اعلانیه
اعلانیه

ربات API ناموجود اینستاگرام را دور می زند تا با اشتراک گذاری بیش از حد دوستان خود را سرگرم کند

ag_picnix

این یک اتلاف وقت جالب است – و حتی برای یک برند هم نیست!

این کمپین وجود دارد تا به a&g Labs مستقر در بوستون، “واحد نوآوری” اجازه دهد. از آلن و گریتسن، تا عضلات خود را خم کند. و آنها این کار را انجام دادند.

اگر در اینستاگرام هستید، می‌دانید که تعداد زیادی از افراد «آن» در فید شما وجود دارند – کسانی که سلفی‌های مداوم پست می‌کنند، هر وعده غذایی را که می‌خورند می‌گیرند یا هر بار که گربه‌شان غلت می‌زند، مستند می‌کنند. اما به جز لغو فالو کردن طرف‌های گناهکار، راهی برای اشاره به این که آن‌ها در این کار زیاده‌روی می‌کنند وجود ندارد.

تا کنون.

a&g Labs Pic Nix را ایجاد کرد، برنامه‌ای که به افراد امکان می‌دهد به‌طور ناشناس توهین‌آمیز صدا کنند. کاربران اینستاگرام با استفاده از ربات.

سایت فرآیند را به این صورت توضیح می دهد:

اینستاگرام به برنامه های شخص ثالث اجازه نمی دهد با استفاده از API خود عکس ها را در برنامه منتشر کنند، بنابراین برای اینکه Pic Nix وجود داشته باشد، باید راه حلی ایجاد می شد. اساساً تنها راه ارسال عکس در اینستاگرام از طریق اینستاگرام است. در نظر گرفتیم برای این کار کارآموز استخدام کنیم. اما پس از یک شب طولانی تماشای فیلم های علمی تخیلی، یک راه حل در خواب خود را نشان داد: روبات ها. به طور دقیق، یک ربات واحد. ما او را ساکت B.O.B. و B.O.B. به ما این امکان را می دهد که عکس ها را به صورت بلادرنگ، 24 ساعته، بدون شکنجه کارآموزان منتشر کنیم. اساسا، ما API پست اینستاگرام سفارشی خود را با ورودی رباتیک ایجاد کردیم.

مبتکرانه.

کاربران می‌توانند از www.PicNix.co

[vimeo]https://vimeo.com/96820610[/vimeo]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

استیو هال یک حرفه ای بازاریابی، ناشر، نویسنده، مدیر جامعه، عکاس و عاشق همه جانبه تبلیغات است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *