اعلانیه
اعلانیه

درآمد سه ماهه سوم فیس بوک: 36 درصد رشد درآمد تبلیغات، 14 درصد از طریق موبایل

فیس‌بوک مقایسه مالی سه‌ماهه سوم خود را منتشر کرده است و در دسته‌بندی تبلیغاتی بسیار مهم، اعداد قابل قبولی وجود دارد. .

به طور کلی، درآمد برای سه ماهه به 1.26 میلیارد دلار رسید که نسبت به سه ماهه سوم 2011 افزایش 32 درصدی و سومین سه ماهه متوالی درآمدهای بالاتر داشت.

facebook-revenue

این شرکت 1.09 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی را برای سه ماهه گزارش کرده است که نسبت به سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است. این مبلغ 86 درصد از کل درآمد فیس بوک را تشکیل می دهد.

شاید مهم‌تر از همه، فیس‌بوک می‌گوید که ۱۴ درصد از درآمد تبلیغاتی آن از طریق تلفن همراه بوده است. این چیزی شبیه به یک پاشنه آشیل برای این شرکت است و ضروری است که این تعداد در آینده با افزایش استفاده تلفن همراه از فیس بوک افزایش یابد.

فیس‌بوک می‌گوید در پایان سپتامبر ماهانه 604 میلیون کاربر فعال تلفن همراه داشت که 61 درصد افزایش نسبت به یک سال گذشته نشان می‌دهد.

facebook-mobile

به طور کلی، تعداد کاربران فعال ماهانه در سه ماهه سوم به 1.01 میلیارد رسید و کاربران فعال روزانه به 584 میلیون رسید. این اعداد به ترتیب 26 درصد و 28 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

موارد مالی فیس بوک انتظارات تحلیلگران را شکست داد و در حال حاضر سهام در معاملات پس از ساعت کاری حدود هشت درصد افزایش یافته است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

مت مک گی در سپتامبر 2008 به عنوان نویسنده/خبرنگار/ویراستار به Third Door Media ملحق شد. او از ژانویه 2013 تا زمان خروجش در جولای 2017 به عنوان سردبیر خدمت کرد. او را می توان در توییتر در @MattMcGee.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *