اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: چهار ضلعی جدید، تبدیل داده ها و جنگ های نقشه

foursquare-iconاین یک هفتهپرمشغله در دنیای بازاریابی بود، بنابراین ستون این هفته کمی شبیه رعد و برق در یک نمایش بازی خواهد بود. بنابراین بدون بحث بیشتر…

Groupon استفاده از Foursquare را به عنوان شریک توزیع تلفن همراه متوقف کرده است. یکی از سخنگویان Groupon روز سه شنبه به ClickZ گفت که این رابطه “به یک نتیجه طبیعی رسیده است” اما مشخص نکرد که چه زمانی توسعه رخ داده است. به نظر می‌رسد این همکاری کمتر از 10 ماه طول کشیده است.

وقتی Foursquare مشخص کرد که قرار است با Groupon رقابت کند و یک کانال بازاریابی ساده نباشد، “به یک نتیجه طبیعی رسید”.

کاوش دوباره تصور شده ما به شما ایده هایی می دهد که در لحظه باز کردن آن به کجا بروید (حتی لازم نیست جستجو کنید). ما به شما می‌گوییم دوستانتان کجا هستند (دوستان نزدیکتان را به اینجا منتقل کردیم؛ کافیست روی کادر جدید «دوستان نزدیک» ضربه بزنید)، جایی که می‌توانید در هزینه‌تان صرفه‌جویی کنید، و چه چیزی ممکن است در این نزدیکی دوست داشته باشید. ما حتی می دانیم که آیا در محله خانه خود هستید یا در حال سفر هستید و توصیه ها را تنظیم می کنیم.

دو روز پس از پایان قرارداد توزیع با Groupon و انتشار برنامه جدید Foursquare. اتفاقی؟ فکر نمی کنم.
twitter-logo-2012-new

ساتیا پاتل در مارس 2011، پس از چهار سال فعالیت به عنوان سرمایه گذار در Battery Ventures، به توییتر پیوست. او کار بزرگ مدیریت محصول اصلی شرکت و همچنین تجارت تبلیغاتی رو به رشد آن را بر عهده گرفت. اما اکنون که تجارت تبلیغات آن شروع به رونق می کند، او شرکت را ترک می کند.

تکامل تکامل توییتر برای تماشا بسیار جذاب است. این شرکتی است که خود را از فرهنگی متمرکز بر محصول به فرهنگی متمرکز بر تبلیغات تبدیل می کند.

تویتر همچنان مشغول ایجاد تغییرات در مدیریت ارشد خود است. با پیگیری خروج ساتیا پاتل رهبر محصول در اوایل این هفته، از دو حرکت مهم دیگر مطلع شدیم. اولین مورد از اظهارات اخیر شرکت در مورد رشد سریع‌تر از آنچه بسیاری از ناظران انتظار داشتند، شرکت تبلیغاتی را پشتیبانی می‌کند.

ریچارد آلفونسی از یک موقعیت ارشد فروش در Google به عنوان معاون جدید فروش آنلاین جهانی توییتر استخدام شده است.

اعداد فروش که در حدود 1 میلیارد دلار درآمد تبلیغاتی تا سال 2014 به دست می‌آیند، عالی به نظر می‌رسند و واضح است که توییتر در حال شلوغی است، اما به نظر می‌رسد همه اینها … حساب شده است. من آماده نیستم که از راه دور بپرم، به ویژه از آنجایی که نفس گرم یک بازاریاب را احساس می کنم که به من می گوید “این به تو احساس خوبی می دهد”.

LevelUp اساساً برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد با گوشی Android یا iPhone خود در مشاغل محلی پرداخت کنید. کاربران می‌توانند کارت‌های اعتباری یا نقدی خود را به برنامه پیوند دهند و یک کد QR منحصربه‌فرد را هنگام پرداخت در تاجران شریک اسکن کنند.

از قبل، LevelUp در بیش از 3000 تاجر در 8 شهر ایالات متحده، از جمله زنجیره‌هایی مانند جانی راکتز، گودبرگر، Coldstone Creamery و Ben & Jerry’s موجود است. درآمد حاصل از دور بودجه در درجه اول برای گسترش پلت فرم در سراسر کشور استفاده خواهد شد.

خدمات پرداخت از طریق تلفن همراه در دو تا پنج سال آینده بسیار رایج خواهند شد. بازار در حال حاضر بسیار پراکنده است، بنابراین من انتظار یکپارچگی را دارم. این واقعیت که Google Ventures سرمایه گذار است، جالب است.

با نرم‌افزار تحلیلی پیش‌بینی‌کننده‌اش، استارت‌آپ مبتنی بر Y Combinator که سال گذشته راه‌اندازی شد، به سایت‌های تجاری محبوب مانند Fab، Etsy و Birchbox کمک می‌کند تا زودتر مطالعه کنند. روابط با مشتریان خود را برای تعیین اینکه کدام یک در طول زمان ارزشمندترین خواهند بود – و چگونه می توانند آن مشتریان با ارزش را راضی نگه دارند.

کوری پیرسون، یکی از بنیانگذاران Custora، گفت: «به طور کلی، بازاریابی آنلاین بسیار بازدیدکننده و جلسه محور است – آنها تبدیل می کنند یا نمی کنند. “ما واقعاً در تلاش هستیم تا این طرز تفکر طولانی مدت را در مورد هر مشتری نشان دهیم.”

راه حل هایی مانند Custora آینده بازاریابی آنلاین هستند. از رقبای خود پیشی بگیرید و همین امروز تست و استفاده از این خدمات را شروع کنید.

در اصل، Prospect برای شرکت‌هایی است که داده‌هایی دارند و می‌خواهند کسب‌وکار خود را بهبود بخشند، اما ممکن است دقیقاً ندانند که چگونه می‌توانند آن داده‌ها را به تصمیم‌گیری تبدیل کنند. Kaggle اجازه می‌دهد تا مسابقات خصوصی باشد، تنها با دعوت از تحلیلگران برتر، برای شرکت‌هایی که داده‌های حساس‌تر یا سیاست‌های محرمانه‌تری دارند.

بازاریابان در انباشت داده ها بسیار ماهر شده اند اما برای تبدیل آن داده ها به اطلاعات تلاش کرده اند. Kaggle می‌تواند راهی برای خروج شرکت‌ها از قفل داده باشد و در نهایت داده‌ها را به اقدامات تجاری تبدیل کند.

نظارت بر رسانه های اجتماعی، CRM و فضای بازاریابی مطمئناً در حال گرم شدن است. ابتدا، Oracle Vitrue را به مبلغ 300 میلیون دلار خریداری می‌کند و سپس Salesforce.com بادی مدیا را با نزدیک به 700 میلیون دلار خریداری می‌کند.

این بدان معناست که دوباره نوبت به Oracle رسیده است – آنها به تازگی خرید شرکت Collective Intellect پلت فرم نظارت بر رسانه‌های اجتماعی را در زمان واقعی اعلام کرده‌اند.

رابین واترز در The Next Web درست می گوید، این فضا در حال گرم شدن است و تثبیت به سرعت در حال انجام است. سوالی که من دارم این است که آیا این پیشنهادها با تغییر و سرعت بخشیدن به چشم انداز اجتماعی چابک باقی خواهند ماند؟

دستیابی به مخاطبان مناسب در لحظه مناسب با پیام مناسب دشوار است، وقتی هر کانالی به سیستم خاص خود نیاز دارد و شما با هم وصله می کنید و بین پلتفرم های تبلیغاتی جابجا می شوید. هماهنگ نیستند در واقع، در یک نظرسنجی اخیر از 300 مشتری، بازاریاب و آژانس، آنها به ما گفتند که اعضای تیم آنها تقریباً دو روز در هفته را در پلتفرم‌های دیجیتال مختلف، اغلب بر روی وظایف گردش کار دستی، سپری می‌کنند. آنها تخمین می زنند که یک پلت فرم دیجیتال یکپارچه می تواند یک سوم از آن زمان را آزاد کند. این یک ماه اضافی در هر سال است که هر یک از اعضای تیم می توانند در کمپین های دیگر و کسب و کار جدید سرمایه گذاری کنند.

پلتفرم جدید DoubleClick Digital Marketing با هدف ادغام، یکسان سازی و ساده سازی مدیریت بازاریابی دیجیتال است. DoubleClick با توجه به دسترسی آنها در اینجا یک مسیر داخلی دارد، اما آیا باید این کاستی‌ها را قبل از رقبای خود برطرف کند.

«در حال حاضر، بیشتر جهان در فیس بوک یا توییتر است، معمولاً هر دو. بری گفت: شما زمان و تلاش زیادی را صرف می کنید و نتایج بسیار رضایت بخشی را در وب سایت خود دریافت می کنید. “شما به چیزی نیاز دارید که آن را گرد هم بیاورد، تا نشان دهد که چه کسی هستید و این در مورد افراد و شرکت ها صادق است.”

بری گفت هدف ایجاد چیزی تازه و اجتماعی است. بنابراین کاربران می توانند محتوایی را که از طریق فیس بوک و توییتر به اشتراک گذاشته اند انتخاب کرده و انتخاب کنند و آن را به یک پست در یک صفحه بزرگتر تبدیل کنند. یا می توانند با رسانه خود یک پست اصلی ایجاد کنند. یک نشانک برای کشیدن تصاویر از سایت های دیگر، مشابه Pinterest وجود دارد. و تجزیه و تحلیلی برای هر پست وجود دارد تا بتوانید ببینید چند نفر آن را می خوانند.

من مجذوب RebelMouse هستم زیرا به نظر می‌رسد که آن‌ها تلاش می‌کنند با جمع‌آوری اقداماتی که قبلاً روی پلتفرم‌های دیگر انجام می‌دهید، اصطکاک ایجاد یک وب‌سایت را کاهش دهند. این هوشمندانه است و قطعاً چیزی است که باید مراقب آن بود.

اخبار ارتقای Google Earth و Maps یک هفته قبل از اینکه اپل قرار است گوگل را به‌عنوان فناوری نقشه‌برداری پیش‌فرض خود در پلتفرم موبایل iOS خود کنار بگذارد منتشر می‌شود. در دنیایی که سرویس‌های مبتنی بر مکان در حال محبوب‌تر شدن و درآمدزایی هستند، این خبر بدی برای گوگل است. شاید هدف گوگل این بود که به اپل نشان دهد چه چیزی را از دست می دهد. و این کار را کرد.

برای Map Wars آماده شوید! نقشه ها در نقطه ای شیرین برای تبلیغات قرار دارند – بین محلی و موبایل. و بالاخره اپل از rel=”noopener”> خسته شد نقشه ها دومین برنامه مورد استفاده در آیفون ها پس از iTunes است.

ردیت به‌عنوان یک رسانه جدید و به سرعت در حال تکامل، برای اکثر بازاریاب‌ها سخت بوده است. از آنجایی که سایت برای تصمیم‌گیری اینکه چه محتوایی بیشتر قابل مشاهده است، به یک سیستم رأی دهی دموکراتیک متکی است، بازاریابی آشکار در Redditors نتیجه معکوس دارد.

برای درک نحوه بازاریابی موثر برای این گروه با انگیزه، اما سخت، ابتدا باید جامعه و ویژگی‌های خاص آن را بشناسید.

Reddit یک نیروی قدرتمند آنلاین است و یک بازاریاب باهوش باید در تلاش باشد تا چگونگی گنجاندن آن را در ترکیب بازاریابی خود بیابد.

IFTTT به کاربران اجازه می دهد تا وظایفی را ایجاد کنند تا اگر اتفاقی افتاد، سرویس کار دیگری انجام دهد. بنابراین می‌توانید IFTTT را تنظیم کنید تا در هنگام بارندگی ایمیل دریافت کند یا هر زمان که شخصی توییت می‌کند، هشدار دریافت کنید. ادغام bitly امکان توئیت خودکار هر پیوندی را که کوتاه می‌کنید را ممکن می‌سازد (یعنی به شرطی که متوجه شده باشید که چگونه پیوندها را در بیت جدید کوتاه کنید).

نه، من آرام نیستم، اما دیدن ادغام IFTTT با Bitly بسیار خوب است، اگر فقط بهانه ای برای افراد برای IFTTT را امتحان کنید.

این مقاله را نسخه رام‌تر و منسجم‌تر سخنان من در نظر بگیرید. اما پیام اصلی همان است. شما لینک نمی خواهید شما لینک های خوب می خواهید. و متأسفانه، من فکر می‌کنم بسیاری از مردم به طور کامل متوجه این موضوع شده‌اند که یک پیوند خوب چیست.

اگر در جستجو هستید یا مسئول استخدام یک آژانس جستجو هستید، باید به سخنان دنی سالیوان گوش دهید و این پست را بخوانید. به طور کلی من فکر می کنم “لینک سازی” اصطلاح و طرز فکر اشتباهی است. کسب لینک یا باغبانی پیوند اصطلاحات و/یا استعاره های بسیار بهتری هستند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *