از سرزمین بازاریابی:
- آیا فیسبوک و توییتر باید «حق فراموش شدن» را اجرا کنند؟
/> آیا فیسبوک و توییتر میتوانند مجبور شوند چیزهایی را که در مورد دیگران گفته میشود فراموش کنند؟ شاید بر اساس حکم جدید اتحادیه اروپا “حق فراموش شدن” چنین باشد. تا به حال، تمرکز بیشتر بر روی گوگل بوده است، اما یک مقاله وال استریت ژورنال نشان می دهد که تنظیم کننده ها شروع به بررسی نحوه اعمال این حکم برای سایر شرکت های دیجیتال کرده اند. […] - AdSense دو اندازه جدید تبلیغاتی با فرمت بزرگ دریافت میکند
با داشتن املاک و مستغلات بزرگتر، جدیدترین واحدهای تبلیغاتی Google برای AdSense که امروز معرفی شدند، به منظور نمایش خلاقیتهای تبلیغاتی غنی هستند. واحدهای تبلیغاتی 970 در 250 بیلبورد و 300 در 1050 پرتره هستند. با توجه به اندازه آنها، ناشران می توانند فقط یکی از این واحدها را در هر صفحه قرار دهند. در حالی که آنها برای قرار دادن تبلیغات رسانه ای غنی طراحی شده اند، […] - پیتزای ثابت دومینو به حذف #Delivery Fail
بسیاری از آژانس ها در حال ورود به کل توسعه محصول هستند. فرزند پوستر این، البته، گروه سوخت نایک است. اما در جایی که نایک به افراد کمک می کند تناسب اندام داشته باشند، پیتزای دومینو تضمین می کند که مردم از پیتزای نه چندان کم کالری سیر شوند. اما در برزیل، این برند یک قدم فراتر می رود و […] - بینگ پنجمین سالگرد تولد خود را با اعتبارهای گذشته نگر و پاداش اضافی برای کاربران جشن گرفت
امروز پنجمین سالگرد تولد بینگ است. برای جشن گرفتن، موتور جستجوی مایکروسافت به خوانندگان خلاصه ای از تمام اتفاقاتی که در بینگ در طول پنج سال گذشته افتاده است، از شروع جستجوی معنایی تا نمایه سازی محتوای اجتماعی از فیس بوک و توییتر و ایجاد راه برای انقلاب تلفن همراه، ارائه کرد. این سایت همچنین به کاربران بینگ اضافی […] - آیا موتور جستجوی حریم خصوصی DuckDuckGo برای گنجاندن سافاری اپل هزینه پرداخت کرد؟ این خصوصی است!
موتور جستجوی کوچک DuckDuckGo روز گذشته با اعلام اینکه اپل اعلام کرد DuckDuckGo به عنوان یک ویژگی حفظ حریم خصوصی، گزینه ای در نسخه های بعدی مرورگر وب سافاری خواهد بود، به پیروزی بزرگی دست یافت. اما آیا DuckDuckGo برای تحقق این امر هزینه کرد، همانطور که دیگران مانند Google انجام می دهند؟ این خصوصی است و DDG نمی تواند بگوید. «شرایط محرمانه است. نیازی به گفتن نیست […] - مطالعه: مدیران کسبوکار برای دریافت اخبار خود ابتدا به خبرنامههای ایمیلی روی میآورند
شاید رسانههای اجتماعی درخشانترین ابزار در مجموعه بازاریابی شما باشند، اما اگر میخواهید به رهبران کسبوکار دسترسی پیدا کنید، این کار را نکنید. تاکتیک های قدیمی را نادیده بگیرید این درسی اصلی است که باید از یک مطالعه اخیر آموخت که نشان داد مدیران از خبرنامه های ایمیلی استفاده می کنند – آن ها را به خاطر دارید؟ – به عنوان منبع اصلی آنها برای اخبار. شصت درصد گفتند که خبرنامه […] - بهینه سازی LinkedIn مانند یک حرفه ای برای تقویت برند شخصی شما
به عنوان یک بازاریاب حرفه ای، شما باید داستانی در مورد سابقه و تجربه خود، مهارت ها و علایق خود، و آنچه می توانید به آن اضافه کنید، بگویید. گفتگو در حوزه تخصصی شما این تکههای داستان با هم تصویری از برند شخصی شما ترسیم میکنند – برندی که ایجاد میکنید و در طول زمان رشد میکنید به عنوان […] - گزارش: 60٪ از کاربران رسانه های اجتماعی، اقدامات و ارتباطات خود را به طور گسترده در سایت های اجتماعی تغییر می دهند
در جستجوی مدرکی برای اثبات اینکه شما آیا نباید فقط کلمه به کلمه پیامی را در تمام شبکه های اجتماعی پخش کرد؟ خب، 140 Proof با IPG Media Lab شریک شد تا با مطالعه استفاده از شبکه های متقابل 500 شرکت کننده در رسانه های اجتماعی، پاسخی پیدا کند. به نظر می رسد که کاربران بین هر کدام یک مرزبندی قوی دارند، چیزی که مطالعه آن را […] - مطالعه: بیشتر بیش از 30 درصد از مصرف کنندگان “فقط تلفن همراه”
بر اساس “مطالعه مسیر تلفن همراه به سمت خرید” جدید از xAd و Telmetrics (که توسط Nielsen انجام شده است)، اهمیت دستگاه های تلفن همراه برای مصرف کنندگان اکنون در سومین سال خود، این مطالعه نشان داد که تقریباً نیمی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی معتقدند تلفن همراه “مهم ترین منبع” در تصمیم گیری خرید آنها است. بیش از یک سوم گفتند که […] - راز بازاریابی آنلاین بهتر: این چیزی نیست که شما فکر می کنید
یک کارمند خدمات مشتریان Zappos اخیراً با یک مکالمه حماسی ده ساعته با یک مشتری، رکوردی را به ثبت رساند. در نتفلیکس، کارمندان PTO نامحدود دریافت میکنند، زیرا شرکت به این نتیجه رسیده است که «ما باید روی کارهایی که افراد انجام میدهند تمرکز کنیم، نه روی چند روز کار.» بنابراین، این نکات تصادفی چه ارتباطی با موفقیت بازاریابی آنلاین شما دارد؟ […] - وسایل پوشیدنی، خانههای متصل، موبایل و آینده آنالیتیکس
دنیای اطراف ما با سرعتهایی تغییر میکند که قبلاً دیده نشده بود. دستگاه های تلفن همراه سطوح بی شماری از داده ها را از طریق فناوری های نوآورانه ای مانند پردازنده های حرکتی، ژیرو متر، GPS، حسگرهای نور محیط، تجزیه و تحلیل برنامه ها و غیره جمع آوری می کنند. اکنون مصرف کنندگان بدن فیزیکی خود را به دستگاه های الکترونیکی مانند Fitbit و سایر مانیتورهای سلامت متصل می کنند. ما همچنین شاهد یک […] - جلسه ها و سخنرانان جدید MarTech از Adobe، HubSpot، IBM و Marketo را بررسی کنید – کمترین نرخ جمعه منقضی می شود
همگامی با فناوری های نوظهور بازاریابی، تعیین بهترین تناسب، و بهترین استفاده از سرمایه گذاری چالش های دلهره آور هستند. در MarTech: کنفرانس فناوری بازاریابی، رهبران صنعت به شما کمک خواهند کرد تا فناوری بازاریابی و تأثیر آن بر سازمان خود را درک کنید. تا جمعه 6 ژوئن ثبت نام کنید تا 300 دلار در MarTech صرفه جویی کنید. Sessions به تازگی MarTech اضافه شده است […] - تویت و پست فیس بوک محبوب یوسمیت از کاربران مک دعوت می کند تا «سیستم عامل طبیعی» آن را امتحان کنند
پارک ملی یوسمیتی، بی بدیل از نظر زیبایی طبیعی، اکنون می تواند ادعای پیروزی در رسانه های اجتماعی کند. در اواسط راهپیمایی امروز اپل WWDC، که اخباری را منتشر کرد مبنی بر اینکه این شرکت بر روی “Yosemite” به عنوان نام سیستم عامل به روز شده شرکت استقرار یافته است، افرادی که Yosemite را بهتر می شناسند این توییت را ارسال کردند: ما از شما دعوت می کنیم که بررسی کنید […] - Gigya Tumblr را به گزینههای Share and Follow خود اضافه میکند
Gigya، یک ارائهدهنده پیشرو در ورود به شبکههای اجتماعی و افزونهها، امروز اعلام کرد که دکمههای اشتراکگذاری و دنبال کردن Tumblr را به مجموعه خود اضافه کرده است. دکمه ها در حال حاضر در دسترس مشتریان Gigya هستند. دکمه اشتراکگذاری در سایت نیویورک دیلی نیوز چگونه به نظر میرسد: دکمه دنبال کردن ناشران را قادر میسازد تا ابزاری برای خوانندگان اضافه کنند […] - اینفوگرافیک: برترین لحظات تلویزیون در توییتر در این فصل، از بریکینگ بد تا اسکار
چه لحظاتی در تلویزیون امسال در توییتر بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت؟ بر اساس آمار جدید Nielsen، Super Bowl، سلفی اسکار و فینال «Breaking Bad» خاطره انگیزترین نتایج را به همراه داشت. این آمار برگرفته از پلتفرم رتبهبندی تلویزیون اجتماعی است که نیلسن با مشارکت توییتر در سپتامبر راهاندازی کرد، […]
می دهد
می نامد
هستیم
عناوین اخیر از زمین موتور جستجو، سایت خواهر ما اختصاص داده شده به جستجوی اخبار و اطلاعات:
اخبار بازاریابی آنلاین از سراسر وب:
Analytics
وبلاگ ها و وبلاگ نویسی
مشکلات تجاری
بازاریابی محتوا
بهینه سازی تبدیل
نوشتن، طراحی و قابلیت استفاده
تبلیغات نمایشی و متنی
دامنه
تجارت الکترونیک
بازاریابی ایمیل
صنعت بازاریابی اینترنتی
بازاریابی تلفن همراه/محلی
رسانه های اجتماعی
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.