اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: Adobe Social، Deal Junkies و Bitchy Tweets

این هفته به یاد Voltron، نارکولپسی و Burn Notice افتادم. سردرگم؟ اجازه دهید توضیح دهم.

خرید Hootsuite از منابع مالی Seesmic و Nebula من را به یاد Voltron می‌اندازد. عنوان قطعه در مورد خرید Svpply توسط eBay باعث می شود به آیداهو خصوصی من و بنابراین، نارکولپسی که به نظر می رسد برای بلکو در حول جستجو اتفاق می افتد. در نهایت، عنوان قطعه در مورد Conversocial مرا به یاد سم آکس می‌اندازد که جاسوس‌هایی را در Burn Notice توصیف می‌کند.

این … بخش بازاریابی است.

بعد از انجام یک به روز رسانی کامل طراحی و همچنین آزمایش گسترده بتا توسط تبلیغ کنندگان ما، نسل بعدی Paid Discovery برای اولین رسمی خود آماده است! همه حساب های PD به روز شده اند تا ظاهر و احساس فعلی را منعکس کنند. و همه مرورگرها، از جمله اینترنت اکسپلورر، اکنون توسط نسخه جدید پشتیبانی می شوند.

اگر واضح نیست (و اینطور نیست) این در مورد به‌روزرسانی محصول کشف پولی StumbleUpon است. این اساساً یک تغییر کاربری UX برای یک کانال بازاریابی است که اغلب کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و به اشتباه درک می شود. ارزان ترین. نام تجاری. قرارگیری در معرض. همیشه.

eBay می‌گوید که تیم Svpply بر روی «تجارت، کشف و مرور بدون جستجو» کار خواهد کرد. به نظر می رسد که eBay می خواهد یافتن محصولات را آسان تر کند و تجربه خرید در سایت خود را ارتقا دهد. با کمک چشم Svpply برای طراحی و نمودار سلیقه هانچ، خرید در eBay به زودی بیشتر شبیه قدم گذاشتن در یک مغازه خیابان پنجم به جای گشتن در جعبه مقوایی در پشت مغازه عتیقه فروشی کپک زده است.

eBay پس از خفه کردن غرور خود در وب 1.0 به مبارزه خود برای مرتبط ماندن ادامه می دهد. آیا این درب گردانی که StumbleUpon بود بهتر خواهد بود؟ آیا به دست آوردن یکی از بسیاری از کلون های درمان بصری واقعا می تواند تفاوتی ایجاد کند؟ وقتی ببینمش باور می کنم.

کمپ به من گفت: «ما در حال دموکراتیک کردن کاری هستیم که گوگل و فیس بوک با مراکز داده خود انجام داده اند. “شما می توانید از فروشنده سرور مورد علاقه خود استفاده کنید و آن سرورها را به جعبه های ما متصل کنید. شما وصل می‌شوید و 15 دقیقه بعد، آمازون را به صورت پیش فرض اجرا می‌کنید.”

بازاریابی از محاسبات ابری و خرد کردن کلان داده سود می برد که این پیشنهاد خصوصی plug-and-play را مهم می کند. سازمان‌های سازمانی بزرگ‌تر، ریسک‌گریز هستند و بازاریاب‌های باهوش را درگیر می‌کنند. سحابی می تواند به کاهش پارانویا کمک کند و مطمئن شود که شما آخرین بازاری نیستید که با اسباب بازی های براق جدید بازی می کنید.

Adobe Social محصولی واحد برای مدیریت فعالیت‌های بازاریابی اجتماعی از خرید تبلیغات گرفته تا انتشار به طرفداران و دنبال‌کنندگان، ایجاد تعامل و اندازه‌گیری نتایج کسب‌وکار است. این نه تنها یک راه حل واحد برای فعالیت های بازاریابی اجتماعی اصلی یک کسب و کار، بلکه محصولی است که دارای مزیت ادغام با Adobe Digital Marketing Suite است تا اندازه گیری و بهینه سازی چند کاناله را در ترکیب قرار دهد. بازاریابان اکنون می‌توانند تأثیر ملموس کسب‌وکار را از رسانه‌های اجتماعی، همه در یک راه‌حل قدرتمند ایجاد و نشان دهند. فقط تصور کنید، همه آن ابزارهای بازاریابی اجتماعی در یک گردش کار، همه آن داده های گرانبها در نوک انگشتان شما، همه با یک ورود به سیستم. تیم شما از شما تشکر خواهد کرد.

Adobe مطمئناً تشخیص نام دارد اما آیا در این حالت عمودی است؟ من علاقه مند خواهم بود ببینم محصول چگونه دریافت می شود و چه کسی به عنوان رهبر در مدیریت اجتماعی شرکت منصوب می شود.

Rakuten LinkShare در حال خرید mediaFORGE است تا به مجموعه بازاریابی وابسته، بازاریابی جستجو و خدمات و راه‌حل‌های تولید سرنخ اضافه کند. این شرکت در حال گسترش پیشنهادات خود از طریق خرید mediaFORGE است تا به خرده فروشان آنلاین کمک کند تا کمپین های چند کاناله و یکپارچه را هدایت کنند.

Rakuten LinkShare بی سر و صدا در حال ارائه یک پیشنهاد بسیار چشمگیر برای خرده فروشان است. همه چیز با این بچه ها تجارت است. واقعاً بدون هیاهو یا هیاهو، فقط در ارائه راه‌حل‌های بازاریابی پاسخ مستقیم کار می‌کنید.

در طول رکود، خرده‌فروشان فروش بیشتری داشتند تا آمریکایی‌هایی را که دارای کمبود نقدینگی بودند به فروشگاه‌ها جذب کنند. اکنون، این استراتژی نتیجه معکوس داده است. گروهی از معتادین معامله را پرورش داده است که خرید نمی کنند مگر اینکه تابلوهای “70 درصد” یا برچسب های ترخیص زرد را ببینند. آنها خاری در چشم اکثر خرده فروشان هستند، زیرا تخفیف هایی که برای وارد کردن آنها به فروشگاه ها نیاز است، سود را از بین می برد. بر اساس نظرسنجی که توسط Retail Metrics، یک شرکت تحقیقاتی از 122 تاجر انجام شد، در واقع، رشد سود سالانه خرده فروشان بین سال 2006 تا سال گذشته به نصف کاهش یافت.

این قطعه برای بازرگانان انبوه آفلاین طراحی شده است، اما می تواند به راحتی در دنیای آنلاین اعمال شود. پدیده معاملات روزانه به سادگی پایدار نیست. نه برای بازرگانان و نه برای هر شرکتی که به آن مدل متکی است. هرچه Groupon سریعتر به یک شرکت خدمات تجاری کوچک تبدیل شود، بهتر است.

Conversocial هر پیام توییت و فیس بوک ارسال شده به صفحه یک شرکت را تجزیه و تحلیل می کند و از الگوریتم های زبان طبیعی برای تعیین فوریت هر پیام استفاده می کند. تعدادی از عوامل دیگر – اینکه آیا پیام حاوی فحاشی است یا نه، اینکه آیا شخص در گذشته شکایت کرده است یا نه، و غیره – نیز بر ترتیب نمایش پیام ها تأثیر دارند. مفهوم ساده است (با فریاد مقابله کنید. ، دیوانه عصبانی در مقابل مشتری ساکت و آرام) و به نمایندگان خدمات مشتری اجازه می دهد بدون فکر آگاهانه یا روش های پر زحمت اولویت بندی کنند.

این می‌تواند هوشمندانه باشد که به سرعت به مخالفان نام تجاری خود بپردازید. اغلب اوقات، دانستن شنیده شدن آنها می تواند خشم آنها را خنثی کند. حل کردن موفقیت آمیز مشکل آنها می تواند آنها را به مبشری تبدیل کند. با این حال باید مراقب باشید که زمان زیادی را در حاشیه صرف نکنید. به یاد داشته باشید، به ترول ها غذا ندهید.

امروز در حال راه‌اندازی ابزار جدیدی هستیم که جاسازی جدول‌های زمانی تعاملی توییت‌ها را در هر وب‌سایتی آسان می‌کند.

وقتی وب‌سایت‌هایی را مرور می‌کنید که یک جدول زمانی توییتر را تعبیه کرده‌اند، اکنون می‌توانید با آن به همان روشی که در twitter.com انجام می‌دهید تعامل داشته باشید. برای دیدن عکس‌ها، رسانه‌ها و موارد دیگر، توییت‌ها را بزرگ کنید. یک مکالمه را از کادر توییت شروع کنید، کاربرانی را که کشف می‌کنید دنبال کنید، و مستقیماً از صفحه به توییت‌های مورد علاقه، بازتوییت یا مورد علاقه پاسخ دهید.

تویتر همچنان به دنبال بازگرداندن کنترل محصول خود است. این ویژگی جدید ثبات لازم را برای ارائه تبلیغات در یک شبکه توزیع شده از سایت ها تضمین می کند. چه مدت تا زمانی که به ناشران پیشنهاد کاهش درآمد تبلیغاتی از این جدول‌های زمانی تعبیه‌شده داده می‌شود؟

شرکت امروز فاش کرد:

برند Seesmic در نهایت محو خواهد شد زیرا Hootsuite تصمیم می گیرد که کدام یک از ویژگی های مشتری رسانه های اجتماعی با اهداف Hootsuite مطابقت دارد. این بدان معناست که کاربران Seesmic باید برای دسترسی به حساب‌های Seesmic خود به Hootsuite سوئیچ کنند.

من فکر می کنم این خروجی خوبی برای Seesmic است. به یاد داشته باشید، این Hootsuite بود که نام شریک معتبر مورد تایید توییتر را دریافت کرد. من انتظار دارم مقدار قابل توجهی از یکپارچگی در شش ماه آینده بر اساس باند پروژه مانند مذاکرات توییتر.

مطمئناً، ما بیش از سی تابلوی عالی برای مطالعه داریم که طیف وسیعی از سیاست تا سرگرمی را اجرا می کنند، اما در مورد موضوعات مهمی که واقعاً چشمان شما را متحیر می کند – گروه مورد علاقه شما چه می شود. , theremin، پخت – شما عکس را دریافت می‌کنید.

از آنجایی که ROCKZi یک محصول اجتماعی است و به رشد ویروسی متکی است، تابلوهای ایجاد شده توسط کاربر برای جامعه ROCKZi تعاملی و قابل اشتراک گذاری هستند. به‌عنوان خالق تابلو، اعتبار دریافت می‌کنید، امتیاز کارما کسب می‌کنید و امتیازات ویرایش را خواهید داشت. خود تابلو برای لذت بردن همه در دسترس خواهد بود و برای ارسال مقاله باز است.

بنابراین هیچ اطلاعیه ای در مورد ابزارهای سئوی پولی Blekko اما ما پستی درباره تابلوهای جدید در ROCKZi دریافت می‌کنیم؟ حدس می‌زنم چیزی به‌عنوان محور رسمی وجود نداشته باشد، اما مطمئناً به نظر می‌رسد که Blekko تصمیم گرفته است از جستجو صرف نظر کند.

در این عمودی جدید گوریل های 900 پوندی وجود ندارد، اما برای نام بردن از چند مورد، گوریل هایی مانند Glos.si، RebelMouse، Hypemarks، Medium، Fancy و Pinterest دیوانه کننده است. RIP Slash Web?


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *