اعلانیه
اعلانیه

رئیس کانادایی گوگل، کریس اونیل، مسئولیت عملیات تجاری گوگل گلس را بر عهده می گیرد

Chris O'Neill photo via @croneill Twitter account.

کریس عکس اونیل از طریق حساب توییتر @croneill.

Google تأیید کرده است که فرد برتر آن در Google Canada این سمت را ترک می‌کند تا به Google [X] بپیوندد و روی پروژه Google Glass کار کند.

کریس اونیل، که به عنوان مدیر عامل در Google Canada انتخاب شد در سال 2010، عملیات تجاری Google Glass را بر عهده خواهد گرفت. اونیل، بومی کانادا، به دفتر مرکزی Google’s Mountain View نقل مکان خواهد کرد.

Google یک گزارش قبلی از Financial Post با این بیانیه به Marketing Land:

بله، می‌توانیم تأیید کنیم که کریس اونیل نقش خود را به عنوان مدیر عامل Google Canada ترک می‌کند و به تیم Google [x] در Mountain View می‌پیوندد تا عملیات تجاری را رهبری کند. عینک گوگل.

O’Neill در سال 2005 به Google ملحق شد. قبل از اینکه عملیات شرکت در کانادا را به عهده بگیرد، در نقش‌های مختلفی از جمله رهبری استراتژی دیجیتال Google به عنوان مدیر صنعت خرده‌فروشی ایالات متحده فعالیت می‌کرد.

این پس‌زمینه باید مفید باشد زیرا Google همچنان به آماده‌سازی برای راه‌اندازی کامل Google Glass در خرده‌فروشی‌ها ادامه می‌دهد، که همچنان انتظار می‌رود در اواخر سال جاری اتفاق بیفتد.

فایننشال پست گزارش می دهد که سام سباستین جایگزین اونیل به عنوان مدیر عامل گوگل در کانادا شده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *