اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: جام جهانی در رسانه های اجتماعی، ردیابی موقعیت مکانی اپل و کانال های MLB تیلور سویفت

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

از سرزمین بازاریابی:

  • فیس‌بوک و توییتر می خواهم در زمین خود درباره #جام جهانی صحبت کنید
    فیس بوک و توییتر، که درگیر نبردی برای تبدیل شدن به منبع پیشرو در جهان از آنچه که قبلا گفتگوی خنک کننده آب نامیده می شد، گرفتار شده اند. با هدف قرار دادن جام جهانی، رویداد چهارساله فوتبال یک ماهه که از پنجشنبه در برزیل آغاز می شود. این یک مخاطب هدف بزرگ و پرشور است. فیفا، نهاد حاکم بین‌المللی فوتبال، اعلام کرد که 3.2 میلیون نفر […]
  • اپل ردیابی موقعیت مکانی با iOS 8 را از بین برد؟ نکته: خیر
    خبرگزاری‌های مختلف اکنون گزارش می‌دهند که اپل با تغییر در iOS 8 که آدرس MAC صحیح گوشی را پنهان می‌کند، عملاً ردیابی مکان یا تجزیه و تحلیل آفلاین آیفون‌ها را از بین برده است. با این حال، این دقیقاً درست نیست. در اینجا اسلایدی از ارائه ارائه شده در WWDC در هفته گذشته است که این تغییر را توضیح می دهد: شبکه های تبلیغاتی، نقاط اتصال WiFi […]
  • برند آبجو طرفداران خود را به تجربه مکان های عجیب و غریب با درب بطری های حک شده GPS دعوت می کند
    برند آبجو مکزیکی Pacifico به مردم این شانس را می دهد که آرامش خود را تجربه کنند. سبک زندگی با کمپین جدیدی با عنوان کلاه های زرد. به عنوان پیشینه، عبارت Yellow Caps توسط بارمن ها ابداع شد و به درب بطری های زرد این برند اشاره دارد که در خنک کننده های آبجو شلوغ راحت تر پیدا می شوند. کمپین کلاه های زرد، ایجاد شده توسط […]
  • Marin Partners with Channel Factory برای پل زدن جستجوی پولی و تبلیغات ویدیویی YouTube
    Marin Software با پلتفرم توزیع ویدئو و داده، Channel Factory، همکاری کرده است تا اجازه دهد. بازاریابان از داده های جستجوی پولی خود برای بهبود هدف گذاری متنی کمپین های تبلیغاتی ویدیویی خود در YouTube استفاده کنند. “برندها به طور موثر از داده های کمپین های چند پلتفرمی خود استفاده نمی کنند و بنابراین قادر به بهینه سازی و به دست آوردن بینش واقعی نیستند […]
  • پیام‌رسانی رسانه غنی/قرعه‌کشی ترکیبی برای برندها و شرکت‌کنندگان برنده شد
    مارگارین، سیب‌زمینی، هوش مصنوعی، آخرین قضیه Femat، تراکتورهای بخار، محصولات کنسرو شده. پیوند مشترک؟ قرعه کشی. قدمت آن به قرن پانزدهم می رسد، قرعه کشی ها برای ایجاد انگیزه در توده ها مورد استفاده قرار گرفته اند – البته با یک جایزه زیبا تشویق می شوند. اختراعات فوق نتیجه فراخوان دولت ها، شرکت ها و افراد از مردم برای حل مشکلات بزرگ […]
  • همه چیز جدید /Anyone Goes Competitive For Companys Marketing Content
    اخیراً با مدیر عامل یکی از آژانس های دیجیتال پیشرو در حال گفتگو بودم. بحث به سمت رقبا رفت، و من پرسیدم که شرکت او بیشتر در برابر چه شرکت‌هایی مناقصه می‌کند. نام‌های مشکوک معمولی برش داده می‌شوند (Digitas، Sapient Nitro). اما PwC نیز همینطور، نامی که هرگز در همان بحث پنج […]
  • ظاهر نمی شد

  • رسانه های اجتماعی کارآمدترین کانال — Report
    Neustar گزارش هوش رسانه ای سه ماهه اول 2014 خود را منتشر کرده است که بر اساس داده های مشتری شامل 28 میلیارد نمایش در 152 میلیارد “رویداد تبلیغاتی” از 1300 “ارائه دهنده موجودی” در چندین عمودی است. (بازاریابی جستجو بخشی از تجزیه و تحلیل نبود.) بر اساس بررسی همه آن داده ها، Neustar رسانه های اجتماعی را مقرون به صرفه ترین کانال در سه ماهه اول معرفی می کند. همچنین […]
  • پیدا شد

  • هشدار زیبا: کانال های @MLB تیلور سوئیفت با یک “داستان عاشقانه” توییتر
    حساب های توییتر لیگ اصلی بیسبال و بسیاری از تیم های آن، طرفداران را با سرناد کردند. یک کمپین توییتی با الهام از تیلور سوئیفت امروز بعدازظهر، متن ترانه آهنگ موفق سوئیفت «داستان عشق» را توییت کرد. واقعا باید دید تا قدر دانست. یا همانطور که متیو تی هال از دانشگاه سن دیگو UT می گوید: “شما باید این را ببینید […]

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

وبلاگ ها و وبلاگ نویسی

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

تبلیغات نمایشی و متنی

دامنه

صنعت بازاریابی اینترنتی

رسانه های اجتماعی

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *