اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: رسانه اندازه گیری شده، چند صفحه نمایش و 19.3 میلیون دلار LOL

دو هفته گذشته در بازاریابی به دلیل تعطیلات نسبتاً آرام بوده است. اما پس از بررسی دقیق تر، برخی تکانه ها از سوی شرکت هایی مانند Adobe، Nielsen و Foursquare وجود دارد که همگی خود را برای سال 2013 و پس از آن تعیین می کنند.

علاوه بر این، FTC یک حکم قابل پیش بینی در رابطه با Google صادر کرد، اندرو سالیوان اعلام استقلال کرد، Flingo پیشنهاد تلویزیون تعاملی خود را گسترش داد و، OMG، BuzzFeed بودجه 19 میلیون دلاری دیگر را تضمین کرد.

این … بخش بازاریابی است.

با بیش از 1 میلیون عضو، خرید Behance به استراتژی Adobe برای ارائه ویژگی‌های اجتماعی عالی به Creative Cloud سرعت می‌بخشد و آن را به مرکز نهایی خلاقان در سراسر جهان تبدیل می‌کند. Adobe® Creative Cloud™ یک تغییر صنعت در بیان خلاق و الهام است که در آن اعضا می توانند به ابزارها و خدمات خلاقانه در سطح جهانی Adobe دسترسی داشته باشند و کارهای خود را در دستگاه ها، دسکتاپ و وب ایجاد، منتشر و به اشتراک بگذارند.

در ابتدا این خبر باعث شد که ابرویم را با سردرگمی درهم بکشم. اما به سرعت متوجه شدم که چقدر هوشمندانه است که یک جامعه خلاق پیشرو را به سازنده نرم افزار خلاق پیشرو متصل کنم.

ما همیشه پذیرفته‌ایم که با موفقیت، بررسی‌های نظارتی همراه است. اما ما خوشحالیم که FTC و سایر مقاماتی که رویه‌های تجاری Google را بررسی کرده‌اند – از جمله وزارت دادگستری ایالات متحده (در بررسی نرم‌افزار ITA)، دادگاه‌های ایالات متحده (در پرونده‌های SearchKing و Kinderstart ) و دادگاه‌های برزیل (در موردی در سال گذشته)—به این نتیجه رسیده‌اند که باید آزادانه پاسخ‌های مستقیم را با نتایج وب ترکیب کنیم.

از این نتیجه تعجب نمی‌کنم، اما خط مربوط به پاسخ‌های مستقیم بسیار گویا است. گوگل به وضوح آینده ای را می بیند که در آن به جای نتایج، پاسخ های بیشتر و بیشتری را ارائه می دهند. فکر می‌کنم این برای کاربران خوب است، اما برای بیشتر و بیشتر گردآورندگان شخص ثالث و کسب‌وکارهای واسطه دردناک خواهد بود.

BuzzFeed

در ماه دسامبر، این شرکت از 40 میلیون بازدیدکننده ماهانه منحصر به فرد (Google Analytics) عبور کرد که رشد آن توسط شبکه های اجتماعی (فیس بوک، توییتر، پینترست) و موبایل (بیش از یک سوم از همه) انجام شد. ترافیک BuzzFeed). این شرکت همچنین در سال 2012 بیش از سه برابر درآمد داشت که منحصراً از تبلیغات اجتماعی مبتنی بر محتوا بود و تعداد کارکنان را به 180 نفر رساند.

آیا می‌خواهید با آن فتوبمب داشته باشید؟ ممکن است بگویید که BuzzFeed را دوست ندارید اما … مخفیانه دوست دارید. بازاریاب هایی که به دنبال الهام گرفتن در مورد چگونگی بهره بردن از روان اجتماعی هستند، نباید بیشتر از BuzzFeed نگاه کنند. از انتخاب تا ارائه تا تعامل، آنها خودشان را از مجموعه جدا می کنند.

comScore Smarphone Market Share

123.3 میلیون نفر در ایالات متحده تلفن هوشمند داشتند (53 درصد نفوذ به بازار تلفن همراه) در طول سه ماه منتهی به نوامبر، 6 درصد نسبت به آگوست افزایش یافته است. گوگل اندروید با 53.7 درصد سهم بازار (افزایش 1.1 درصد) به عنوان برترین پلتفرم گوشی های هوشمند در رتبه بندی قرار گرفت، در حالی که سهم اپل با 0.7 درصد افزایش به 35 درصد رسید. RIM با 7.3 درصد سهم در رتبه سوم قرار گرفت و پس از آن مایکروسافت (3 درصد) و سیمبین (0.5 درصد) قرار گرفتند.

سال جدیدی است و همه ما می دانیم که موبایل بخش بزرگی از هر ابتکار بازاریابی خواهد بود. بنابراین زمان خوبی برای بررسی سهم بازار گوشی های هوشمند است. با وجود هواداران و هیاهوها، این اندروید است و نه اپل که در این مسابقه حساس پیشتاز است.

اتاق 77 که به مشتریان امکان می دهد صدها سایت مسافرتی را برای اتاق های هتل جستجو کنند، می گوید که “صدها هزار” شب اتاق رزرو شده را در کمتر از 9 ماه هدایت کرده است. این شرکت قصد دارد از این بودجه برای توسعه فناوری خود و همچنین توسعه بین المللی استفاده کند. کوین فلیس، مدیر عملیات اتاق 77، می‌گوید اتاق 77 با تمرکز انحصاری بر جستجوی هتل، از سایر سایت‌های مسافرتی متمایز است.

جستجوی عمودی هنوز یک فرصت بزرگ است، به خصوص در مواردی که میانگین سبد زیاد است. همچنین در اینجا از تمرکز بر روی یک چیز (هتل ها) به جای کل عمودی (سفر) درسی می توان آموخت. تخصص و کسب متعاقب آن ممکن است روند چند سال آینده باشد.

با دارایی‌های Arbitron، نیلسن قصد دارد اندازه‌گیری مخاطب بخش «Watch» خود را در سراسر صفحه‌نمایش و اشکال گوش دادن بیشتر گسترش دهد. استیو هاسکر، رئیس شرکت محصولات رسانه‌ای جهانی و راه‌حل‌های تبلیغاتی نیلسن، گفت: «این قابلیت‌های یکپارچه و نوآورانه اندازه‌گیری گسترده‌تر رفتار رسانه‌های مصرف‌کننده را در بازارهای بیشتری در سراسر جهان ممکن می‌سازد. ما همچنین دید بیشتری را برای مشتریان محلی به ارمغان می‌آوریم تا تبلیغات دقیق‌تر و اثربخشی کمپین را تقویت کنیم.»

نیلسن به سرعت در حال ادغام و مشارکت (با توییتر) است تا اطمینان حاصل کند که استاندارد طلایی برای سنجش مخاطب باقی می ماند. از آنجایی که صفحه‌های ما به هم نزدیک می‌شوند، اندازه‌گیری جامع مخاطب ممکن است مهم‌تر از اندازه‌گیری تخصصی باشد. آیا comScore باید نگران باشد؟

نسخه خاص ما یک متر خواهد بود که هر بار که دکمه “خواندن در” را فشار دهید تا یک پست طولانی را بزرگ یا منقبض کنید، شمارش می شود. قبل از اینکه با قیمت 19.99 دلار به شما کمک کنیم، تعداد محدودی مطالعه رایگان در ماه خواهید داشت.

اندرو سالیوان، نویسنده سیاسی محبوب، تبلیغات را کنار گذاشته و مدل اشتراک پرداختی را آزمایش می‌کند. در حالی که این نوع چیزها در گذشته به خوبی مورد استقبال قرار نگرفته است، من فکر می کنم خدماتی مانند Tinypass و پذیرش کلی پرداخت‌های خرد (فروشگاه برنامه، iTunes) به درآمدزایی «متر» فرصت مبارزه می‌دهد. اگر این کار می کند و تاثیرات آن بر تبلیغات بسیار زیاد است.

در این تعطیلات آخر هفته، Foursquare تغییرات نسبتاً بزرگی در حریم خصوصی ایجاد کرد که بر همه کاربران این سرویس تأثیر می گذارد. بزرگترین تغییر؟ این واقعیت که کاربران اکنون باید نام کامل خود را به جای نام با حرف اول نشان دهند.

خشم قابل پیش‌بینی در مورد حریم خصوصی وجود خواهد داشت، اما من فکر می‌کنم که این موضوع را از دست می‌دهد. Foursquare از دوران طفولیت جستجوی نشان عجیب و غریب خود به یک شرکت بالغ تر تبدیل شده است که نگران ایجاد اعتماد در پلت فرم جستجوی محلی است که توسعه داده است. Yelp باید بسیار، بسیار عصبی باشد.

Open Graph Flexible Sentences

برای کمک به افراد برای اشتراک‌گذاری داستان‌های بهتر، گاهی اوقات شما نیاز دارید که نحو گراف باز را سفارشی کنید. امروز جملات انعطاف‌پذیر را راه‌اندازی می‌کنیم، یک ویژگی پیشرفته که به شما امکان می‌دهد ساختار جمله را تغییر دهید و داستان‌های غنی‌تری بسازید.

روش‌های متعددی وجود دارد که می‌توانید از طریق آنها از پلتفرم فیس‌بوک استفاده کنید، اما داستان‌های Open Graph شاید قوی‌ترین آنها باشند. پس از با توجه به تعداد افعال استفاده شده به نظر می رسد فیس بوک در حال سرمایه گذاری در ایجاد این تعاملات انسانی تر است.

در پیاده‌سازی‌های تلویزیون تعاملی خود، Samba به بینندگان این امکان را می‌دهد که فعالانه با برنامه‌نویسی در زمان واقعی از طریق صفحه اصلی خود درگیر شوند. این می تواند به شکل نظرسنجی، گفتگوهای اجتماعی، توصیه ها یا مصرف رسانه های مرتبط باشد. در مورد Second Screens، لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند متصل به اینترنت که به طور همزمان در حین تماشای تلویزیون استفاده می‌شوند، این شرکت می‌تواند طیف گسترده‌تری از محتوا و تعامل مکمل ارائه دهد، مانند فیدهای اجتماعی انبوه مربوط به برنامه‌های زنده یا توانایی قسمت های گذشته یک برنامه زنده را تماشا کنید. همه اینها را می توان در چند صفحه نمایش، به صورت هماهنگ ارائه کرد.

نمی توانم بگویم که آنقدر مشتاق تلویزیون تعاملی بوده ام، اگرچه ممکن است بازار هدف نباشم. با این حال، مولفه دوم صفحه نمایش در اینجا راهی هوشمندانه برای افزایش دسترسی و معرفی کاربران به سرویس به نظر می رسد. شاید مشاهده چند صفحه ای چیزی باشد که در نهایت تلویزیون تعاملی را روی نقشه قرار می دهد.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *