اعلانیه
اعلانیه

درآمد سه ماهه سوم گوگل (14.1 میلیارد دلار) زودتر افشا شد، شرکت RR Donnelley را مقصر دانست

Google Logoتقریبا یک ساعت پیش پیش نویس بیانیه مطبوعاتی درآمد سه ماهه سوم گوگل در وب سایت SEC Edgarظاهر شد. الف>. درآمدی معادل 14.1 میلیارد دلار، از جمله 2.58 میلیارد دلار از موتورولا را نشان داد. زبان انتشار نشان داد که سند نهایی نیست (“در انتظار نقل قول لری”).

انتشار زود هنگام برای وبلاگ نویسان فناوری و سرمایه گذاران به طور یکسان یک شگفتی بزرگ بود. قرار بود نتایج پس از بسته شدن بازار امروز منتشر شود. درآمد سرمایه گذاران را ناامید کرد و واکنش سریع باعث شد سهام Google نزدیکی 10 درصد پیش از معامله در سهام Google کاهش یابد. متوقف شد.

Google این حادثه شرم آور را شریک RR Donnelley مقصر دانست. زیر یک بیانیهاست > این شرکت به وال استریت ژورنال توضیح داد که چه اتفاقی افتاده است:

اوایل صبح امروز، RR Donnelley، چاپگر مالی، به ما اطلاع داد که پیش‌نویس صورت‌حساب درآمد 8K ما را بدون مجوز ثبت کرده‌اند. در حالی که برای نهایی کردن سند کار می کنیم، معامله در NASDAQ NDAQ -0.04٪ را متوقف کرده ایم. پس از نهایی شدن، درآمد خود را آزاد می‌کنیم، تجارت در NASDAQ را از سر می‌گیریم و تماس درآمدی خود را به طور معمول در ساعت 1:30 بعد از ظهر PT برگزار می‌کنیم

ما در مقاله همراه با جزئیات بیشتر درباره دسته‌های درآمد و تفکیک آن بحث می‌کنیم در سرزمین موتورهای جستجو.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *