اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: همسایه‌های نزدیک، تبلیغات جستجوی فیسبوک و GoodData

در حالی که نتایج Q2 برای Zynga و فیس‌بوک در کانون توجه قرار گرفت، تلاش‌های Foursquare و Nextdoor همچنان ادامه می‌یابد تا به جای سراب، بیش از حد محلی، آینده‌ای واقعی به نظر برسد. و به نظر می رسد ارائه دهندگان جدیدی مانند GoodData و Retention Science به خوبی به بازاریابان کمک کنند تا با افزایش حجم و پیچیدگی داده ها مقابله کنند.

Zynga با مقصر دانستن عملکرد ضعیف خود به دلیل افت شدید بازیکنان برای سرمایه‌سازان اصلی فیس‌بوک، پیش‌بینی‌های درآمدی خود را پیش‌بینی کرد و 4 تا 9 سنت در هر سهم را پیش‌بینی کرد. ، از 23 سنت به 29 سنت کاهش یافته است. سهام Zynga پس از این قیمت به پایین ترین سطح خود یعنی 3.00 دلار سقوط کرد.

این اثری از خود بر جای خواهد گذاشت. من همیشه مشکوک بودم که بازی های اجتماعی در نهایت مانند اکثر بازی های معمولی یک عامل فرسودگی بسیار سریع داشته باشد. این بدان معناست که شما باید به پر کردن خط لوله با بازی های جدید ادامه دهید. اما آیا Zynga برای آن نوع کسب و کار راه اندازی شده است؟

حفظ، Google. فیس‌بوک در حال آزمایش قالب جدیدی از تبلیغات جستجو به نام نتایج حمایت‌شده است که به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا تبلیغات را در جستجوی فیس‌بوک به کاربرانی که به دنبال صفحه، برنامه یا مکان خاصی هستند نشان دهند.

فیس‌بوک مانند Zynga عمل نکرد، اما سرمایه‌گذاران روی درآمد سه‌ماهه دوم فیس‌بوک هجوم نیاوردند. اما با تمام فشارها، نمی توانم تصور کنم که چرا فیس بوک نمی خواهد تبلیغات جستجوی واقعی را آزمایش کند.

توجه داشته باشید، من می‌گویم فیس‌بوک باید حدود 2 سال است که جستجو کند، اما … واقعاً، آنها باید جستجو کنند. آیا می خواهید برای افرادی در فیس بوک که به دنبال موضوعی هستند تبلیغ کنید، اینطور نیست؟

تولیا گفت: «هرچه کاربران بیشتر با استفاده از مکانیسم‌های آنلاین ارتباط برقرار کنند، احتمال بیشتری دارد که به صورت حضوری ارتباط برقرار کنند. «اگر از Nextdoor برای شناخت همسایه‌های خود استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد بیرون از در قدم می‌زنید و حضوری با آنها ملاقات می‌کنید. در نهایت، ما در تلاش هستیم تا مردم را در دنیای واقعی ملاقات کنیم.»

با وجود اینکه من به شدت از مدل‌های بیش از حد محلی حمایت می‌کنم، اولین غریزه من این بود که بگویم اگر بخواهم با همسایگانم اجتماعی باشم، قبلاً چنین بودم. با این حال، من این ایده را دوست دارم که این نوع خدمات می تواند ناراحتی جلسات زندگی واقعی را کاهش دهد.

موازی برای من آسانی است که می توانم با افراد در کنفرانس ها ملاقات کنم زیرا با آواتار آنها از توییتر یا +Google آشنا هستم. بنابراین، شاید این واقعاً می‌تواند محله‌ها را به هم نزدیک کند.

به‌روزرسانی‌های تبلیغ‌شده درست مانند به‌روزرسانی‌های محلی هستند که در برگه دوستان خود می‌بینید، با این تفاوت که کسب‌وکارها می‌توانند برای تبلیغ آنها در نتایج «کاوش» ما هزینه پرداخت کنند. این به روز رسانی می تواند یک ویژه صرفه جویی در هزینه، به روز رسانی یک خط مد جدید، یا عکسی از آخرین غذای آنها باشد. این شبیه به تبلیغات در گوگل کار می کند. در آنجا، اگر «لپ‌تاپ» را جستجو کنید، آگهی یک وب‌سایت الکترونیک را در کنار نتایج مشاهده خواهید کرد. در چهار ضلعی، اگر همان جستجو را در کاوش انجام دهید، ممکن است یک ویژه تبلیغاتی در مورد یک معامله آخر هفته در یک فروشگاه رایانه در همان نزدیکی ببینید.

اعتراف می کنم. من Foursquare را دوست دارم. بنابراین شاید من در اینجا کمی مغرضانه هستم. اما من عاشق مقایسه مستقیم آنها با گوگل هستم. این یک راه جسورانه برای آموزش کاربران در مورد محصول و همچنین نشان دادن اهداف آنها در جستجوی محلی است.

شرکت‌ها می‌توانند پلتفرم GoodData را به محصولات موجود مبتنی بر ابر مانند Salesforce، Zendesk، Google Analytics، Twilio و Pardot متصل کنند. از طریق این یکپارچه‌سازی‌ها، کاربران می‌توانند به انبار داده‌ها، گزارش‌های پیشرفته و داشبوردهای عملیاتی دسترسی داشته باشند.

به‌جز ساختاردهی داده‌ها در نمودارها و سایر تجسم‌ها، GoodData همچنین بهترین شیوه‌ها و بینش‌های عملی را به شرکت‌ها می‌دهد. این نقطه تمایز همان چیزی است که بیشترین ارزش را ایجاد می کند و مانعی برای ورود رقبای احتمالی ایجاد می کند.

یک بار دیگر، شرکت دیگری که رایحه مناسبی دارد. ما داده هایی از گوشمان بیرون می آید. کسانی که می‌توانند آن داده‌ها را جمع‌آوری کرده و به اطلاعاتی تبدیل کنند که بتوانیم آن‌ها را بفهمیم و بر اساس آنها عمل کنیم، در دهه آینده شرکای حیاتی خواهند بود.

پلتفرم تجارت الکترونیک برای ناشران StackSocial با ارائه بازارهای تجارت الکترونیکی دارای برچسب سفید که می‌توانند مستقیماً در سایت‌هایشان وجود داشته باشند، به ناشران آنلاین راه‌حلی برای هر دو مشکل ایجاد کرده است. در نتیجه، کاربران ارزش بیشتری در کنار محتوای سرمقاله موجود دریافت می‌کنند، در حالی که ناشران منبع درآمدی جایگزین و تعامل بیشتری با نام تجاری دریافت می‌کنند.

من این را در عمل ندیده‌ام. یا حداقل من فکر نمی کنم که داشته باشم. اما اجازه دادن به ناشران برای استفاده از تجارت الکترونیک بدون ادغام کامل و بسیار طولانی بسیار جالب به نظر می رسد. جایگزین‌های مدل‌های درآمد مبتنی بر تبلیغات سنتی به شدت برای ناشران مورد نیاز است.

Retention Science یک موتور پروفایل هوشمند مشتری ساخته است که استراتژی‌های حفظ قابل اجرا را خروجی می‌دهد. این سیستم سیگنال های مختلفی مانند داده های جمعیتی، اجتماعی و رفتاری، الگوهای مشاهده وب در زمان واقعی و سابقه خرید را ترکیب می کند تا به صورت پویا پیشنهادات مرتبط و به موقع برای هر مشتری ایجاد کند.

بلوک نقل قول>

به‌عنوان یک بازاریاب سابق، از اینکه شرکت‌هایی مانند Data Science را می‌بینم واقعاً خوشحالم. اغلب اوقات ما برای جذب مشتری زمان و انرژی صرف می کنیم و سپس هرگز آن مشتری را در چرخه عمر مشتری بهینه نمی کنیم. ضربدری انگشتان و ارسال ایمیل‌های فعال‌سازی مجدد این مشکل را قطع نمی‌کند.

ما به نحوه ارتباط افراد بسیار اهمیت می‌دهیم و تمام تلاش خود را کردیم تا بصری‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه پستی را برای شما فراهم کنیم.

اکنون به تیم Gmail می‌پیوندیم تا چشم‌انداز بزرگ‌تری را به دست آوریم – چشم‌اندازی که فکر می‌کنیم بهتر می‌توانیم با Google به آن دست پیدا کنیم.

به نظر می‌رسد تجربه Gmail بسیار بهتر می‌شود. اگر قبلاً ارائه‌دهنده ایمیل پیشرو نبوده است (که ممکن است باشد)، این به احتمال زیاد آن را در بالاترین حد قرار می دهد. Android، Chrome، Gmail… این یک استراتژی ادغام عمودی نه چندان ظریف است.

کاربران Roku هر هفته حدود 12 ساعت ویدیو را در دستگاه های خود تماشا می کنند – به این معنی که احتمالاً 12 ساعت کمتر از تلویزیون سنتی آنهاست. اگر برای چیزی جز ترس از دست دادن مخاطب خود نباشد، ارائه دهندگان محتوای سنتی می‌دانند که حضور در Roku و سایر پلت‌فرم‌های پخش جریانی اهمیت فزاینده‌ای پیدا می‌کند زیرا توجه بینندگان بیش از پیش پراکنده می‌شود.

نحوه هضم رسانه ها به سرعت در حال تغییر است. به عنوان مثال، من از طریق برنامه های تلویزیونی در Netflix در iPad خود رایت می کنم در حالی که در گاراژ خود در حالت بیضوی هستم. کسانی که مایل به پذیرش این تغییرات هستند، مخاطبان خود را محکم می کنند و آن را از دست نمی دهند.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *