اعلانیه
اعلانیه

رزومه مدیر عامل فلپ آشفتگی بیشتری در یاهو به ارمغان می آورد

نامه سوم به هیئت مدیره در 3 مه انتشار اسکات تامپسون

این یک زمان حیاتی برای یاهو است، زیرا این شرکت تلاش می‌کند بعد از اخراج های اخیر و سال ها چالش. اکنون، معلوم شده است که این مدیر عامل جدید، اسکات تامپسون، با اشتباهی در رزومه خود وارد شده است – بیوگرافی او در جاهای مختلف ادعا می کند که او دارای مدرک علوم کامپیوتر است، در حالی که در واقع، او فقط مدرک حسابداری دارد.

این اختلاف اشاره شد توسط دانیل لوب، مدیر عامل Third Point، یکی از سهامداران فعال یاهو، که گفت اطلاعات را از «جستجوی ابتدایی Google» به دست آورده است که یک اعلام از دانشگاه تامپسون، کالج استون‌هیل مستقر در بوستون. سومین پوینت یکی از بزرگترین سرمایه گذاران خارجی یاهو است که تا پایان سال گذشته 4.61 درصد مالکیت را گزارش کرده است. AllThingsD.com  اولین بار در مورد مناقشه گزارش شد.

تامپسون در ژانویه پس از خدمت به عنوان رئیس واحد eBay PayPal به یاهو آمد. بیوگرافی او در PayPal به‌درستی مدرک علوم کامپیوتر را نیز فهرست می‌کند. یاهو قبلاً بیو سایت خود را تغییر داده است.

در نامه‌ای به هیئت مدیره یاهو، لوب می‌گوید که این اختلاف قابلیت اعتماد توماس و همچنین صلاحیت کمیته جستجوی مسئول بررسی اعتبار تامپسون را زیر سوال می‌برد. قابل ذکر است که اطلاعات نادرست به پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادارراه یافت. > لوب یک خطای رزومه اضافی در مورد پتی هارت، که کمیته جستجو را رهبری می کرد، پیدا کرد. بیوگرافی او می گوید که او دارای مدرک در بازاریابی و اقتصاد است، در حالی که مدرک او در مدیریت بازرگانی است.

«اکنون بیشتر از هر زمان دیگری Yahoo! لوب در نامه خود گفت: سرمایه گذاران به یک مدیر عامل قابل اعتماد نیاز دارند.

به گفته AllThingsD،

Yahoo خطا را تصدیق کرده است، آن را “خطای سهوی” نامید. در اینجا متن کامل اظهارات یاهو آمده است:

اسکات تامپسون مدرک لیسانس علوم در مدیریت بازرگانی با گرایش حسابداری از کالج استون هیل دریافت کرد. یک خطای سهوی وجود داشت که نشان داد آقای تامپسون همچنین دارای مدرک در رشته علوم کامپیوتر است. این به هیچ وجه این واقعیت را تغییر نمی‌دهد که آقای تامپسون یک مدیر اجرایی بسیار ماهر با سابقه موفق پیشرو در شرکت‌های بزرگ فناوری مصرف‌کننده است. تحت رهبری آقای تامپسون، Yahoo! برای رشد شرکت و افزایش ارزش سهامداران به جلو حرکت می کند.

ما می توانیم تأیید کنیم که پتی هارت دارای مدرک لیسانس علمی در مدیریت بازرگانی با تخصص در بازاریابی و اقتصاد از دانشگاه ایالتی ایلینویز است.

در ارتباط با بیانیه‌ای که شرکت اوایل امروز درباره اسکات تامپسون، یاهو! هیئت مدیره این موضوع را بررسی خواهد کرد و پس از اتمام بررسی، افشای مناسبی را برای سهامداران ارائه خواهد کرد.

P.S. لوب در جدیدترین اقدام خود در هیئت مدیره یاهو، خواست این بود که تامپسون و هارت تا دوشنبه ظهر اخراج شوند. او همچنین خواستار اطلاعاتی در مورد روند بررسی و اینکه آیا دیگران از فقدان مدرک علوم کامپیوتر تامپسون مطلع هستند یا خیر. لوب در تلاش برای قرار دادن نمایندگان شرکت خود در هیئت مدیره یاهو بوده است که تاکنون ناموفق بوده است.


درباره نویسنده

پاملا پارکر مدیر تحقیقات در استودیوی محتوای Third Door Media است که در آنجا گزارش‌های اطلاعاتی MarTech و سایر موارد را تولید می‌کند. محتوای عمیق برای بازاریابان دیجیتال در ارتباط با Search Engine Land و MarTech. قبل از اینکه این نقش را در TDM به عهده بگیرد، به عنوان مدیر محتوا، ویرایشگر ارشد و ویرایشگر ویژگی های اجرایی خدمت می کرد. پارکر یک مرجع معتبر در زمینه بازاریابی دیجیتال است و از همان ابتدا در مورد این موضوع گزارش داده و نوشته است. او سردبیر سابق ClickZ است و همچنین در بخش تجاری کار کرده است و به ناشران مستقل کمک می کند تا از سایت های خود در انتشارات رسانه ای فدرال درآمد کسب کنند. پارکر مدرک کارشناسی ارشد روزنامه نگاری را از دانشگاه کلمبیا گرفت.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *