اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: فیس بوک مجوزهای پست پیش فرض را تغییر می دهد، API کسب و کار Pinterest و رشد گوشی های هوشمند

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

  • فیس بوک به رستوران ها راه آسانی برای نمایش منوها در صفحاتشان می دهد

    رستوران‌هایی که در فیس‌بوک به فروش می‌رسند، امروز با یک پیش غذای جدید توسط این شبکه اجتماعی سرو شد. صفحات فیس بوک مرتبط با رستوران ها اکنون می توانند نسخه PDF منوهای خود را آپلود کرده و در برگه های صفحه خود نمایش دهند. این ویژگی در تنظیمات صفحه در سراسر جهان قابل دسترسی است. فیسبوک همچنین اعلام کرد که رستوران‌داران در ایالات متحده و کانادا […]

  • Pantene اعتراض محصول را به برد بازاریابی تبدیل می کند

    در اسرائیل، 25٪ از زنان موهای مجعد دارند و بسیاری از آنها از کرم موی Pantene Perfect Curls برای رام کردن یال های خود استفاده می کنند. به دلیل تغییر ترکیب منطقه ای، Pantene تحویل کرم را متوقف کرد. زنان عصبانی بودند! خشمگین! خشمگین! خوب، شاید آنقدرها هم بد نبود، اما آنها یک گروه اعتراضی در فیس بوک راه اندازی کردند تا […]

    را صدا کنند

  • تلفن‌های هوشمند سه ماهه بزرگ‌تر دارند، پیش‌بینی آیفون 6 بزرگ‌تر رشد می‌کند

    داده‌های شرکت تحقیقاتی Counterpoint (از طریق AppleInsider) نشان می‌دهد که گوشی‌های هوشمند 87 درصد از کل «محموله‌های» گوشی ایالات متحده را در سه ماهه اول تشکیل می‌دهند. حمل و نقل و فروش یکسان نیستند. با این حال، تلفن های همراه به وضوح اکنون در ایالات متحده و سایر بازارهای توسعه یافته در راه خروج هستند. داده های نظرسنجی قبلی Nielsen و comScore نشان می دهد که تلفن های هوشمند ایالات متحده […]

  • بازاریابی موثر موبایل در خرده فروشی، مسافرت، خودرو و خدمات مالی

    گزارش اخیر eMarketer، “U.S. کاربران تبلت: پیش‌بینی و تخمین‌های مقایسه‌ای سه‌ماهه اول 2014، پیش‌بینی می‌کند که تعداد کاربران دوگانه تبلت و گوشی‌های هوشمند تا سال 2018 به 140 میلیون کاربر اینترنت در ایالات متحده خواهد رسید. به دلیل این رشد، بازاریابان در سراسر صنایع در تلاش هستند تا مؤثرترین روش‌های دیجیتال را برای تعامل شناسایی کنند. کاربران، رانندگی دانلود برنامه و […]

  • تحقیق نمایش جدید: گزارش هدف‌گیری مجدد وضعیت صنعت شماره 4

    ویرایش چهارم گزارش وضعیت صنعت مجدداً هدف‌گیری به تازگی منتشر شده است و نتایج شگفت‌انگیزی دارد. با حمایت دیجی‌دی، نظرسنجی (که توسط کارفرمای من انجام شد) از 333 مدیر آژانس و 117 مدیر برند دریافت کرد. سوالات مربوط به هدف گذاری مجدد سایت، بازاریابی اجتماعی پولی و بازاریابی موبایلی بود. اجتماعی پولی (FBX، مخاطبان اختصاصی توییتر […]

  • فیس‌بوک پست‌ها را از «عمومی» به «دوستان» پیش‌فرض می‌کند و بررسی جامع حریم خصوصی را معرفی می‌کند

    در حالی که فیس‌بوک مدت‌هاست در مورد بحث حفظ حریم خصوصی صحبت کرده است، امروز آنها یک تغییر اساسی را اعمال کرده‌اند. یک به‌روزرسانی گسترده جدید، دیدن این که کاربران محتوا را با چه کسانی به اشتراک می‌گذارند ساده می‌کند و همه کاربران جدید به‌جای «عمومی» به‌عنوان «دوستان» پیش‌فرض می‌شوند. کاربران فعلی در مورد […]

    خود مطلع خواهند شد

  • موج چهارم بازاریابی محتوا: برنامه های بازاریابی

    ماه گذشته، من مفهوم برنامه‌های بازاریابی را معرفی کردم – ویژگی‌های تعاملی بیشتری که بازاریابان می‌توانند در وب‌سایت‌ها و کمپین‌های خود برای تعامل بهتر با مشتریان بالقوه استفاده کنند. در ادامه، می‌خواهم ایده‌هایی را درباره اینکه چگونه چنین برنامه‌های بازاریابی وب واکنش‌گرا می‌توانند تأثیر فوق‌العاده‌ای بر تکامل محتوا داشته باشند، با شما به اشتراک بگذارم […]

  • Yelp اجازه بررسی‌های ویدیویی 12 ثانیه‌ای را از ماه آینده می‌دهد

    Yelp در حال برنامه‌ریزی است تا با اجازه دادن به کاربران برای اشتراک‌گذاری بررسی‌های ویدئویی مختصر از کسب‌وکارها و مکان‌های محلی، فراتر از بررسی‌ها (و نکات) مبتنی بر متن حرکت کند. همانطور که Business Insider گزارش می دهد، ویژگی بررسی ویدیویی ماه آینده و در ابتدا فقط برای کاربران ” elite yelp>

  • فراتر از تجزیه و تحلیل احساسات: Canvs دمای اجتماعی فوری نمایش های تلویزیونی را می گیرد

    قضاوت درباره موفقیت یک برنامه تلویزیونی قبلاً موضوعی نسبتاً ساده بود. نیلسن تعداد بینندگان را کاهش داد و نمایش ها بر اساس رتبه بندی ها زنده ماندند و مردند. ظهور رسانه های اجتماعی و به ویژه برنامه های کاربردی در صفحه دوم آن، با افزودن جریانی غنی از داده های مکمل، تصویر را پیچیده کرده است. اکنون شبکه های تلویزیونی و تهیه کنندگان […]

  • Tailwind یکپارچه سازی API Business Insights Pinterest خود را راه اندازی کرد

    Tailwind، پلتفرم بازاریابی و تجزیه و تحلیل متمرکز بر Pinterest، یک محصول کاملاً کاربردی را ارائه کرده است که توسط API جدید Business Insights Pinterest ارائه شده است. پینترست دیروز اعلام کرد که فید دیجیتالی از داده های مشتریان ناشناس را به مجموعه محدودی از ارائه دهندگان مدیریت رسانه های اجتماعی ارائه می دهد. در میان این لیست – Salesforce’s Exact Target Marketing Cloud، Hootsuite، Spredfast، Percolate، Piqora، Curalate – Tailwind است […]

  • اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *