از سرزمین بازاریابی:
- Solve Media اعتبار سنجی تبلیغات CAPTCHA خود را با فناوری Gesural سازگارتر با موبایل می کند
Solve Media، شرکتی که CAPTCHA های ساده و مارک دار را در نمایش دیجیتال و تبلیغات ویدیویی فعال می کند. برای تعامل با کاربران و تأیید اینکه تبلیغات توسط انسان ها به جای ربات ها دیده می شود، نسخه موبایل نرم افزار اعتبار سنجی تبلیغات خود را به روز کرده است. اکنون، کاربران تلفنهای هوشمند و تبلتها میتوانند انتخاب کنند که روی یک تبلیغ دو بار ضربه بزنید یا تند بکشید […] - کریس اونیل، رئیس کانادایی Google، مسئولیت عملیات تجاری Google Glass را بر عهده می گیرد
گوگل تأیید کرده است که برترین فرد آن در Google Canada است. این نقش را ترک کرده و به Google [X] ملحق شده و روی پروژه Google Glass کار می کند. کریس اونیل که در سال 2010 به عنوان مدیر عامل Google Canada انتخاب شد، مسئولیت عملیات تجاری Google Glass را بر عهده خواهد گرفت. اونیل، بومی کانادا، به نمای کوهستانی گوگل […] - تبلیغکنندگان توییتر اکنون میتوانند توییتها و حسابهای تبلیغاتی را به 20 زبان مختلف هدف قرار دهند
از امروز، تبلیغکنندگان توییتر میتوانند توییتهای تبلیغاتی و حسابهای تبلیغاتی را به 20 زبان مختلف هدف قرار دهند و به زبان خاص دسترسی داشته باشند. تجزیه و تحلیل. هدفگیری زبان توییتر در سطح جهانی از طریق Ads API در دسترس است و میتواند همراه با گزینههای هدفیابی که قبلاً در پلتفرم موجود است، مانند جغرافیا، کلمه کلیدی، علاقه، جنسیت و مخاطبان متناسب استفاده شود. به عنوان مثال، […] - MomentFeed رتبهبندی صفحه فیسبوک و نظرات را در داشبورد صدای محلی خود قرار میدهد
رتبهبندیها و بررسیهای فیسبوک برای صفحات محلی میتواند شمشیری دولبه برای مارکهای بزرگ باشد. مقیاس عظیم فیسبوک به این معنی است که آنها احتمالاً از مشتریانی که از مکانهای آجری بازدید میکنند، درگیر میشوند. اما برای برندهایی که تعداد زیادی شعبه یا حق امتیاز دارند، فراخوانی هر یک از آن صفحات برای مشاهده و پاسخگویی […] - Apple Beats Staples: Ranks No. 2 on the Internet Retailers’s List of E-Commerce Sales Leaders
طبق گزارشی از دیروز در روزنامه وال استریت ژورنال، اپل راه خود را به رتبه دوم در لیست پیشروان فروش تجارت الکترونیک 2013 خرده فروش اینترنتی، پس از آمازون، و اکنون بالاتر از فروشگاه لوازم اداری استیپلز، رسانده است. این گزارش ادعا می کند که جهش اپل به جایگاه شماره 2 نتیجه اینترنت […]
هر زمان که سعی میکنیم درک بهتری از رفتارهای مصرفکننده آنلاین داشته باشیم، تمایل داریم برای پاسخ به Google جستجو کنیم — یا از طریق Google Keyword Planner برای درک حجم کمی جستجوها (معروف به علاقه مصرف کننده) یا با نگاه کردن به Google Trends برای درک روند و فصلی بودن. هر کسی که در جستجو کار می کند […]- فروشنده تراشه گوشی های هوشمند 20 دلاری را پیش بینی می کند سال
یک گوشی هوشمند 20 دلاری — واقعا؟ بله، با توجه به فروشنده تراشه دستگاه های تلفن همراه ARM. AnandTech گزارش می دهد که در رویداد اخیر “روز فناوری” خود، ARM ظاهر یک گوشی هوشمند 20 دلاری را در اواخر امسال پیش بینی کرد. برای روشن بودن (و منصفانه بودن) این کمترین هزینه ممکن برای یک گوشی هوشمند مبتنی بر اندروید است، طبق گفته ARM. به احتمال زیاد، […] - بهبودهای جهانی در LinkedIn فرود می آیند: صفحات شرکت اکنون می توانند بر اساس زبان هدف قرار گیرند و فیدهای صفحه شخصی سازی شده ایجاد کنند
آن شرکت های بین المللی که از لینکدین استفاده می کنند، امروز می توانند نفس راحتی بکشند. ویژگی های جدید لینکدین اکنون با قدرت شلیک بیشتر، هدف گیری را بسیار شهودی تر می کند. شرکتها اکنون این توانایی را دارند که ترجیح زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند. این بدان معناست که یک شرکت آمریکایی با تعداد زیادی از پیروان مکزیکی اسپانیایی زبان میتواند […] - Viewability In Display: Your Path to ” وضعیت VIP
قابلیت مشاهده. این تقریباً یک اصطلاح جدید و مرسوم به نظر می رسد که توسط مدل های روی صحنه در لس آنجلس، نیویورک یا پاریس استفاده می شود. به هر حال، مهم است که توسط پاپاراتزی ها و یا مدگراها دیده شوید و به خاطر بسپارید. قابلیت مشاهده در دنیای تبلیغات دیجیتال نیز تأثیر مشابهی دارد. دیده شدن و به خاطر سپردن «مأموریت […] - گزارش: تبلیغات ویدیویی ممتاز فیس بوک روزانه 1 میلیون دلار هزینه دارد
جزئیات بیشتر در مورد “تبلیغات ویدئویی پریمیوم” آینده فیس بوک ظاهر شده است و اگر باید بپرسید چگونه هزینه آنها چقدر است… بقیه را می دانید. وال استریت ژورنال گزارش داد که چنین تبلیغاتی حدود 1 میلیون دلار در روز هزینه خواهد داشت. ماه گذشته گزارش دادیم که فیس بوک در حال آماده شدن برای راه اندازی تبلیغات جدید […] - Extreme Reach تبلیغات برندها، تأیید تبلیغات ویدیویی آنلاین و راه اندازی تجزیه و تحلیل را می خرد
Extreme Reach، بستری برای توزیع تبلیغات ویدیویی در تلفن همراه، وب و تلویزیون ، اعلام کرد راه حل تجزیه و تحلیل تبلیغات ویدیویی BrandAds را خریداری کرده است. BrandAds سال گذشته راه اندازی شد تا تجزیه و تحلیل تبلیغات ویدیویی در زمان واقعی و ابزارهای تأیید بسیار مورد نیاز را ارائه دهد تا مشتریان را در خرید تبلیغات ویدیویی خود شفاف سازی کند. «Extreme Reach یک تلویزیون یکپارچه، حقوق دیجیتال و استعدادهای درخشان را ارائه می دهد […] - مطالعه: بسیاری از برندها به طور پیش از موعد ارسال ایمیل به مشترکانی را که هنوز فعال هستند متوقف می کنند
طبق یک مطالعه جدید در مورد برنامه های بازگشت ایمیل که توسط Return Path انجام شده است، بسیاری از بازاریابان خیلی زود از مشترکین ایمیل خود صرف نظر می کنند. این مطالعه با تجزیه و تحلیل 300 میلیون پیام ایمیل ارسال شده توسط مارک های معروف به بیش از 100 میلیون مصرف کننده، نشان داد که این برندها از یک کمپین بازگشتی استفاده می کنند، یک برنامه ایمیل که برای جذب مجدد مشترکین غیرفعال طراحی شده است، […]
نقل مکان خواهد کرد
است
را می داند
است
است
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
- ایران واتس اپ را به دلیل «مالکیت یهودیان» ممنوع کرد، www.haaretz.com
- کاهش 20 درصدی AOL با فروش 583 میلیون دلاری درآمدهای سه ماهه اول اما از دست دادن EPS با 22 میلیون دلار هزینه ها، TechCrunch
- Google برای نشان دادن تبلیغاتش واقعاً کارآمد باید بر خرید آنلاین حکومت کند، سیمی
- چرا دادگاه اپل-سامسونگ اتلاف وقت برای همه به جز طرفداران و وکلا بود، gigaom.com
- Google Stackdriver سرویس نظارت بر ابر، TechCrunch
- شما واقعاً چقدر برای فیسبوک و گوگل ارزش دارید؟، عصر تبلیغات
- ماریسا مایر توضیح می دهد که چرا یاهو کم ارزش است، TechCrunch
- مراقب باشید، Yelp: Google سازنده وبسایت رستوران Appetas، Geekwire
- رییس یاهو ماریسا مایر می گوید Tumblr هنوز در موبایل، VentureBeat
عقب مانده است
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
بازاریابی عمومی اینترنتی
صنعت بازاریابی اینترنتی
موارد دیگر
رسانه های اجتماعی
ویدئو
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.