اعلانیه
اعلانیه

edelman-trustمصرف‌کنندگان در سراسر جهان به رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان منبع اطلاعات تجاری اعتماد پیدا می‌کنند، اما همچنان از منابع دیگر مانند وب‌سایت‌های شرکتی و رسانه‌های سنتی عقب‌تر است.

یافته‌ها از 2012 Edelman Trust Barometer، یک نظرسنجی جهانی آمده است. که اکنون در دوازدهمین سال خود است. این نظرسنجی شامل بازخورد بیش از 30000 نفر در 25 کشور است، با تاکید بر چیزی که “عمومی آگاه” نامیده می شود – این افراد تحصیل کرده دانشگاهی بین 25 تا 64 سال هستند که جزو پردرآمدترین افراد در کشورهایشان هستند و خود را سنگین توصیف می کنند. مصرف کنندگان اطلاعات رسانه ای.

در نظرسنجی امسال، 14 درصد از مردم گفتند که رسانه های اجتماعی منبع قابل اعتماد اطلاعات شرکت هستند – در مقایسه با یک سال قبل فقط هشت درصد. اما همچنان کمترین امتیاز اعتماد را از چهار گزینه نشان داده شده در زیر دریافت می کند.

edelman-trust-sources

اطلاعات در وب‌سایت‌های شرکتی توسط 16 درصد از پاسخ‌دهندگان قابل اعتماد دیده می‌شود، در حالی که رسانه‌های سنتی توسط 32 درصد از افراد مورد بررسی قابل اعتماد هستند.

در یک سوال جداگانه، از پاسخ دهندگان پرسیده شد که چقدر به کسب و کارها در صنایع خاص “برای انجام آنچه درست است” اعتماد دارند. همانطور که در سال 2011، کسب و کارها در صنعت فناوری بیشترین اعتماد را دارند – 79 درصد در گزارش امسال، در مقایسه با 80 درصد در سال گذشته. بیشترین اعتماد به شرکت های فناوری در هند، چین و ایالات متحده است. در بریتانیا، فرانسه و آلمان بسیار کمتر بود.

می‌توانید گزارش کامل Edelman را در Slideshare.net مشاهده کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *