اعلانیه
اعلانیه

دادگاه به گوگل می گوید که باید مجازات حریم خصوصی را در صفحه اصلی گوگل فرانسه بپذیرد

google-privacy-200به دنبال اعمال جریمه توسط فرانسه ملی کمیسیون محاسبات و آزادی‌های مدنی (CNIL) به دلیل نقض حریم خصوصی مصرف‌کننده، به Google دستور داده شد که بیانیه‌ای را در صفحه اصلی فرانسوی خود پست کند مبنی بر اینکه خط‌مشی رازداری آن با قوانین فرانسه مطابقت ندارد:

کمیته تحریم‌ها به Google Inc. دستور داد تا طی 48 ساعت، طی 8 روز از تاریخ، بیانیه‌ای درباره این تصمیم در وب‌سایت https://www.google.fr منتشر کند. ابلاغ تصمیم این اقدام تبلیغاتی با توجه به گستردگی جمع‌آوری داده‌های Google و همچنین با لزوم اطلاع‌رسانی به افرادی که توانایی اعمال حقوق خود را ندارند توجیه می‌شود.

دیروز نوشتیم که Google از یک دادگاه فرانسوی خواسته است که تعلیق کند. این الزام اعلان در حالی که به تصمیم CNIL و جریمه اعتراض می کند. گوگل به دادگاه گفت که این اخطار “به اعتبار Google آسیب جبران ناپذیری وارد می کند.”

امروز صبح، دادگاه عالی اداری فرانسه علیه Google تصمیم گرفت و به شرکت دستور داد تا از الزامات اعلان پیروی کند. بر اساس رویترز، “کنسله اتحادیه حکم داد که به اندازه کافی فوریت یا مدرکی مبنی بر آسیب رساندن به اعتبار Google وجود نداشت که چنین تعلیقی را تضمین کند.”

Google به درخواست تجدیدنظر کلی خود در مورد جریمه CNIL ادامه خواهد داد، اما مجبور خواهد شد بیانیه ای ارسال کند مبنی بر اینکه خط مشی رازداری آن با مقررات و قوانین فرانسه مطابقت ندارد. گمان من این است که این آخر هفته بالا می رود. بدون توجه به این موضوع باید ظرف هشت روز اتفاق بیفتد.

گوگل گفته است تا زمانی که به درخواست تجدیدنظر خود ادامه می‌دهد، از آن پیروی می‌کند. جالب است که ببینیم آیا واکنشی به این اعلان در فرانسه وجود دارد یا خیر و آیا واقعاً به اعتبار Google لطمه می‌زند.

پست اسکریپت: این در حال حاضر فعال است. داستان بعدی ما را ببینید، صفحه اصلی Google France اکنون طبق دستور، اعلامیه نقض حریم خصوصی را دارد .


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ استرلینگ یک ویرایشگر مشارکت کننده در Search Engine Land، عضو تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX و معاون بازار بینش در Uberall است.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *