اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: LinkedIn SlideShare می‌گیرد، مدیر یاهو دروغ می‌گوید و بینگ ظاهر جدیدی پیدا می‌کند

روز جنگ ستارگان مبارک. به نظر می‌رسد این هفته نیروی کرد با ما بود. LinkedIn SlideShare را خریداری کرد، SEOmoz و AVOS هر دو دور جدید سرمایه گذاری را دریافت کردند و Bing برخی تمیز کردن بهاره را انجام داد. اما وقتی رئیس Tumblr رفت و مدیر عامل یاهو در رزومه کاری خود دراز کشیده بود، طرف تاریک سر زشت خود را پشت سر گذاشت.

این برای شرکت SlideShare چه معنایی دارد؟ من به اجرای SlideShare ادامه می‌دهم و تیم ما به انجام کارهایی که انجام می‌دادیم، یعنی توسعه ویژگی‌های جدید و بهتر کردن سایت ادامه خواهد داد. با گذشت زمان، ادغام هایی را مشاهده خواهید کرد که از تناسب عالی بین SlideShare و LinkedIn بهره می برند.

LinkedIn SlideShare را به قیمت 119 میلیون دلار خریداری می کند، که پس از خرید میلیارد دلاری اینستاگرام، معامله ای به نظر می رسد. لینکدین برای راه‌هایی برای گسترش دامنه خود تلاش کرده است، اما اکنون دارای دارایی تولید محتوا بسیار قوی است. این یک حرکت هوشمندانه با قیمت مقرون به صرفه است.

یاهو به تازگی بیانیه ای منتشر کرده است مبنی بر اینکه هیئت مدیره آن افشای امروز را که در بیوگرافی مدیر عامل شرکت اسکات تامپسون حاوی خطای مربوط به دستاوردهای آموزشی وی است، “بازبینی” خواهد کرد و “افشای مناسب” را انجام خواهد داد. ” درباره آنچه اتفاق افتاد.

چه چیزی برای مرور وجود دارد؟ او دروغ گفته. واقعا چیزی را تغییر نمی دهد. اینطور نیست که تامپسون ناگهان فاقد صلاحیت شود. اما این یکی دیگر از چشمان سیاه یاهو است، که به نظر می‌رسد سخت است که خود را به یک نافرمان فناوری تبدیل کند.

مرزهای بین دنیای فیزیکی و دیجیتالی از بین رفته و قیف خرید تبدیل به چوب شور خرید شده است! دیگر تجارت الکترونیک، تجارت آفلاین، تجارت الکترونیکی وجود ندارد – تجارت به سادگی وجود دارد.

شبکه رسانه‌ای پی پال به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که در تمام این نقاط تماس و رسانه‌ها به مشتریان خود دسترسی پیدا کنند تا پاسخ‌های مختلفی را ارائه کنند، خواه ترافیک پیاده به یک مکان خرده‌فروشی از طریق تلفن همراه برای بررسی فروش یا بازخرید زمانی که آنها عمیقاً در حال تحقیق یا پس از معامله هستند، زمانی که ممکن است به دنبال محصولات یا خدمات رایگان باشند، به صورت آنلاین ارائه دهید. ما برندها را قادر می‌سازیم تا در همه جا برای مصرف‌کنندگان حضور داشته باشند و در زمان مناسب، مکان مناسب و با پیام مناسب با آنها ارتباط برقرار کنند.

من عاشق عبارت “خرید چوب شور” هستم و معتقدم PayPal به سرعت در حال حرکت به سمت یک میدان انفجاری است. شرکت‌هایی که می‌توانند خدماتی را ارائه دهند که حول محور محلی، تلفن همراه و تجارت همگرا باشند، برای رشد باورنکردنی آماده هستند.

از امروز شاهد تجربه‌ای تازه و بی‌نظم خواهید بود که به شما کمک می‌کند نتایجی را که می‌خواهید سریع‌تر پیدا کنید. در چند ماه گذشته، ده‌ها آزمایش انجام داده‌ایم تا مشخص کنیم چگونه صفحات ما را می‌خوانید تا پیوند مورد نظرتان را ارائه دهید. بر اساس آن بازخورد، ما سایت را تنظیم کرده‌ایم تا کل صفحه را برای اسکن آسان‌تر کنیم، حواس‌پرتی‌های غیرضروری را حذف کنیم، و تجربه کلی را قابل پیش‌بینی‌تر و مفیدتر کنیم. این طراحی تازه به شما کمک می‌کند تا کارهای بیشتری را با جستجو انجام دهید—و به ما طرحی می‌دهد تا نوآوری‌های آینده را به شما ارائه دهیم.

نمی‌توانید بگویید که بینگ تلاش نمی‌کند. بینگ در مواجهه با یک گوریل 900 پوندی (گوگل) و زیان های فزاینده (یک میلیارد در چهارم) به تکرار ادامه می دهد. رابط کاربری جدید به مراتب اسپارتانه تر و تک رنگ تر است. مهم خواهد بود؟ احتمالا نه.

دفاتر آژانس خرید در تورنتو به دفتر مرکزی آژانس جستجو در کانادا تبدیل خواهد شد و با نام تجاری آژانس جستجو فعالیت خواهد کرد. این خرید همچنین ارائه‌های خدمات اصلی آژانس جستجو را افزایش می‌دهد و از تخصص آژانس در مدیریت وابسته، خرید رسانه و برنامه‌ریزی، SEO و SEM و دیگر کمپین‌های تولید سرنخ آنلاین استفاده می‌کند.

آژانس جستجو در حال خرید The Acquisition Agency است. یک جوک یو داگ در آنجا وجود دارد جایی، درست است؟ این خرید جایگاه آژانس جستجو را در 10 آژانس برتر جستجوی بازاریابی AdAge در ایالات متحده تثبیت می کند، پیش از Covario، که 5 پله صعود کرد و بیشترین رشد را در سال به سال درآمد داشت.

این دور توسط New Enterprise Associates (NEA) و Google Ventures با مشارکت Madrone Capital و Innovation Works انکوباتور چینی Kai-Fu Lee هدایت می شود.

افسوس، چاد و استیو شرایط دقیق معامله را حفظ می‌کنند و می‌گویند که این واقعاً بیشتر به منابع غیر پولی است که سرمایه‌گذاران جدیدشان روی میز می‌آورند تا نیاز به پول.

این درست است زیرا چاد هرلی و استیو چن پولی برای خروج از YouTube دارند. کاری که آنها انجام می دهند برای من روشن نیست. آنها Delicious را “ذخیره کردند” اما به نظر می رسد Bit.ly ممکن است کسی باشد که چگونگی ساخت موتور اکتشاف را بیابد. در بالای محتوای جمع سپاری.

“افرادی که با این وضعیت آشنا هستند” به ژورنال گفتند که مهارت های مالونی به عنوان مدیر کل کمتر مرتبط شد زیرا اندازه شرکت به 100 کارمند افزایش یافت و سایر مدیران بخش را وارد بخش کرد. تا بزنید.

تیتر اینطور به نظر می رسد که او هجوم آورده یا به زور بیرون آمده است. اما در اینجا به نظر نمی رسد. کسانی که در محیط های نوپا سرآمد هستند، اغلب در سازمان های بزرگتر این کار را نمی کنند. با وجود سرفصل های وحشتناک، اشکالی ندارد.

پس از 5 سال رشد ارگانیک (از بودجه اولیه ما در سال 2007) و دو تلاش سخت و ناموفق برای تامین مالی (در 2009 و 2011)، خوشحالم که اعلام کنم که SEOmoz 18 میلیون دلار سرمایه از Foundry Group و Ignition Partners جمع آوری کرده است. براد فلد از Foundry and Moz’s COO، سارا برد به هیئت مدیره ملحق خواهد شد، زیرا Gillian Mussig برای دنبال کردن اهداف جدید کنار می رود.

شرکت SEO نرم‌افزار بازاریابی ورودی مقداری سرمایه خطرپذیر را برای تصاحب بازار رو به رشد ابزار جذب می‌کند. رند فیشکین، مدیر عامل شرکت، مدافع خوبی برای صنعت جستجو بوده است و دیدن موفقیت افراد سخاوتمند خوب است. (باشه، جشن عشق به پایان رسید.)

در مصاحبه ای با Domain Incite، راد بکستروم، مدیر عامل ICANN، فاش کرد که هنگام بسته شدن ثبت نام در 29 مارس، حدود 1268 حساب کاربری ایجاد شده است که از 839 حساب کاربری در 25 مارس گزارش شده بود.

نمی‌دانم چگونه این gTLD‌های جدید چیزی جز سردرگمی برای برندهای و کاربران ایجاد می‌کنند. در مورد gTLD های جدید چه احساسی دارید؟


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *