اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: هدف گذاری تبلیغات B2B، Elasticsearch و پرداخت کارت شناسایی

این هفته در بازاریابی کوتاه بود و در آینده طولانی بود. ما شاهد برنامه‌های جستجوی نوآورانه، قابلیت‌های جدید هدف‌یابی تبلیغات و پیشرفت‌های هویتی بودیم.

این … بخش بازاریابی است.

Elasticsearch Logo

Elasticsearch مأموریتی برای سازماندهی داده ها و دسترسی آسان به آنها دارد. ما پیشرفته ترین موتور جستجو و تجزیه و تحلیل منبع باز جهان را ارائه می دهیم و کاوش در زمان واقعی داده را در دسترس همه قرار می دهیم.

اعتراف می‌کنم، این را در مورد Elasticsearch نمی‌دانستم. من در مورد آنها شنیده بودم و ارزش پیشنهادی آنها را درک کرده بودم، اما کاملاً متوجه نبودم که آنها مشتریانی مانند Foursquare و SoundCloud دارند. (واکنش نئو را در اینجا درج کنید.) من می توانم تعدادی برنامه کاربردی دیگر را ببینم، به ویژه در تجارت الکترونیکی برای پر کردن هدف و تقاضای برآورده نشده.

Demandbase Logo

به عنوان مثال، اگر سازنده یک نرم افزار CRM بخواهد کاربران بزرگترین رقیب خود را هدف قرار دهد، Demandbase می تواند تک تک کارکنان آن شرکت ها را به صورت آنلاین با توجه به آدرس IP شرکتشان شناسایی کند. نه از طریق کوکی ها – و سپس تبلیغات هدفمند ارائه دهید.

امروز، این شرکت پنج ساله یک ویژگی سفارشی سازی تبلیغات جدید به نام تبلیغات هدفمند را ارائه کرد که به بازاریابان اجازه می دهد تا تبلیغات مرتبط منحصر به فردی را برای هر مشتری هدف بر اساس ویژگی های فراتر از کارفرمای خود ارائه دهند. به عنوان مثال، یک تبلیغ ممکن است به صورت پویا به عنوان «یک سیستم CRM برای صنعت خدمات مالی» خوانده شود، در صورت مواجهه با یکی از اعضای آن صنعت، و سپس بعداً در زمان ارائه بعدی به «یک سیستم CRM برای صنعت بیمه» تغییر کند.

این مانند شرکت LinkedIn است که استروئیدها را هدف قرار داده است و دستیابی به مشتریانی را که قبلاً به سختی پیدا می‌کردند با پیشنهاد مناسب بسیار کارآمد می‌کند.

تویتر پیشروی تحقیقات تبلیغاتی گوگل را برای قاره آمریکا به دست آورده است تا اولین رئیس تحقیقات جهانی آن باشد.

از نظر من این حرکت مهمی است. گوگل همچنان علاقه زیادی به جذب دلارهای بازاریابی نام تجاری آنلاین دارد و این دقیقاً همان بازاری است که توییتر از امسال آماده است تا آن را تصاحب کند.

Twitter Logo

این بدان معناست که به‌عنوان بازاریاب، به زودی می‌توانید با مجموعه اولیه شرکای Ads API خود برای مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی توییتر کار کنید – و آنها را در خود ادغام کنید. استراتژی های تبلیغات متقابل موجود به همان اندازه مهم، کاربران همچنان مرتبط‌ترین توییت‌های تبلیغ‌شده را از تبلیغ‌کنندگان مشاهده خواهند کرد. با Ads API، بازاریابان اکنون ابزارهای بیشتری در زرادخانه خود دارند تا به آنها کمک کند پیام مناسب را به مخاطبان مناسب، روی دسک‌تاپ و دستگاه‌های تلفن همراه ارائه دهند – همه در مقیاس.

این تقریباً گویای همه چیز است؟ توییتر امسال پس از بازسازی خود در سال 2012 به سختی و به سرعت تلاش می‌کند. سوال این است که آیا سایت‌های دیگر نیز از این روش پیروی می‌کنند و APIهای تبلیغاتی را توسعه می‌دهند. بازاریابان باید امیدوار باشند.

مدیر عامل جدید ماریسا مایر یک نسخه بازطراحی شده از صفحه اصلی یاهو را در روز چهارشنبه راه اندازی کرد، اما ویژگی های جدید این سایت به نظر می رسد شبیه سازی مجدد استراتژی قدیمی پورتال این شرکت و تقلید از آنچه فیس بوک است. پیشنهاد می کند.

من حدود یک ماه است که این طرح جدید را می بینم. حدس می زنم من بخشی از یک گروه آزمایشی بودم. این یک پیشرفت است اما مکانی عجیب برای سرمایه گذاری به نظر می رسد و به خصوص نوآورانه نیست. شاید ماریسا احساس می‌کند که هنوز برای سرپا نگه داشتن همه چیز لازم است تا زمانی که زیرساخت را تغییر دهد. به طور خلاصه، آیا این فقط خرید زمان است تا زمانی که استراتژی محلی و موبایلی او پابرجا شود.

برای انجام این کار، تنها کاری که مشتری باید انجام دهد این است که شناسه خود را روی دوربین دستگاه تلفن همراه نگه دارد. سپس Netverify از کامپیوتر بینایی استفاده می‌کند تا ببیند کارت شناسایی یا سند چه می‌گوید. این فناوری قرار است مستقیماً در جریان ثبت نام یا فرآیند پرداخت ادغام شود، جایی که می تواند هدف دوگانه تأیید هویت و تکمیل خودکار فرم ها را انجام دهد.

بخشی از این که بسیار جالب است این ایده است که هویت می تواند در فرآیندها و فرم های پرداخت ادغام شود. بازاریابان باید به هر چیزی که اصطکاک را در این مناطق کاهش می دهد بسیار علاقه مند باشند، که مطمئناً بالای قیف را افزایش می دهد و نرخ تبدیل را بهبود می بخشد.

شرکت‌های خصوصی و دولت‌ها حجم عظیمی از صدا را مخابره می‌کنند، اما کار زیادی برای درک آن انجام نمی‌دهند. هدف Palantir “تغییر اساسی نحوه تجزیه و تحلیل اطلاعات توسط گروه ها” است، بنابراین باید بداند که چگونه داده های صوتی را خرد کند. ما منتظر نظر تیم‌های Voicegem و Palantir هستیم، اما شرط می‌بندیم که تیم استارت‌آپ به Palantir کمک می‌کند تا صدا را به بینش تبدیل کند.

احتمال زیادی وجود دارد که بسیاری از رابط‌هایی که در آینده استفاده می‌کنیم به صورت صوتی فعال شوند. مطمئنم همه شما ویدیوی Google Glass، درست است؟ حتی اکنون، تصور کنید که آیا واقعاً می‌توانید اطلاعات را در تمام آن تماس‌های کنفرانس استخراج کنید؟ کمی ترسناک است اما بسیار قدرتمند نیز هست.

و سپس …

اعلام خرید ما Idealizer و راه اندازی BlueGlass در سوئیس

Demand Media طرحی را برای کاوش در دو بخش تقسیم کردن تجارت خود اعلام کرد. شرکت های عمومی

enVu نام معاون اجرایی جدید فروش

برند نام تجاری با Nomi همکاری می کند تا دامنه تجارت الکترونیک را گسترش دهد


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *