درآمد نسبت به سال قبل اساسا ثابت بود و درآمد خالص 6.6 درصد کاهش یافت و به 5.66 میلیارد دلار رسید.
«نتایج این سهماهه قدرت کسبوکار ما و همچنین فرصتهایی را که در دنیایی که اولاً موبایل و ابری است میبینیم را نشان میدهد. ما در خدمات مصرف کننده خود مانند Bing و Office 365 Home پیشرفت خوبی داریم و مشتریان تجاری ما همچنان از راه حل های ابری ما استقبال می کنند. ساتیا نادلا، مدیر اجرایی مایکروسافت در بیانیه مطبوعاتی درآمد گفت که هر دو ما را برای رشد بلندمدت مناسب میدانند. “ما بر اجرای سریع و ارائه محصولات جسورانه و نوآورانه متمرکز شده ایم که مردم دوست دارند از آنها استفاده کنند.”
رشد مداوم در تبلیغات جستجو
بخش دستگاهها و مصرفکننده، که شامل بینگ میشود، 8.30 میلیارد دلار درآمد داشت که 12 درصد افزایش داشت. تبلیغات جستجو نسبت به سال قبل 38 درصد رشد داشته است. بالاتر از در سه ماهه گذشته 34 درصد افزایش در درآمد سالانه از تبلیغات جستجو.
در ماه مارس، سایتهای مایکروسافت 18.6 درصد از بازار جستجوی ایالات متحده را بر اساس comScore، افزایش 0.2 درصدی که ناشی از کاهش جستجوی یاهو است.
سود در حوزههای هر دو بخش مصرفکننده و تجاری
درآمد حاصل از فروش سرفیس تقریباً به 500 میلیون دلار رسید که بیش از 50 درصد افزایش داشت. فروش Xbox از 7.4 میلیون در سه ماهه گذشته (شامل تعطیلات) به تنها 2 میلیون دستگاه در این سه ماهه کاهش یافت.
در بخش تجاری، درآمد Office 365 بیش از 100 درصد رشد کرد و صندلیهای تجاری تقریباً دو برابر شد. درآمد Azure بیش از 150 درصد افزایش یافته است.
مدیران مایکروسافت، از جمله نادلا، در ساعت 2:30 بعدازظهر میزبان تماس درآمد و پخش اینترنتی خواهند بود. PDT (5:30 بعدازظهر EDT) امروز.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.