اعلانیه
اعلانیه

روز بازاریابی: تبلیغات ویدیویی موبایل در حال افزایش است، فیس بوک ابزار بینش مخاطبان و موارد دیگر را راه اندازی می کند

mday240px در اینجا خلاصه روزانه ما از آنچه در بازاریابی آنلاین امروز رخ داده است، همانطور که در MarTechگزارش شده است، آمده است. و مکان های دیگر در سراسر وب.

عنوان

  • گزارش: افزایش مصرف تبلیغات ویدیوی موبایل، تبلیغات بومی با نرخ تعامل بالاتر

    Celtra گزارش عملکرد تبلیغات نمایش تلفن همراه خود را که در سه ماهه اول سال 2014 پوشش می دهد، امروز منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد که نرخ عملکرد تبلیغات برای اولین بار از زمانی که سلترا در سال 2012 گزارش‌دهی در مورد آن را آغاز کرد کاهش یافته است. قالب‌های تبلیغاتی بومی فقط […]

    را تشکیل می‌دهند

  • با «اطلاعات مخاطبان فیس‌بوک» برای آگهی‌ها، همه داده‌های بازار را بررسی کنید

    یک ابزار هدف‌گیری و اطلاعاتی جدید از فیس‌بوک، هدف قرار دادن شخصیت‌های خاص و انجام تحقیقات مخاطبان را سریع‌تر و آسان‌تر از همیشه می‌کند. «بینش مخاطبان فیس‌بوک» که امروز راه‌اندازی شد، به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا در میان مخاطبان هدف خاص غوطه‌ور شوند و داده‌های جمعیتی و رفتاری را کشف کنند. این ابزار در Facebook Ads Manager قرار دارد و به کاربران اجازه می دهد […]

    را تمرین کنند

  • کوکا از پهپادها برای ارسال پیام های قدردانی به کارگران مهاجر استفاده می کند

    در سنگاپور، بیشتر همه چیز توسط کارگران مهاجر ساخته شده است. آنها بخش نامرئی و نامرئی از جمعیت هستند که عمدتاً توسط ساکنان شهر مورد توجه قرار نمی گیرند. آنها دور از خانه و خانواده خود زندگی می کنند و از فرهنگ خود جدا هستند. کوکاکولا با همکاری با Ogilvy & Mather سنگاپور، تصمیم گرفت تا مقداری عشق و قدردانی را نشان دهد […]

  • مطالعه: برنامه‌نویسی ویدیوی دیجیتال اصلی اکنون به 52 میلیون بیننده در ماه می‌رسد

    یک مطالعه عمیق در مورد عادات تماشای ویدیوی آنلاین که توسط IAB، در ارتباط با ارائه‌دهنده تحقیقات رسانه‌ای GFK انجام شد، نشان داد که مصرف محتوای ویدیوی دیجیتال اصلی برای بزرگسالان آمریکایی 15 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است. تحقیقات انجام شده از مطالعه مصرف کننده ویدیوی دیجیتال اصلی نشان می دهد که محتوای اصلی 55 میلیون مخاطب دارد […]

  • برنامه ریز کلمات کلیدی در مورد رفتار جستجوی موبایل چه چیزی می تواند به ما بگوید؟

    اگر بخواهید سوال مطرح شده در عنوان این مقاله را یک ماه پیش بپرسید، پاسخ این خواهد بود: هیچ. متأسفانه، زمانی که گوگل در جولای سال گذشته ابزار Keyword Tool را غروب کرد و آن را با Keyword Planner جایگزین کرد، یکی از چیزهایی که بازاریابان از دست دادند، توانایی دیدن ترافیک توسط دستگاه بود. اما […]

  • 3 مرحله برای شروع با تجزیه و تحلیل بین کانالی

    ما در حال حاضر از طریق یک انفجار کانال های بازاریابی در سطح کامبرین زندگی می کنیم. به نظر می رسد هر سال یک کانال یا دستگاه جدید ظاهر می شود که هر کدام دارای مجموعه ای از معیارها، رسانه ها و استراتژی های جدید است. در آینده، هر مدیر بازاریابی یا تحلیلگر مسئول مدیریت رسانه در تعداد بیشتری از […]

  • مطالعه: تبلیغات Super Bowl که از نظر احساسی شارژ می شوند بهتر از نقاط با حضور افراد مشهور

    بعد از تجزیه‌وتحلیل موفقیت اشتراک‌گذاری‌شده‌ترین آگهی‌های Super Bowl امسال، شرکت سنجش ویدیو Unruly متوجه شد که تبلیغات محبوب‌تر بر واکنش‌های احساسی در مقابل قدرت ستاره‌ها تکیه دارند. گزارش Unruly’s The Science of Sharing: Super Bowl XLVIII، چهارده تبلیغ ویدیویی آنلاین از Super Bowl امسال را ارزیابی کرد و تنها سه مورد از ۱۲ مورد برتر را نشان داد […]

  • Facebook «BabyMan» را به NewsFeed شما ارائه می‌کند: تبلیغات محبوب Progressive اولین واحدهای ویدیویی می‌شوند

    همین دو ماه پیش، متوجه شدیم که فیس بوک آماده شروع فروش تبلیغات ویدیویی است. به نظر می رسد که آنها بهترین بازی را برای پرواز آزمایشی خود پیدا کرده اند. Progressive با 15 نقطه دوم “BabyMan” به اولین تبلیغ کننده ویدیو تبدیل شده است. تبلیغات برای مخاطبان فیس بوک کاملاً مناسب است زیرا […]

    طراحی شده است

  • درک داده های هدف زنده: برداشتن حجاب از روی چشمان بازاریابان

    در ستون ماه گذشته، “زمان واقعی” در تبلیغات نمایشی واقعاً به معنای زمان واقعی نیست، ما در مورد اینکه چگونه با وجود صحبت صنعت در مورد انجام “بازاریابی بی‌درنگ” یا “مناقصه بی‌درنگ” (RTB) بحث کردیم. در بیشتر موارد، آنها در واقع از تکنیک های بلادرنگ برای اجرای کمپین های خود استفاده نمی کنند. خود رسانه ممکن است در حراج های زنده معامله شود، اما داده ها […]

  • AOL، گوگل، فیس بوک، توییتر TrustInAds.org را برای مقابله با کلاهبرداری های تبلیغاتی راه اندازی کردند

    در تلاشی برای مقابله با طاعون تبلیغات فریبنده که صنعت تبلیغات آنلاین را تحت فشار قرار می دهد، چندین نفر از بزرگترین بازیگران منابع خود را با هم ترکیب می کنند. امروز، AOL، فیسبوک، گوگل و توییتر راه اندازی TrustInAds.org را برای افشای و آموزش مصرف کنندگان در مورد تبلیغات مخرب اعلام کردند. هدف این سازمان افزایش آگاهی در بین مصرف کنندگان و همچنین […]

    است

  • مطالعه موردی کوچک: پو پوری توییتر را برای نتایج بوی شیرین هدف قرار می دهد

    احتمالاً ویدیوی «دختران مدفوع نمی‌کنند» را دیده‌اید. اگر نه، قبل از ادامه خواندن، روی جاسازی بالا کلیک کنید. خنده دار است، درست است؟ پو ~ پوری سوار آن خنده ها شد – و یک پست اتفاقی توسط هافینگتون پست – در سپتامبر گذشته به یک موفقیت وایرال رسید. در عرض چند ساعت میلیون ها بازدید داشت و اکنون بیش از 26 میلیون بازدید دارد. من […]

  • امروز، Marin Software اعلام کرد که David A. Yovanno سمت مدیر عاملی را به عهده خواهد گرفت که توسط بنیانگذار کریس لین، که نقش رئیس اجرایی را برعهده خواهد گرفت، خالی خواهد شد. این شرکت همچنین گزارش درآمد سه ماهه اول خود را برای سال 2014 منتشر کرد که نشان می دهد درآمد 33 درصد افزایش یافته و به 22.8 میلیون دلار رسیده است که از 17.2 میلیون دلار در سال گذشته افزایش یافته است. Lien […] را تأسیس کرد
  • نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.

    اشتراک گذاری

    مطالب مرتبط

    دیدگاهی بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *