اعلانیه
اعلانیه

خوش آمدید لورن لیتوینکا، سردبیر انجمن جدید و تبریک مونیکا رایت، مدیر جدید تعامل با مخاطبان

Marketing Land به افزایش کارکنان ما ادامه می دهد! امروز، خوشحالیم که اعلام کنیم که لورن لیتوینکا به‌عنوان ویراستار انجمن جدید ما وارد می‌شود، در حالی که مونیکا رایت به سمت مدیر جدید تعامل مخاطبان می‌رود.

Lauren Litwinka

لورن مستقیماً با مخاطبان ما در تویتر، Facebook، Google+، LinkedIn، Pinterest، Tumblr و بسیاری از مکان‌های دیگر که MarTech در رسانه‌های اجتماعی حضور دارد. او همچنین بر نظرات ما نظارت می‌کند و به روش‌های دیگری با جامعه ما ارتباط برقرار می‌کند.

لورن برای بسیاری در فضاهای جستجو و اجتماعی از زمان خود با aimClear شناخته شده است، جایی که او مدیر حساب بازاریابی آنلاین و مدیر انتشارات.

Monica Wright

مونیکا، که در ماه مارس مدیر انجمن ما شد (و ویرایشگر انجمن پیش از آن)، عنوان جدید مدیر تعامل با مخاطب را به خود اختصاص می دهد.

در داخل، من از او به عنوان “مدیر اهداف” خود یاد می کنم. وظیفه او این است که اطمینان حاصل کند که ما در حال افزایش تعامل با مخاطبان خود از طریق رسانه های اجتماعی، سئو، ایمیل، بازدید از صفحه و موارد دیگر هستیم. به ویژه، بخش بزرگی از کار او بر روی آزمایشی متمرکز خواهد بود که چیزهایی که ما سعی می‌کنیم، از تغییرات طراحی گرفته تا کمپین‌ها، آن‌طور که باید ارائه می‌دهند.

تبریک به لورن و مونیکا! به‌عنوان مدیر ارشد محتوای رسانه درب سوم، شرکت سازنده Marketing Land، خوشحالم که می‌توانیم کارکنان خود را در این زمینه افزایش دهیم. راه — و از مخاطبان خود برای امکان‌پذیر کردن آن سپاسگزاریم.

همه ما مشتاقانه منتظر خدمات بهتر شما هستیم.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *