اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: داشبورد مدیر کسب و کار فیس بوک، نیروی فروش محلی Google و موارد دیگر

در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز اتفاق افتاده است، همانطور که در MarTech و سایر مکان‌های وب گزارش شده است، ارائه می‌کنیم. از سرزمین بازاریابی: 360i ادعا می‌کند که ابزار بهینه‌سازی جستجوی جدید خود رمز و راز نمرات کیفیت Adwords را حذف می‌کند آژانس بازاریابی دیجیتال 360i امروز اعلام کرد که یک ابزار بازاریابی جستجو را برای نظارت بر کمپین‌های جستجوی پولی راه‌اندازی کرده است. […]

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • 360i ادعا می کند که ابزار بهینه سازی جستجوی جدید خود امتیازات کیفی Adwords را حذف می کند
    آژانس بازاریابی دیجیتال 360i امروز اعلام کرد که جستجوی خود را آغاز کرده است. ابزار بازاریابی برای نظارت بر کمپین های جستجوی پولی. 360i ادعا می‌کند که سیستم عصبی دیجیتال یا DNS جدیدش می‌تواند به بازاریابان کمک کند تا امتیاز کیفیت برند خود را که توسط Google اختصاص داده شده است را بهتر درک کنند و کمپین‌های خود را برای نتایج بهتر تنظیم کنند. «در حال حاضر تعداد زیادی ابزار بهینه‌سازی وجود دارد که […]
  • را فعال می‌کنند

  • فیس‌بوک انتشار گسترده‌تری از “Business Manager” برای صفحات، تبلیغات و برنامه‌ها را اعلام کرد
    Facebook امروز اعلام کرد که دسترسی گسترده‌تری به “Business Manager” خود می‌دهد. داشبورد، ابزاری است که تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌های بزرگ را قادر می‌سازد تا صفحه فیس‌بوک، تبلیغات و حساب‌های اپلیکیشن را از یک رابط واحد مدیریت کنند. همانطور که ماه گذشته نوشتیم، Business Manager به مدیران حساب کنترل متمرکز بر کمپین های تبلیغاتی و مجوزهای صفحه برای تیم خود می دهد […]
  • SMX Advanced Early Bird منقضی می شود – تا جمعه ثبت نام کنید، جایگاه خود را ایمن کنید و پس انداز کنید
    نرخ Early Bird برای Search Marketing Expo – SMX Advanced به پایان می رسد روز جمعه، 2 مه. اکنون ثبت نام کنید، 200 دلار پس انداز کنید و تضمین کنید که در کنفرانس بازاریابی جستجوی سال شرکت خواهید کرد. SMX Advanced جلسات منحصر به فردی را برای بازاریابان باتجربه موتور جستجو دارد. دستور جلسه را ببینید. شصت نفر از آگاه ترین بازاریاب های جستجوی جهان […]
  • گزارش: NBCUniversal Executive می‌گوید رسانه‌های اجتماعی رتبه‌بندی تلویزیون را افزایش نمی‌دهند
    از جمله مفروضات اساسی پشت نبرد فیس‌بوک و توییتر برای تسلط بر صفحه دوم این است که شبکه‌های اجتماعی رتبه‌بندی تلویزیون را افزایش نمی‌دهند. رسانه به ایجاد تعامل عمیق تر و رتبه بندی بهتر برای محتوای تلویزیونی کمک می کند. اما یکی از مدیران تلویزیون گفت که هیچ مدرکی دال بر چنین ارتباطی وجود ندارد. آلن وورتزل، رئیس تحقیقات NBCUniversal به فایننشال تایمز گفت که رسانه‌های اجتماعی “یک بازی نیست […]
  • در سال 2014، گوگل قصد دارد 20000 نماینده فروش شخص ثالث را برای فروش محلی آموزش دهد
    زمانی که کسب و کارهای کوچک گوگل را به عنوان “غرب وحشی وحشی” فرصت های بازاریابی گیج کننده می بینند، خود گوگل کار می کند. شرکت‌های شخص ثالث برای کاهش این سردرگمی و تقویت رشد آن بسیار مهم هستند. گوگل سال گذشته به 13000 نماینده فروش شخص ثالث آموزش داد و قصد دارد امسال 20000 نفر را آموزش دهد. این رقم در طول یک سخنرانی […]
  • به دست آمد

  • نظرسنجی: بازاریابان می گویند که بودجه تبلیغات از تلویزیون به ویدیوی دیجیتال تغییر خواهد کرد
    در سه تا پنج سال آینده، محتوای اصلی برای آنلاین تولید می شود بر اساس نظرسنجی جدید اداره تبلیغات تعاملی، مصرف برای تبلیغ کنندگان به اندازه تلویزیون اهمیت دارد. این گروه صنعتی از 297 بازاریاب برند و مدیران آژانس های تبلیغاتی پیش از Digital New Fronts در نیویورک نظرسنجی کرد — […]
  • گزارش : بر اساس فروش اتحادیه اروپا، آیفون سهم خود را در سه ماهه اول به دست آورد
    طبق داده های جدید Kantar Worldpanel ComTech، آیفون با فروش قوی در اروپا، ژاپن و استرالیا در سال 2018، بخشی از سهم بازار را به دست آورده است. سه ماهه اول 2014. این موضوع در رشد فروش آیفون بهتر از حد انتظار در درآمد سه ماهه هفته گذشته اپل نیز منعکس شد. این شرکت اعلام کرد که 43.7 میلیون آیفون را در […]
  • فروخته است

  • آشنایی با: معاون بازاریابی Bigcommerce Kirsten Knipp
    با بیش از دوازده سال تجربه بازاریابی در فناوری، Kirsten Knipp به عنوان معاون بازاریابی، محصول Bigcommerce فعالیت می کند. بازاریابی و برند. او و تیمش از بازاریابان برند، خلاق و محصول وظیفه آموزش و توانمندسازی مشتریان برای ایجاد رویاهای تجاری از طریق فروشگاه های آنلاین خود را دارند. قبل از پیوستن به Bigcommerce، Knipp فروش […]
  • داشت

  • سه لایه داده و تجزیه و تحلیل موفقیت
    با توجه به اینکه عصر داده به خوبی و واقعاً در حال رویارویی با ماست، مبارزه برای ادامه دادن چالشی است که تقریباً هر سازمانی با آن مواجه است. و در زمانی که اکثر بازاریابان با آی‌پد یا گوشی‌های هوشمند در دست بزرگ نشده‌اند، مسیریابی با این‌ها دشوار است. شنا در اقیانوس های داده در حالی که همه به نظر می رسند […]
  • برگر کینگ کمپین ویروسی مرغ مطیع را زنده می کند در زیر بنای بازی مرغان
    در دهمین سالگرد کمپین معروف Subservient Chicken، برگر کینگ این پرنده را بازگرداند. در سال 2004، Subservient Chicken به یک محبوبیت ویروسی تبدیل شد، زیرا کاربران می‌توانستند از وب‌سایت SubservientChicken.com بازدید کنند و دستوراتی را که مرغ انجام می‌دهد (مانند راه رفتن در ماه، ادرار کردن یا تخم‌گذاری) از فیلم‌های از پیش ضبط‌شده، وارد کنند. خوب حالا، مرغ برگشت […]
  • رونالد مک‌دونالد مک‌مکور می‌شود و از حساب مک‌دونالدز توییت می‌کند
    شرکت مک‌دونالد تصمیم گرفته است تا رونالد مک‌دونالد طلسم ۵۱ ساله‌اش را تغییر دهد و به او اجازه دهد به توییتر مک‌دونالدز دسترسی داشته باشد. حساب. همه شما طرفداران سرسخت رونالد که ظاهر نمادین را دوست دارید می توانید آرامش داشته باشید. تغییرات در خود طلسم بسیار ساده است. لباس چترباز تبدیل به لباس شبه انسانی از جمله جلیقه، ژاکت با […]
  • “شبکه مخاطبان فیس بوک”: جزئیات بیشتر در راه اندازی شبکه تبلیغات موبایلی لو رفت
    جزئیات بیشتر در مورد شبکه تبلیغات تلفن همراه فیس بوک، که Re/Code گزارش داده است در کنفرانس توسعه دهندگان F8 در هفته آینده رونمایی شد، منتشر می شود. TechCrunch امروز، با استناد به «منابع متعدد»، می‌گوید که این شبکه شبکه مخاطبان فیس‌بوک نامیده خواهد شد. TechCruch گزارش می‌دهد: راه‌های ساده و سفارشی را برای تبلیغ‌کنندگان و سایر توسعه‌دهندگان ارائه می‌دهد تا از قدرت […]
  • استفاده کنند.

  • AOL Lands 450 + میلیون بیننده جدید در قرارداد توزیع ویدیوی مایکروسافت
    امروز، AOL اعلام کرد که بخشی از کتابخانه خود با نزدیک به 900000 ویدیو و همچنین مجموعه های اصلی و 15 کانال در پلتفرم های ویدیویی مایکروسافت از جمله در دسترس خواهد بود. MSN و Bing Apps در Windows و Windows Phone. قرارداد توزیع ویدئو که قرار است در تابستان امسال راه اندازی شود، به AOL دسترسی گسترده ای به مخاطبان مایکروسافت می دهد. مایکروسافت ادعا می کند […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

بازاریابی وابسته

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

دامنه

بازاریابی ایمیل

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

موارد دیگر

رسانه های اجتماعی

  • 4 روشی که طراحی بصری می تواند بازاریابی شبکه های اجتماعی شما را بهبود بخشد، بررسیگر رسانه های اجتماعی
  • 7 دلیل برای اینکه صفحات باید شکایت از دسترسی فیس بوک، داخل فیس بوک
  • را متوقف کنید

  • برندهای تجاری در توییتر: 9 توییت برای تحریک مکالمه، 3Q Digital
  • پیام‌رسان فیس‌بوک ویدئو و عکس‌های سلفی سریع‌تری را برای مکالمات بصری به سبک اسنپ چت اضافه می‌کند، TechCrunch
  • آشنایی نمایه جدید توییتر شما – به‌روزرسانی جدید توضیح داده شد، Marketo
  • Google Plus و بازاریابی تجاری، اجتماعی رسانه امروز
  • Google می گوید +Google هیچ جا نمی رود، میزگرد موتور جستجو
  • نکات +Google از کارشناسان: 13 راه برای به دست آوردن بیشترین تعامل، وبلاگ .bufferapp.com
  • Google+ Won (یا چرا گوگل هرگز به شبکه اجتماعی نیاز نداشت)، وبلاگ جستجوی جان باتل
  • چگونه پست‌های فیسبوک خود را در اخبار فید، بررسیگر رسانه‌های اجتماعی مورد توجه قرار دهید
  • اگر Google+‎ The Walking Dead است، آیا نام تجاری شما باید اجرا شود؟، آنلاین وبلاگ بازاریابی
  • پیش‌بینی روندهای اجتماعی دو ماه قبل، MediaPost
  • راهنمای تبلیغ‌کننده برای بقای Reddit، moz.com

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *