اعلانیه
اعلانیه

ده پیش بینی جسورانه برای بازاریابی وابسته در سال 2014

وقتی صحبت از بازاریابی وابسته به میان می آید، سال 2013 سال بسیار جالبی بود. برخی از بزرگترین نقاط عطف عبارتند از cord=”re_noopion” شکستن فصل تعطیلات تجارت الکترونیک، رشد شبکه دو رقمی، و بسته شدن شبکه وابسته Google. و بیایید «Cookiegete» را فراموش نکنیم، که وقتی موزیلا اعلام کرد برنامه‌هایی برای مسدود کردن کوکی‌های خاص برای مرورگر فایرفاکس خود ایجاد شد.

همانطور که به سال 2013 نگاه می‌کنیم، نمی‌توانیم حدس‌های دقیقی درباره آنچه سال آینده به ارمغان می‌آورد انجام دهیم. در حالی که هیچ کس نمی تواند آینده را پیش بینی کند، نگاهی دقیق تر به برخی از تغییرات و روندهای اخیر صنعت، نشانه خوبی از آنچه می توانیم در سال 2014 انتظار داشته باشیم، است.

بر اساس تحقیقات و بررسی اخبار اخیر صنعت، در اینجا ده پیش‌بینی برای صنعت بازاریابی وابسته در سال 2014 آورده شده است.

1. تجارت سیار قدرت شبکه های وابسته را آزمایش خواهد کرد

هیچ مانعی برای قطار تجارت سیار وجود ندارد زیرا کارشناسان eMarketer تخمین می‌زنند که به 100 میلیارد دلار تا سال 2017. با این حال بسیاری از خرده فروشان فرصت های تجارت سیار را از دست می دهند. بر اساس نظرسنجی اخیر انجام شده توسط TheFind، 49 درصد از خریداران می گویند که بزرگترین مزاحمت حیوان خانگی آنها در رابطه با خرید تبلت این است که وب سایت ها و برنامه های خرده فروشان برای تبلت ها بهینه نشده اند.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اند، خرده‌فروش‌ها باید سریعاً سرعت خود را بالا ببرند و مطمئن شوند که وب‌سایت‌های آنها واقعاً مشتریان تلفن همراه را با ویژگی‌هایی از جمله بارگیری سریع، پرداخت آسان و ایمن، رابط‌های دوستانه با انگشت، و پشتیبانی از جدیدترین پلت‌فرم‌های تلفن همراه سازگار می‌کند. از نقطه نظر شبکه بازاریابی عملکرد، استفاده از فرصت‌های تجارت الکترونیکی مستلزم آزمایش‌های مکرر، سخت‌گیرانه و دقیق برای اطمینان از اعتبار مناسب برای تراکنش‌های انجام‌شده در تلفن‌های هوشمند و تبلت است.

2. تبلیغ‌کنندگان بازاریابی وابسته را با کانال‌های بازاریابی دیجیتال مکمل بهینه‌سازی خواهند کرد

برای به حداکثر رساندن بودجه و عدم اشباع بیش از حد مخاطبان هدف، تبلیغ‌کنندگان به دنبال بهینه‌سازی تلاش‌های بازاریابی وابسته خود با سایر اشکال بازاریابی دیجیتال مانند جستجو، ایمیل و نمایش هستند. به این ترتیب، آن‌ها می‌توانند مدیریت بهتری در سفر مشتری داشته باشند و دید بیشتری به کانال‌هایی که باعث ایجاد و کمک به تبدیل‌ها می‌شوند، پیدا کنند.

3. برندهای لوکس بیشتر در بازاریابی عملکرد سرمایه گذاری خواهند کرد

طبق مطالعه اخیر Ipsos MediaCT ، خریداران ثروتمند زمان و پول بیشتری را به صورت آنلاین صرف می کنند. در همین حال، شبکه‌های وابسته همچنان به گزارش رشد تجملات قوی ادامه می‌دهند. در حالی که مطمئناً این فرصت برای شرکت‌های وابسته برای تصاحب بیشتر بازار لوکس فراهم شده است، آنها همچنین باید توجه داشته باشند که مارک‌های لوکس به شدت از تصویر خود محافظت می‌کنند و اکثر آنها الزامات انطباق با نام تجاری دقیق دارند. بنابراین، ناشران ممکن است متوجه شوند که برای کار با مارک‌های لوکس باید مجموعه دیگری از معیارها را رعایت کنند.

4. بازاریابی محتوا منجر به افزایش تعداد ناشران طاقچه ای خواهد شد که به شبکه های وابسته می پیوندند

تاکنون، کل صنعت بازاریابی دیجیتال این یادداشت را دریافت کرده است که محتوا در هنگام افزایش ترافیک و در نهایت فروش، پادشاه است. این توضیح می دهد که چرا 60 درصد از بازاریابان قصد دارند هزینه خود را برای بازاریابی محتوا در سال آینده افزایش دهند. تقریباً مانند موفقیت مامان بلاگرها و بلاگرهای مد، تمرکز بیشتر روی محتوای تازه، سرگرم‌کننده و جذاب برای مخاطبان بسیار خاص، احتمالاً فرصت‌های بیشتری را برای ناشران خاص در کانال وابسته ایجاد می‌کند.

5. شرکت های وابسته باعث گسترش جهانی برای برندهای آنلاین خواهند شد

احتمالاً اخباری از شبکه‌های مختلف بازاریابی عملکردی در مورد گسترش خارج از کشور دیده‌اید. این زمانی منطقی است که eMarketer تخمین می زند که فروش تجارت الکترونیک جهانی در سال 2013 از 1.2 تریلیون فراتر خواهد رفت. با ورود خرده فروشان آنلاین به بازارهای جدید، بسیاری از آنها همچنان به کانال وابسته نگاه می کنند تا از تلاش های خود حمایت کنند. مدل پرداخت به ازای عملکرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا قبل از سرمایه‌گذاری قابل توجه در یک منطقه جدید، به دانش و استعداد محلی برای آزمایش آب‌ها دسترسی داشته باشند.

6. ما آخرین بحث کوکی ها را نشنیده ایم

در حالی که موزیلا تلاش‌های خود را برای مسدود کردن کوکی‌های شخص ثالث به حالت تعلیق درآورده است، تا حد زیادی به لطف جامعه تبلیغات آنلاین بسیار پرطرفدار و IAB، این لزوماً به این معنی نیست که مکالمه به پایان رسیده است. موزیلا در حال حاضر با خانه تسویه کوکی دانشگاه استنفورد کار می‌کند تا به طور بالقوه رویکردی معتدل‌تر را ترسیم کند. ردیابی کوکی های شخص ثالث از آنجایی که آنها علناً اعلام کرده‌اند که قصد دارند در سال 2014 برنامه‌ای داشته باشند، در نیمه دوم سال به دنبال این پیشرفت‌ها باشید، اگرچه بعید است که خشم سال 2013 را افزایش دهد.

7. ما آخرین اخبار مربوط به مالیات Nexus وابسته و قانون آزادی مالیات اینترنت را نشنیده ایم

علاقه‌مندان به تاریخ ممکن است قانون آزادی مالیات اینترنت را به خاطر بیاورند که در سال 1998 تصویب شد و دولت های فدرال، ایالتی و محلی را از مالیات های متعدد بر تجارت الکترونیک منع می کند. این قانون در سال 2007 تمدید شد و تا 1 نوامبر 2014 ادامه دارد. پیشنهاد فعلی تمدید دائمی قانون آزادی مالیات بر اینترنت است. با این مهلت قریب‌الوقوع و تلاش‌های مردمی علیه مالیات وابسته به Nexus، به دنبال مالیات های آنلاین باشید تا موضوع بحث داغ تری در سال 2014 باشد. برای اطلاعات عمیق تر و به روزتر در مورد مالیات Nexus وابسته، حتماً از وب سایت انجمن بازاریابی عملکرد.

8. کلان داده تجربیات بهتری برای مشتری ایجاد می کند

با همه صحبت‌هایی که در چند سال گذشته درباره کلان داده‌ها شده است، احتمالاً سال 2014 سالی است که ما شاهد اعمال ماهرانه‌تر آن در تمام کانال‌های بازاریابی و در طول سفر مشتری خواهیم بود. برندهایی که برنده ظاهر می شوند لزوماً بزرگترین برندها یا آنهایی نیستند که بیشترین سرمایه گذاری را در بازاریابی یا فناوری انجام می دهند. در عوض، این تبلیغ‌کنندگان هستند که از داده‌ها برای ایجاد تجربه‌های خرید جذاب استفاده می‌کنند و همچنین ناشرانی هستند که با محتوای عالی و مرتبط، خریداران را جذب می‌کنند.

9. خرده فروشان آجر و ملات راهی برای مدیریت بهتر نمایشگاه پیدا خواهند کرد

از آنجایی که نمایشگاه در حال حاضر به جای استثناء یک امر عادی است، از خرده فروشان انتظار داشته باشید که راه های خلاقانه ای برای متعادل کردن اثرات با تجارب آنلاین به آفلاین که مدل های فروش موجود، از جمله شرکت های وابسته را مختل نمی کند.

10. ادغام وجود خواهد داشت، اما صنعت به رشد خود ادامه خواهد داد

مانند آنچه در سال‌های گذشته دیده‌ایم، احتمالاً شاهد ادغام بیشتر در صنعت بازاریابی وابسته خواهیم بود. با این حال، این را به عنوان نشانه ای مبنی بر اینکه صنعت به عنوان فورستر پیش‌بینی می‌کند با رسیدن به 4.5 میلیارد دلار تا سال 2016 به رشد خود ادامه خواهد داد.

من دوست دارم دیدگاه‌های شما را در مورد آنچه در سال آینده به ارمغان می‌آورد بشنوم، بنابراین با خیال راحت آنها را در بخش نظرات زیر اضافه کنید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

لیان دیتریش مدیر عملیاتی است و مسئول برنامه ریزی و اجرای Rakuten LinkShare است. چشم انداز ارائه راه حل های بازاریابی آنلاین در سطح جهانی. از زمان پیوستن به Rakuten LinkShare، اکنون شبکه وابسته به Rakuten در سال 2003، لیان در نقش های خود به عنوان مدیر، معاون رئیس جمهور و مدیر عامل در شیکاگو، نیویورک و لندن به موفقیت شرکت در زمینه های ارائه خدمات، جهت گیری استراتژیک و گسترش بین المللی کمک کرده است. .

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *