اعلانیه
اعلانیه

درآمد مایکروسافت 20.4 میلیارد دلار برای سه ماهه سوم 2014 Beats Estimates; جستجوی تبلیغات 38 درصد افزایش یافته است

microsoft icon 2012در اولین گزارش درآمدی از زمان روی کار آمدن ساتیا نادلا به عنوان مدیرعامل، مایکروسافت امروز درآمد 20.4 میلیارد دلاری را برای سه ماهه سوم مالی سال 2014 اعلام کرد که از برآورد 20.38 میلیارد دلار. سود هر سهم به 0.68 دلار به ازای هر سهم رسید که همچنین از تخمین‌ها که سود هر سهم را 0.063 دلار تعیین کرده بود، پیشی گرفت.

درآمد نسبت به سال قبل اساسا ثابت بود و درآمد خالص 6.6 درصد کاهش یافت و به 5.66 میلیارد دلار رسید.

«نتایج این سه‌ماهه قدرت کسب‌وکار ما و همچنین فرصت‌هایی را که در دنیایی که اولاً موبایل و ابری است می‌بینیم را نشان می‌دهد. ما در خدمات مصرف کننده خود مانند Bing و Office 365 Home پیشرفت خوبی داریم و مشتریان تجاری ما همچنان از راه حل های ابری ما استقبال می کنند. ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت در بیانیه مطبوعاتی درآمد گفت که هر دو ما را برای رشد بلندمدت مناسب می‌دانند. “ما بر اجرای سریع و ارائه محصولات جسورانه و نوآورانه متمرکز شده ایم که مردم دوست دارند از آنها استفاده کنند.”

رشد مداوم در تبلیغات جستجو

بخش دستگاه‌ها و مصرف‌کننده، که شامل بینگ می‌شود، 8.30 میلیارد دلار درآمد داشت که 12 درصد افزایش داشت. تبلیغات جستجو نسبت به سال قبل 38 درصد رشد داشته است. بالاتر از در سه ماهه گذشته 34 درصد افزایش در درآمد سالانه از تبلیغات جستجو.

در ماه مارس، سایت‌های مایکروسافت 18.6 درصد از بازار جستجوی ایالات متحده را بر اساس comScore، افزایش 0.2 درصدی که ناشی از کاهش جستجوی یاهو است.

سود در حوزه‌های هر دو بخش مصرف‌کننده و تجاری

درآمد حاصل از فروش سرفیس تقریباً به 500 میلیون دلار رسید که بیش از 50 درصد افزایش داشت. فروش Xbox از 7.4 میلیون در سه ماهه گذشته (شامل تعطیلات) به تنها 2 میلیون دستگاه در این سه ماهه کاهش یافت.

در بخش تجاری، درآمد Office 365 بیش از 100 درصد رشد کرد و صندلی‌های تجاری تقریباً دو برابر شد. درآمد Azure بیش از 150 درصد افزایش یافته است.

مدیران مایکروسافت، از جمله نادلا، در ساعت 2:30 بعدازظهر میزبان تماس درآمد و پخش اینترنتی خواهند بود. PDT (5:30 بعدازظهر EDT) امروز.

Microsoft FY 2014 Q3 Income Statement


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

جینی ماروین سابقاً سردبیر رسانه درب سوم بود و عملیات تحریریه روزانه را در تمام نشریات اجرا می کرد و بر پوشش رسانه های پولی نظارت می کرد. جینی ماروین در مورد تبلیغات دیجیتال پولی و اخبار تحلیلی و روندها برای Search Engine Land، Marketing Land و MarTech Today نوشت. جینی با بیش از 15 سال تجربه بازاریابی، سمت‌های مدیریت داخلی و آژانس را بر عهده داشته است. او را می توان در توییتر با نام @ginnymarvin پیدا کرد.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *