اعلانیه
اعلانیه

دومین کت و شلوار ثبت اختراع اپل در مقابل. طناب های سامسونگ در گوگل

اگر از اخبار مربوط به دعوی حقوقی ثبت اختراع مربوط به گوشی های هوشمند خسته شده اید، تنها. با این حال، از آنجایی که به نظر می رسد اختلافات طولانی مدت اپل و سامسونگ نسبت به ثبت اختراعات، امروز نسبت به دو سال پیش به حل و فصل نزدیکتر نیست، چیزهای بیشتری در راه است.

طرفین این هفته به دادگاه بازمی‌گردند برای دور دیگری از حق ثبت اختراع. پرونده جدید پنج ادعای اپل علیه سامسونگ و دو ادعای متقابل علیه اپل را ارائه می کند. از جمله ادعاهای اپل علیه سامسونگ عبارتند از “slide to unlock” و “tap to search” (روی نقشه) یا تماس با شماره تلفن.

خسارات مورد نظر هر طرف به طرز عجیبی نامتعادل است. اپل به ازای فروش هر گوشی سامسونگ 40 دلار حق امتیاز می خواهد (یا شاید به اندازه 2 میلیارد دلار)، در حالی که سامسونگ فقط بین 6 تا 7 میلیون دلار خسارت می خواهد.

اپل برنده دور اول در دادگاه منطقه ای ایالات متحده شد دو سال پیش، زمانی که هیئت منصفه متوجه شد که شرکت کره‌ای طیفی از پتنت‌های اپل را نقض کرده است و تقریباً یک پیروزی قانونی کامل به آن داده است. سامسونگ در نهایت مجبور شد تقریباً یک میلیارد دلار بپردازد، اما هیچ تلفنی ممنوع نشد و آزمایش برجسته تأثیر محدود یا کمی بر شرکت ها یا مردم داشت. پیروزی اپل تا حد زیادی نمادین بوده است.

لیست گوشی‌های سامسونگ که ادعا می‌شود در این دور نقض می‌شوند، بسیاری از گوشی‌های قدیمی Galaxy و Galaxy Note را شامل می‌شود. سامسونگ ادعا می‌کند که تمام محصولات اخیر اپل (از جمله آیفون 5 و آی‌پدهای اخیر) دو پتنت مورد بحث را نقض می‌کنند.

تمرکز در این دور کاملاً بر روی نرم افزار است تا سخت افزار. بر این اساس، این پرونده مستقیماً گوگل را هدف قرار می دهد. با توجه به آزمایش‌های دفاعی گوگل و وال استریت (Google) و ژورنال‌ایWj”>بین استریت (Wall Street) مورد انتظار است. .

اگر اپل پیروز شود، ممکن است گوگل را مجبور کند که تغییرات انتخابی را در Android اعمال کند. با این حال، درست مانند نتیجه دادخواهی قبلی اپل و سامسونگ، احتمالاً چیز کمی برای عموم تغییر خواهد کرد و در نهایت پول تفاوت چندانی برای شرکت ها ایجاد نخواهد کرد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *