اعلانیه
اعلانیه

درآمد گوگل: 14.4 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم، بیش از 50 میلیارد دلار در سال 2012

google-g-logoدر میان تعدادی سردرگمی حسابداری که با فروش موتورولا هوم مرتبط است. دارایی، Google اعلام درآمدهای سه ماهه و کل سال 2012. درآمد تلفیقی سه ماهه چهارم (از جمله موتورولا) 14.42 دلار بود. میلیارد دلار، که نسبت به سال گذشته 36 درصد و نسبت به سه ماهه سوم 2012 8 درصد افزایش داشته است.

در کل سال 2012، گوگل 50.2 میلیارد دلار در مقابل 37.9 میلیارد دلار یک سال پیش درآمد داشته است.

Google revenues 2012

خلاصه نکات برجسته:

  • درآمد Google (منهای Motorola Mobility) 12.91 میلیارد دلار (89 درصد از کل درآمد) بود. این در مقایسه با 10.6 میلیارد دلار در سال گذشته است.
  • سایت های متعلق به گوگل مسئول 8.64 میلیارد دلار از 12.9 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم بودند
  • شبکه Google 3.44 میلیارد دلار تولید کرد
  • سایر درآمد 829 میلیون دلار بود

Google earnings Q4 US vs. International

درآمدهای بین المللی Google 6.9 میلیارد دلار بود که 54 درصد از کل درآمد در سه ماهه چهارم بود. درآمد بریتانیا 1.3 میلیارد دلار بود که نسبت به سال گذشته 24 درصد افزایش داشت.

کلیک های پرداختی در سه ماهه چهارم نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد داشته است. با این حال، میانگین CPC در مقایسه با سه ماهه چهارم 2011، 6 درصد کاهش یافت، اما نسبت به سه ماهه سوم سال 2012، 2 درصد رشد کرد. هزینه های جذب ترافیک در سه ماهه چهارم 3.08 میلیارد دلار بود (در مقایسه با 2.45 میلیارد دلار در مدت مشابه در سال 2011).

درآمدهای موتورولا موبیلیتی 1.51 میلیارد دلار در سه ماهه چهارم بود، بدون احتساب درآمدهای حاصل از کسب و کار خانه موتورولا “قطع شده” (فروخته شده).

نظرات اضافی از تماس درآمد: 

  • 25 تبلیغ‌کننده برتر هر کدام بیش از 150 میلیون دلار با Google خرج می‌کنند
  • مدیران Google مکرراً به محیط چند صفحه‌ای و نحوه بهینه‌سازی جستجو برای همه صفحه‌ها اشاره کردند
  • تبلیغات قابل رد شدن در YouTube (70 درصد) مورد پسند مصرف کنندگان و تبلیغ کنندگان است زیرا آنها فقط برای بازدید کامل تبلیغات هزینه می کنند
  • درآمدهای تبلیغاتی مربوط به انتخابات Google نسبت به سال 2008 5 برابر افزایش یافت
  • درآمد تلفن همراه به طور قابل توجهی در حال رشد است، هیچ رقم سختی ارائه نشده است
  • Larry Page: نمودار دانش در “1 درصد از جایی که باید باشیم” است. . . ممکن است تاثیر کوتاه مدتی بر درآمد تبلیغات داشته باشد.
  • لاری پیج: ما هنوز در مراحل اولیه کسب درآمد از Maps هستیم
  • لری پیج در جستجوی نمودار فیس بوک: پس از دریافت سؤال در مورد آن، او مستقیماً با فیس بوک صحبت نمی کند بلکه در مورد فناوری و نوآوری جستجوی Google (Google Now، جستجوی صوتی) صحبت می کند. “من در مورد کسب و کار اصلی خود بسیار مطمئن هستم.”
  • لاری پیج: CPCهای موبایل بهبود خواهند یافت. ما در حال کار برای ساده‌سازی سیستم تبلیغاتی برای تبلیغ‌کنندگان «با توجه به همه این تغییرات [موبایل] هستیم».
  • Nikesh Arora: اکثریت قریب به اتفاق تبلیغ کنندگان ما از تلفن همراه استفاده کرده اند. در صفحات فرود تلفن همراه: این اعداد به اندازه دلخواه ما نیستند
  • لاری پیج از سادگی برخی از سایت‌های موبایل و صفحات فرود ابراز ناامیدی می‌کند و فکر می‌کند که اغلب برای «تلفن‌های مدرن» به اندازه کافی غنی نیستند
  • Google Fiber: “یک سرگرمی برای ما نیست”

لری پیج به‌عنوان محصولاتی که واقعاً او را به وجد می‌آورد، به‌ویژه Now به Google Now و Knowledge Graph بازمی‌گشت.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *