اعلانیه
اعلانیه

marketing-day-header-v2-mday

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه امروز در بازاریابی آنلاین اتفاق افتاد، همانطور که در MarTech و مکان‌های دیگر در سرتاسر وب گزارش شده است، آمده است.

از سرزمین بازاریابی:

  • LG از لیام نیسون برای ایفای نقش در اولین تبلیغ Super Bowl 50 خود دعوت می کند: #ManFromTheFuture
    22 ژانویه، 2016 توسط Amy Gesenhues
    تهیه شده توسط RSA Films، این نقطه شبیه فیلم‌های اکشن/هیجان‌انگیز نیسون است.
  • پلتفرم فناوری تبلیغات خودکار PureCars اکنون می‌توانند شما را در فیس‌بوک با خودرویی که دقیقاً به آن علاقه‌مندید هدف‌گیری مجدد کنند
    22 ژانویه 2016 توسط بری لوین
    شرکت مستقر در چارلستون، کارولینای جنوبی می‌گوید این اولین هدف‌گیری اجتماعی مجدد در سطح VIN برای صنعت خودرو است.
  • توییتر با تبلیغات 30 ثانیه ای قابل رد شدن قبل از پخش تبلیغات را ارتقا می دهد
    22 ژانویه 2016 توسط Tamar Weinberg
    محصول تبلیغاتی توییتر در حال تبدیل شدن به تبلیغات پیش از پخش طولانی تر است. ، از شش ثانیه به 15 یا 30 رسید.
  • Shock Top می گوید تبلیغ Super Bowl 50 آن “بهترین تبلیغ سوپر باول تمام دوران” خواهد بود. ”
    22 ژانویه 2016 توسط Amy Gesenhues
    برای اولین تبلیغ Super Bowl، Anheuser Busch’s Shock Top کمدین و ستاره «سیلیکون ولی» T.J. میلر به عنوان پیشتاز آن.
  • استارت آپ مستقر در میامی، Videoo می خواهد که پخش کننده ویدیوی خود “لیست پخش را باز کند” برای برندها
    ژانویه 22، 2016 توسط بری لوین
    بازیگر تعبیه شده ویدئوهایی را در چندین شبکه اجتماعی که با یک هشتگ مشخص تثبیت شده اند، جمع آوری می کند.
  • نوشته دیگری نیست درباره آینده سئو در سال 2016
    22 ژانویه 2016 توسط پاتریک استوکس
    در سال 2016 در سئوی سئو گیر نکنید. پاتریک استوکس ستون نویس از شما می خواهد که وارد شوید ناشناخته و چیز جدیدی یاد بگیرید تا تصویر بزرگ را درک کنید.
  • جدایی سخت است، اما گاهی اوقات برای آژانس شما کار درستی است
    22 ژانویه 2016 توسط جانت دریسکول میلر
    آیا مشتری دارید که آیا برای آژانس سئوی شما مناسب نیستید؟ جانت دریسکول میلر، ستون نویس، نکاتی برای کمک به شما در تعیین زمان جدایی دارد.
  • چگونه بازده بازگشت سرمایه خود را به حداکثر برسانیم با بازاریابی موبایلی در سال 2016
    22 ژانویه 2016 توسط الکس کمپبل
    به دنبال کسب درآمد بیشتر با موبایل هستید؟ الکس کمپبل، ستون نویس، یک مطالعه موردی را مورد بحث قرار می دهد و نکات کلیدی را که می توانید در استراتژی بازاریابی تلفن همراه خود اعمال کنید، به اشتراک می گذارد.
  • آگهی “Bud Light Party” Super Bowl 50 با امی شومر و ست روگن سیاسی می شود 22 ژانویه 2016 توسط Amy Gesenhues
    که توسط Wieden+Kennedy ایجاد شد، این مکان شعار جدید این برند را با نام “Raise One to Right Now” راه اندازی می کند.
  • چرا ترافیک وب اشتباه تست صفحه فرود شما را خراب می کند
    22 ژانویه 2016 توسط Jacob Baadsgaard
    چرا تست های صفحه فرود شما نتایج معنی داری ایجاد نمی کنند؟ Jacob Baadsgaard ستون نویس توضیح می دهد که چرا باید به ترافیک خود نگاهی دقیق بیندازید.
  • 2016: سال نمایش
    22 ژانویه 2016 توسط آدام گرو
    همانطور که تبلیغات نمایشگر دیجیتال همچنان به تکامل خود ادامه می دهد، چه چیزی برای سال 2016 در پیش است؟ آدام گرو، ستون‌نویس، بینش‌هایی درباره آنچه باید انتظار داشته باشید، دارد.
  • Super Bowl 50 Advertisers: This Brands Are Ready to Play The Commercial Game
    21 ژانویه 2016 توسط Amy Gesenhues
    ببینید کدام مارک‌ها در پربیننده‌ترین شب ورزشی سال، تبلیغات خود را همراه با کمپین‌ها، تبلیغات تیزر و موارد دیگر پخش می‌کنند.
  • فیس‌بوک فید خبری را مرتبط‌تر می‌کند Again With Organic Audience Optimization
    21 ژانویه 2016 توسط Tamar Weinberg
    فیس بوک به ناشران کمک می کند تا با ارائه ابزاری برای هدف قرار دادن پست ها بر اساس علایق، جمعیت شناسی و ارتباط ارگانیک خود را بهبود بخشند. جغرافیا.

عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:

اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:

Analytics

مشکلات تجاری

بازاریابی محتوا

بهینه سازی تبدیل

نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده

دامنه

تجارت الکترونیک

بازاریابی ایمیل

بازاریابی عمومی اینترنتی

صنعت بازاریابی اینترنتی

بازاریابی تلفن همراه/محلی

مدیریت شهرت

رسانه های اجتماعی

  • 6 روش آسان کسب و کار شما برای جذب دنبال کنندگان Snapchat، blogs.constantcontact.com
  • آیا مخاطبین LinkedIn را با این درخواست کسل کننده خسته می کنید؟، smallbiztrends.com
  • تست‌های لیفت فیس‌بوک – بله، آنها کار می‌کنند، و در اینجا چگونه است، 3qdigital .com
  • استودیوهای فیلم: شما نمی توانید ندانید مخاطبان شما با چه چیزی در فیس بوک درگیر هستند، www.martechadvisor.com
  • افزایش تبدیل وب سایت با اینستاگرام, blog.business.instagram.com
  • بسیاری از خریداران ارشد تبلیغات قصد دارند در سال 2016 در اسنپ چت تبلیغ کنند، www.emarketer.com
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: چگونه استراتژی اجتماعی بوستون سلتیکس با پلتفرم‌های در حال تکامل سازگار می‌شود, sherpablog.marketingsherpa.com
  • بازاریابی رسانه های اجتماعی: چگونه کسب و کار می تواند فعال باشد و سلامت خود را حفظ کند، www.thesaleslion.com
  • ROI اجتماعی: نیاز به اندازه گیری طولانی مدت -سرمایه گذاری مدت، adexchanger.com
  • رقبای هدف با استفاده از مخاطبان مبتنی بر علاقه، www.ppchero .com
  • تویتر اکنون پیش از پخش 30 ثانیه ای قابل رد شدن را ارائه می دهد ads, digiday.com

ویدئو


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *