اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: ستاره های در حال ظهور IAB، تبلیغات درون بازی و خرگوش

crystal-ballهفته در بازاریابی بسیار شبیه خیره شدن به یک توپ کریستالی بود زیرا در مورد واحدها و پلتفرم های تبلیغاتی جدید به ما یادآوری می شد.

این … بخش بازاریابی است.

شکاف بزرگی در آگاهی از واحدهای ستاره‌های در حال ظهور IAB بین بازاریابان و آژانس‌ها وجود دارد، Undertone [صفحه دانلود] را در یک مطالعه اخیراً منتشر شده می یابد. تنها 31 درصد از بازاریابان مورد بررسی گفتند که در مورد ستارگان در حال ظهور IAB شنیده‌اند، که قول می‌دهد “ارزش ویژه برند را در مقیاس افزایش دهد.” به IAB، و IAB پیدا کرده است [pdf] از واحدهای استاندارد در چندین معیار نام تجاری بهتر عمل می کند.

من در مورد بیشتر این واحدها می دانستم اما نه همه آنها. بنابراین، چند لحظه وقت بگذارید و واحدهای تبلیغاتی ستاره‌های در حال ظهور را مرور کنید (پس از پایان خواندن ستون.) این واحدهای جدید مهم هستند زیرا واحدهای استانداردی که ما به آنها عادت کرده‌ایم قدیمی هستند، واحدهایی شبیه گوتنبرگ که خواهد از قالب های پیشرفته تر و غنی تر مورد نیاز فناوری ما عبور کنید.

ترکیب Umbel و Janrain ساده‌ترین راه را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا ثبت نام کاربر را از طریق ورود به سیستم اجتماعی فعال کنند و در عین حال اطلاعات ارزشمند داده‌های اجتماعی را به صورت ایمن ثبت کنند. این مشارکت درک بسیار عمیق تری از مخاطبان اجتماعی برای مشتریان مشترک، ارزش گذاری مناسب برای مخاطب و بهبود تعامل با مشتری فراهم می کند.

Janrain در سال 2013 به سرعت در حال حرکت است و این همکاری اخیر بینش بیشتری را در مورد کاربران به بازاریابان ارائه می دهد. سوال این است که آیا این حرکات برای Janrain کافی است تا سایر ورودی های ورود به سیستم اجتماعی را متوقف کند.

In-Game Ads CTR Comparison

آری برانت، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران، گفت: «تعجبی ندارد که تبلیغات بازی‌های اجتماعی و موبایلی 30 تا 100 برابر بهتر از کمپین‌های تبلیغاتی استاندارد آنلاین است. MediaBrix. این تا حد زیادی به دلیل این واقعیت است که مردم هنگام بازی‌های اجتماعی و موبایلی توسط چاه عمیقی از احساسات مثبت – مانند شادی، هیجان و تمایل به برند – هدایت می‌شوند. تبلیغات درون بازی 100% سهم صدا را از طریق تبلیغات 100% قابل مشاهده به بازاریابان ارائه می‌دهد که به نوبه خود کمپین‌های تبلیغاتی دیجیتالی را تولید می‌کنند که واقعاً کارایی دارند.”

راستش، این یک تعجب بود، اما توضیح بسیار منطقی است. بازاریابان جدی برند باید با دقت بیشتری به نحوه استفاده از تبلیغات درون بازی، به ویژه برای آگاهی از برند، نگاه کنند.

Google با قرار دادن پیشنهادها در جریان اصلی خرید تبلیغات Google و باز کردن آنها برای کل پایگاه مشتری خود، واسطه را حذف می کند و حلقه بازخورد قدرتمندی از داده ها ایجاد می کند. — ردیابی تراکنش از نتایج جستجو یا صفحه وب که در آن کاربر تبلیغ را مشاهده کرده تا بازخرید تخفیف در سایت.

افزونه تبلیغاتی جدید (ish) Google Offers مطمئناً تا حدودی واسطه را از بین می برد. اما، مطمئن نیستم که گوگل نیاز به انجام کارهای زیادی برای برهم زدن بازار معاملات روزانه داشته باشد، بازاری که در برابر چشمان ما آشکار می شود.

کوین رز، شریک عمومی Google Venture، در بیانیه ای آماده شده گفت:

طراحی و تجربه کاربری Rabbit با هر چیزی که من دیده ام متفاوت است. چت ویدیویی همیشه برای کاربرد طراحی شده است، اما Rabbit یک تجربه اجتماعی آنلاین ایجاد کرده است که نزدیک‌تر به معاشرت با دوستان شما در زندگی واقعی است. من نمی توانم صبر کنم تا دنیا آن را ببیند.»

چت ویدیویی یکی از آن چیزهایی است که همه فکر می‌کنند باید کار کنند، اما به ندرت انجام می‌دهند. این فیلم که جزء اصلی بسیاری از فیلم‌های علمی تخیلی است، به اندازه اتومبیل‌های پرنده‌ای که به ما قول داده بودند، در دنیای واقعی موفقیت کسب کرده است. اما، بازاریابان نباید از پلتفرم‌های چت ویدیویی دست بکشند زیرا یکی از آنها در مقطعی کار می‌کند.

و سپس …

داستان‌های حمایت‌شده اشتراک‌گذاری، تبلیغات بومی را به بقیه وب می‌آورد

CleverTouch با رشد 70 درصدی باعث جذب خودکار بازاریابی B2B می شود

API های Viralheat به آوردن شبکه اجتماعی به برنامه ها کمک می کند

SocialCode Veils Analytics Tool ، اپتیک پیام

Lenovo برنده جایزه بازاریابی eTail Search برای کمپین جهانی SEO شد


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *