اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: صفحات +Google در «Google برای کسب‌وکار من»، نرخ کلیک ایمیل و هدف‌گیری مجدد توییتر

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • چگونه صفحات نام تجاری غیر محلی +Google از “Google برای کسب و کار من” سود می برند
    Google امروز با معرفی Google My Business، یک داشبورد واحد، به روز رسانی بزرگی را برای مشاغل کوچک و محلی اعلام کرد. مجموعه کاملی از ارتباطات Google یک شرکت را مدیریت کنید، از فهرست‌ها گرفته تا مکان‌های نقشه، از خدمات مشتری تا بازاریابی. می‌توانید یک مرور کلی بخوانید و یک تور بصری از ویژگی‌های جدید در موتور جستجو […]
  • داشته باشید

  • مطالعه: بازاریابان ایمیل با عملکرد برتر با درآمد 9.5٪ CTR، 6 برابر بیشتر از میانگین CTR
    مطالعه معیار ایمیل جدید از Silverpop نشان داد که بهترین ها بازاریابان ایمیلی 9.5 درصد نرخ کلیک دریافت می کنند که شش برابر بیشتر از میانگین کلیک 1.5 درصدی است. Silverpop با تجزیه و تحلیل ایمیل های بازاریابی ارسال شده توسط 3000 برند از 40 کشور مختلف در طول سال 2013، در مورد میانگین و میانگین معیارهای معیارهای ایمیل مختلف گزارش داد، […]
  • نرم افزار شخص ثالث را به لطف گزینه های بازاریابی مجدد جدید در رابط تبلیغات توییتر قطع کنید
    اگر از استفاده از 3rd خسته شده اید. سرویس‌های مهمانی برای هدف‌گیری مجدد توییتر – شما خوش شانس هستید! امروز، توییتر اعلام کرد که از برچسب وب‌سایتی برای بازاریابی مجدد پشتیبانی می‌کند که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که در صورت انتخاب، شخص ثالث را دور بزنند و مستقیماً به منبع کمپین‌های هدف‌گیری مجدد خود – حساب تبلیغات توییتر خود – مراجعه کنند. آن […]
  • شبکه اجتماعی جدید (تقریباً ضد) از ربات ها برای کمک به اتصال جوامع استفاده می کند
    می خواهید آزادانه تر ارتباط برقرار کنید و روابط عمیق تری با همسایگان خود ایجاد کنید؟ در مورد انجام این کار با یک ربات تحویل پیتزا چطور؟ شبکه اجتماعی جدید برای همسایگان به جوامع کمک می کند تا از طریق فناوری از جمله ربات ها (واقعاً!) همکاری کنند. هدف بنیانگذار راج ابیانکر با fatdoor ایجاد یک جامعه متصل برای محله سنتی و سنتی جدا شده از زندگی واقعی است. این […]
  • روبات API غیرموجود اینستاگرام را دور می زند تا با اشتراک گذاری بیش از حد دوستان خود را سرگرم کند
    این یک اتلاف وقت جالب است — و حتی برای نام تجاری! این کمپین وجود دارد تا به آزمایشگاه های a&g مستقر در بوستون، “واحد نوآوری” آلن و گریتسن، اجازه دهد تا عضلات خود را منعطف کند. و آنها را منعطف کردند. اگر در اینستاگرام هستید، می‌دانید که افراد «آن» زیادی در فید شما وجود دارند – کسانی که پست می‌کنند […]
  • TweetDeck به طور موقت پس از ویرانی هکرها آفلاین شد
    wtf؟! pic.twitter.com/B18fUIat2j — کوین اسمیت (@OfficialKLS) 11 ژوئن 2014   TweetDeck امروز پس از سوء استفاده هکرها از یک آسیب پذیری برای اجرای از راه دور کد جاوا اسکریپت و ارسال پیام های پاپ آپ به کاربران نسخه کروم آن، آفلاین شد. چند نمونه از پنجره های بازشو – “Yo!” و “لطفا اکنون TweetDeck را ببندید، امن نیست.” حساب‌های چند ناشر بزرگ […]
  • دعوای اسکن کتاب علیه Google، دیگران با استفاده منصفانه از بین می‌روند
    دعوای حقوقی اسکن کتاب علیه Google (و دیگران) که توسط انجمن نویسندگان به نمایندگی از اعضا مطرح شده است. -صاحبان حق چاپ رو به پایان است. حکم دادگاه استیناف ایالات متحده (دور دوم) دیروز گزارش داد که اسکن کامل کتاب به طور کلی “استفاده منصفانه” تلقی می شود و از ادعاهای نقض حق چاپ محافظت می شود. […]
  • وجود دارد

  • به بدانید: ناگیسا مانابه مدیر ارشد خدمات پستی ایالات متحده
    به عنوان مدیر ارشد بازاریابی و فروش خدمات پستی ایالات متحده، ناگیسا مانابه مستقیماً به مدیر کل پست گزارش می‌دهد. از زمان انتخاب این نقش در می 2012، مانابه تمامی بازاریابی، توسعه و مدیریت محصول داخلی و بین المللی USPS را رهبری کرده است. او همچنین مسئول قیمت گذاری خدمات پستی، دسترسی به کانال، جهانی […]
  • است

  • با یک زیرساخت اختصاصی 31 درصد افزایش درآمد از طریق ایمیل دریافت کنید
    بازاریابی تلفن همراه، مانند اعلان‌های متنی و فشاری، به سرعت در حال رشد است – اما ایمیل همچنان اصلی‌ترین است. کانالی برای ارتباطات بازاریابی و تعامل با مشتری همه افراد ایمیل دارند و روزانه از آن استفاده می کنند و همه چیز را از حساب های کاری گرفته تا حساب های شخصی، در دستگاه های مختلف مانند رایانه های شخصی، تبلت ها و تلفن های همراه بررسی می کنند. رشد کانال های جدید […]
  • Digital Marketing 201: برای افزایش رشد، تقسیم بندی را کاوش کنید
    قابلیت تقسیم بندی بازدیدکنندگان، خریداران، مشتریان و مشتریان احتمالی وب خود اولین چیزی نیست که اکثر ما به عنوان بازاریابان به آن روی می آوریم. ما نیاز به آن را درک می کنیم، اما معمولاً تمرکز زیادی نیست. حتی زمانی که تیم ها توجه می کنند، اغلب فقط به لیست های ایمیل است. تقسیم بندی چیزی است که باید […]
  • باشد

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

تبلیغات نمایشی و متنی

تجارت الکترونیک

صنعت بازاریابی اینترنتی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *