد: فقدان استانداردها بسیار گیج کننده است
Yahoo روز چهارشنبه اعلام کرد که دیگر به سیگنال های مرورگر ردیابی نشوید پایبند نخواهد بود و این امر باعث به خطر افتادن بیشتر اثربخشی تنظیمات حریم خصوصی کاربر در اکوسیستم آنلاین. از امروز، تنظیمات مرورگر وب Do Not Track دیگر در یاهو فعال نخواهد بود. به عنوان اولین شرکت بزرگ فناوری که Do Not Track را پیاده سازی کرد، […] - تویتر گسترش می یابد تبلیغات با هدف جغرافیایی در 8 کشور
توئیتر از گسترش تبلیغات هدفمند جغرافیایی خود در هشت کشور خبر داده است. برای روشن بودن، این هشت کشور جدید نیستند که فقط به تبلیغات هدفمند جغرافیایی دسترسی دارند. در کشورهایی که قبلاً میتوانستند با تبلیغات در سطح کشور مورد هدف قرار گیرند، هدفگیری جغرافیایی عمیقتر است. تبلیغکنندگان اکنون میتوانند با تبلیغات توییتر خود در این کشورها هدفگیری ایالت/منطقه را انجام دهند: استرالیا فرانسه اندونزی […] - درآمد تجارت الکترونیک سه ماهه اول 2014 نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش یافته است
بر اساس دادههای تجارت الکترونیک بیش از 100 خردهفروش آمریکایی گزارش تجارت الکترونیکی Custora ادعا کرد که درآمد خردهفروشی آنلاین در سه ماهه اول 2014 رشد 11 درصدی نسبت به سال گذشته داشته است، با سفارشهای آنلاین 13 درصد نسبت به سه ماهه مشابه سال گذشته. این گزارش با پیگیری درآمد خردهفروشی آنلاین و آفلاین، درآمد خردهفروشی آنلاین […] - %D9%81%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%AA%D9%86%20%D9%85%D9%88%D8%B6%D9%88%D8%B9%D8%A7%D8%AA%20%D9%BE%D8%B1%D8%B7%D8%B1%D9%81%D8%AF%D8%A7%D8%B1%20%D9%88%20%D8%AF%D8%A7%D8%BA%D8%8C%20API%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C%DB%8C%20%D8%A7%D8%B6%D8%A7%D9%81%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%D8%AF
%D9%81%DB%8C%D8%B3%E2%80%8C%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D8%AA%20%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%8C%20%D8%A8%D9%87%E2%80%8C%D8%B9%D9%86%D9%88%D8%A7%D9%86%20%D9%BE%D9%84%D8%AA%D9%81%D8%B1%D9%85%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C%20%D9%85%DB%8C%D8%B2%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D8%A7%D8%B2%20%DA%AF%D9%81%D8%AA%DA%AF%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%85%D9%88%D8%B1%D8%AF%20%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF%D8%A7%D8%AF%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B2%D9%86%D8%AF%D9%87%D8%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%20%D8%A7%D9%85%D8%A7%20%D9%BE%D9%86%D8%AC%D8%B4%D9%86%D8%A8%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%DA%A9%D9%86%D9%81%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%20%D8%AF%D9%87%D9%86%D8%AF%DA%AF%D8%A7%D9%86%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%20%D8%A8%D9%88%DA%A9%20F8%D8%8C%20%DA%86%D9%87%D8%A7%D8%B1%20API%20%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF%20%D8%B1%D8%A7%20%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D9%85%D9%85%DA%A9%D9%86%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%AD%D8%AA%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B2%D9%85%DB%8C%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D8%B2%DB%8C%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%DA%A9%D9%86%D8%AF.%20API%20%D9%87%D8%A7%20-%20Trending%D8%8C%20Topic%20Insights%D8%8C%20Topic%20Feed%D8%8C%20Hashtag%20Counter%20-%20%D8%A8%D9%87%20%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%20%D9%87%D8%A7%DB%8C%20%D8%B1%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87%20%D8%A7%DB%8C%20%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B2%D9%87%20%D9%85%DB%8C%20%D8%AF%D9%87%D8%AF%20%DA%A9%D9%87%20%D8%A8%D8%A7%20%D8%AA%D9%88%D8%B3%D8%B9%D9%87%20%D9%81%DB%8C%D8%B3%20%D8%A8%D9%88%DA%A9%20%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%20%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%20%5B%E2%80%A6%5D - ویدیو + نمایش اسلاید: تبلیغات نمایشی آینده
آینده تبلیغات نمایشی آنلاین چگونه است؟ منظرهای که بسیار متفاوت از امروز است و رویهها و باورهای فعلی تبلیغکنندگان را مختل میکند. تبلیغات از وقفه در فعالیتهای دیگر به دیدگاههای داوطلبانه که کاربران به دنبال آن هستند، تبدیل میشوند. تبلیغات تعاملی تر و زیباتر خواهند بود. تبلیغات در همه دستگاهها و زمان، […] - موبایل بدون اصطکاک تجارت: 5 نمونه از شرکت هایی که پیشرو هستند
در سال 2000، استادان MIT، اریک برینیولفسون و مایکل دی. اسمیت مقاله ای با عنوان تجارت بدون اصطکاک منتشر کردند؟ مقایسه اینترنت و خرده فروشان معمولی. تز آنها حول محور این واقعیت است که شبکه جهانی وب به یک پلتفرم تبدیل شده است که «بازار تقریباً بدون اصطکاک» را قادر میسازد که خریداران و فروشندگان را به هم متصل کند و توانایی یافتن فوری هر کالا یا […] - از شنونده گوگل تگ منیجر برای دریافت نرخ پرش واقعی خود استفاده می کنید
از نرخ پرش خود ناامید شده اید؟ آیا سرسختانه بالای 60% یا بیشتر باقی می ماند؟ من نیز ناامید بودم – تا زمانی که متوجه شدم که Google Analytics به طور منصفانه نرخ پرش را ردیابی نمی کند. پرش به هر بازدیدی گفته میشود که بازدیدکننده فقط به یک صفحه نگاه میکند و با آن ارتباط برقرار نمیکند. اگر در حال انتشار یک وبلاگ هستید، […] - CBS Comedy #2BrokeGirls برای ارائه Google Glass. Google میگوید جای محصول نیست
در یک مکان تبلیغاتی جدید 30 ثانیهای برای قسمت هفته آینده سریال محبوب CBS 2 Broke Girls (S3، And The First Degree، تاریخ پخش: 5/ 5/2014) بازیگر شخصیت جنیفر کولیج که نقش سوفی کاچینسکی فوقالعاده را بازی میکند، با عینک گوگل دیده میشود: او برای مدت کوتاهی در ساعت: 06 با عینک ظاهر میشود، اما در کلیپ تبلیغاتی CBS.com که در زیر مشاهده میشود صحبت نمیکند. : […] - مانکنهای بیچهره توجه را به مشکلات جوانان بیخانمان و گمشده جلب میکنند
Bellefaire JCB، سازمانی که مراقبت، آموزش و حمایت را برای بهبود رفاه عاطفی، جسمی و فکری ارائه میکند. کودکان، بزرگسالان جوان و خانوادهها کمپینی را با نگاه نزدیکتر راهاندازی کردهاند که هدف آن افزایش آگاهی عمومی در مورد مسائل پیرامون جوانان بیخانمان و گمشده و آموزش جوامع در مورد چگونگی کمک آنهاست. ایجاد […]
بود
را نشان داد
%0A
متصل خواهند شد
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.