در اینجا خلاصهای از آنچه امروز در بازاریابی آنلاین اتفاق افتاد، همانطور که در MarTech و مکانهای دیگر در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.
از سرزمین بازاریابی:
- تویتر شکست خورد الساندرو ساباتلی، رئیس AR، VR آن
6 فوریه 2018 توسط تیم پیترسون
طراح سابق اپل کمتر از دو سال پیش به توییتر پیوسته بود. - Blockmetry راه اندازی شد نرمافزار ترافیک وب سازگار با GDPR
6 فوریه 2018 توسط بری لوین
که توسط یک مهندس سابق گوگل توسعه داده شده است، نمیتوان آن را توسط مسدودکنندههای تجزیه و تحلیل مسدود کرد، و به همین ترتیب میتواند نشان دادن 100٪ از ترافیک یک سایت. - Innovid، Xumo “اولین پوشش های تبلیغاتی آدرس پذیر در تلویزیون خطی مبتنی بر شبکه” را ارائه می دهد
6 فوریه 2018 توسط بری لوین
این قالب امکانات جدیدی را برای تبلیغات بدون وقفه و متنی در تلویزیون OTT باز می کند. - چهار جستجوی جدید روندهای کشف اپلیکیشن موبایل
5 فوریه 2018 توسط برایان سولیس
مشتریان در جستجوی برنامه های مفید هستند و آنچه را که به بهترین وجه نیازهایشان را برآورده می کند دانلود می کنند. برایان سولیس، مشارکتکننده درباره کارهایی که میتوانید انجام دهید تا مطمئن شوید برنامه شماست که آنها کشف و دانلود میکنند، صحبت میکند. - ما همه کانال را اشتباه داریم
5 فوریه 2018 توسط لوئیس گرش
لوئیس گرش، ستون نویس، در مورد تصورات نادرست پیرامون بازاریابی همه کانالی و جهتی که بازاریابان باید با آن حرکت کنند، بحث می کند.
عناوین اخیر از MarTech، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به فناوری بازاریابی:
- اشتباهات مشابه را متوقف کنید: جلوگیری از سناریوی “روز گراند هاگ”
6 فوریه 2018 توسط مایک ساندز
آیا کمپین های بازاریابی شما خسته و قابل پیش بینی هستند؟ مایک سندز، مشارکتکننده، راههایی را برای پیشبرد روابط با مشتری برای ایجاد بازاریابی و نتایج بهتر مورد بحث قرار میدهد. - مجتمع صنعتی تبلیغاتی جدید اینجاست — در حال حاضر
6 فوریه 2018 توسط دیوید رودنیتسکی
آیا میتوان از سقوط فاجعهبار صنعت خردهفروشی در سال 2017 جلوگیری کرد؟ دیوید رودنیتزکی، مشارکتکننده، چنین فکر میکند و توضیح میدهد که چرا یک استراتژی بازاریابی تهاجمی تفاوت را ایجاد میکند. - [یادآوری ] 5 اختلال بزرگ در بازاریابی در سال 2018
6 فوریه 2018 توسط Digital Marketing Depot
برای به روز رسانی وبینار بسیار محبوب اسکات برینکر در سال 2018 به ما بپیوندید. بازاریابان اسکات بر اساس نسخه 2017 بررسی می کند که چگونه چشم انداز مارتک در 12 ماه گذشته تکامل یافته است و آنچه را که در سه تا پنج سال آینده برای بازاریابان در پیش است، ترسیم می کند.
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
- اپل برای برخی از برنامهنویسان جزئیات هزینههای تبلیغات و نصب برنامههای دیگران را ارسال میکند ، TechCrunch
- افزایش درآمد B2B از طریق شخصیسازی، تجارت الکترونیک عملی
- از نظرسنجی ها به تحول: تجربه مشتری خود را به سطح بعدی ببرید، CMS Wire
- چه مدت باید تست A/B خود را اجرا کنید؟، MailChimp
- نحوه ترسیم یک سفر مشتری در تجارت الکترونیک (با الگوها)، Shopify
- چگونه ارتباطات بازاریابی را در سال 2018 شخصی سازی کنیم، MarketingProfs
- روندهای رسانه های اجتماعی برای تماشا در سال 2018، اقدامات عمودی
- مبانی بازاریابی محتوا که باید بدانید، موسسه بازاریابی محتوا
- راهنمای کامل کسب و کار تبلیغات آمازون، AdExchanger
- طول خط موضوع ایمیل کدام بهترین کار می کند؟، Marketo
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.