با نزدیک شدن به روز مادر، مارکها تمام تلاش خود را میکنند تا شیرین کاریهای بازاریابی مبتکرانهای ارائه کنند که هم دلگرم کننده باشد و هم امیدواریم محصولی را جابهجا کند.
یکی از این تلاشها از سوی آژانسی به نام Lemz Amsterdam انجام میشود، که کمپینی ایجاد کرد که کاملاً چیزی را که کمتر دیده میشود به تصویر میکشد: واکنش مردم – در این مورد، مادران – هنگام باز کردن و خواندن کارت – در این مورد، کارت مشخصه.
آژانس یک دوربین و میکروفون کوچک را مستقیماً در کارت تبریک نصب کرد که واکنشهای مادر را ثبت میکرد. سپس تیم مصاحبههای پس از شیرین کاری با مادران و عزیزانشان انجام داد.
همراه با این یک اسپات تلویزیونی بود که فیلمی از این شیرین کاری بیرون کشید. علاوه بر این، از پیش نمایشها و آگهیهای آنلاین و همچنین ارتباطات اجتماعی و وبلاگنویسان استفاده شد.
اگر تبلیغات عالی دیگری با موضوع روز مادر دیدهاید، در نظرات به ما اطلاع دهید.
[vimeo]https://vimeo.com/93367287[/vimeo]
آیا یک اثر خلاقانه عالی دیدهاید که ارزش اشتراکگذاری را داشته باشد؟ اگر چنین است، ما دوست داریم آن را در اینجا برجسته کنیم. لطفاً موارد ارسالی را به [email protected]
ارسال کنید
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.