اعلانیه
اعلانیه

حوزه بازاریابی: رتبه بندی چهار ضلعی، تجزیه و تحلیل جهانی و مرگ یک فروشنده

این هفته پر از اخباری بود که امروز و در آینده بر بازاریابان تأثیر خواهد گذاشت.

Foursquare رتبه‌بندی‌هایی را با هدف تضعیف پلتفرم ستاره Yelp منتشر کرد، توییتر به تبلیغ کارت‌های توییتر ادامه داد، Schema.org واژگان Good Relations را یکپارچه کرد، Google Universal Analytics را معرفی کرد و Federated Media تجارت فروش مستقیم خود را تعطیل کرد.

شرکت‌های خدمات بازاریابی نیز همچنان به دریافت بودجه با Kenshoo و HubSpot برای تسریع رشد ادامه می‌دهند.

این هفته نیز در حال آزمایش بخش جدیدی از این ستون هستم. بخش «و سپس…» حاوی اخبار صنعت است که نمی‌توانم درباره‌شان نظر بدهم، اما همچنان فکر می‌کنم ارزش اشتراک‌گذاری را دارد. نظر خود را در مورد قالب جدید به من بگویید.

این … بخش بازاریابی است.

Foursquare Ratings

به‌جای سایت‌های دیگری که هر مکان 3.5 ستاره می‌گیرد، امتیازات خود را با استفاده از همان جادوی Foursquare که کاوش را قدرتمند می‌کند به دست می‌آوریم. ما به سیگنال‌هایی مانند نکات، دوست‌داشتن، دوست نداشتن، محبوبیت، وفاداری، تخصص محلی و نزدیک به 3 میلیارد اعلام حضور از بیش از 25 میلیون نفر در سراسر جهان نگاه می‌کنیم. و با هر جستجوی ورود و کاوش، امتیازات ما هوشمندتر و بهتر می‌شوند.

اعتراف می کنم، من طرفدار بزرگ Foursquare هستم. عجیب است، این کمتر برای محصول آنها و بیشتر برای بازاریابی آنها است. مطمئناً، من از Foursquare به روشی مشابه OCD استفاده می‌کنم، اما در اینجا ما شاهد تلاشی متمرکز بر لیزر برای تضعیف پلتفرم بررسی Yelp هستیم. این پیام نه تنها با من طنین انداز می شود، بلکه تحسین می کنم که آنها در اهداف خود نسبتاً شفاف هستند.

طبق بیانیه مطبوعاتی تامین مالی، کنشو از پول نقد جدید برای تامین مالی ادامه رشد، گسترش در “بازارهای کلیدی جغرافیایی” و ایجاد محصولات جدید که به “بازارهای جغرافیایی کلیدی” اشاره می کند، استفاده خواهد کرد. کل قیف خرید.”

در حالی که عمودی بازاریابی سازمانی بسیار شلوغ است، فکر می کنم در آینده نزدیک جا برای تعدادی از بازیکنان وجود دارد. چرا؟ به سادگی تعداد زیادی شرکت در بسیاری از کشورها وجود دارند که مقادیر زیادی از بودجه بازاریابی خود را به صورت آنلاین جابجا می کنند.

Twitter Card Attribution

پس از بررسی بیشتر این 2000 مورد ارسالی از نظر صحت فنی، باید موافقت کنم، پتانسیل #هیبت با کارت های توییتر هنوز به طور کامل درک می شود. در اینجا چند پیشنهاد برای استفاده حداکثری از کارت‌ها و برجسته شدن در جدول‌های زمانی، با چند مورد از کارت‌های موجود مورد علاقه ما به عنوان نمونه برای شروع شما آورده شده است. کلاه فکری خود را بگذارید!

آیا منتظر اجرای کارت های توییتر بوده اید؟ خیلی بیشتر منتظر نباش ضربان طبل پست‌ها و ابزارها برای افزایش تنوع، کیفیت و تعداد کارت‌های توییتر به وضوح نشان می‌دهد که توییتر برنامه‌هایی در آینده بوده است.

در آنچه می‌تواند پیش‌بینی یک تغییر اساسی در چشم‌انداز تبلیغات آنلاین باشد، Federated Media Publishing تجارت فروش مستقیم خود را تعطیل می‌کند، یعنی بخشی که مسئولیت فروش تبلیغات نمایشی استاندارد را بر عهده دارد.

بعدازظهر پنجشنبه (8 نوامبر) شرکت شروع به اطلاع رسانی به کارمندان کرد که آن کسب و کار را به نفع خرید برنامه‌ای و کسب و کارهای تبلیغاتی بومی خود قطع خواهد کرد.

این از بسیاری جهات بسیار خیره کننده است. لغو فروش مستقیم و جایگزینی آن با خرید برنامه ای. آفلاین و آنلاین این خریدهای ممتاز اغلب با تعاملات لمسی بالا (یعنی شراب و شام) انجام می شود. آیا «فروشنده تبلیغاتی» می‌تواند در فهرست گونه‌های در خطر انقراض باشد؟

Groupon Q3 Results

Groupon در حال حاضر (و به سرعت) در تلاش است تا درآمدهای خود را به پرداخت ها، ابزارهای POS برای SMB ها و زمان بندی آنلاین متنوع کند. حدس من این است که قبل از اینکه انجام شود، خدمات بازاریابی SMB را بیشتر تحت فشار قرار خواهد داد.

من با گرگ استرلینگ موافقم. به نظر می رسد که شکی نیست که گروپون می خواهد (یا شاید نیاز دارد) به یک شرکت خدمات بازاریابی SMB تبدیل شود که معاملات تنها بخشی از این پیشنهاد است.

امروز، ما خوشحالیم که اعلام کنیم طرح‌های تجارت الکترونیک را از پروژه GoodRelations در Schema.org یکپارچه می‌کنیم. افزودن این طرح‌واره‌های به‌طور گسترده در schema.org بیان کردن داده‌های ساختاریافته درباره محصولات، پیشنهادات، شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و حقایق مرتبط را برای ناشران وب آسان‌تر می‌کند.

این یک خبر عالی برای سایت‌های تجارت الکترونیکی است که ممکن است منتظر بوده باشند یا با داده‌های ساختاریافته و نشانه‌گذاری مشکل داشته باشند. چیزی که خرده فروشان باید بدانند این است که راه های متعددی وجود دارد که این نوع پیاده سازی می تواند و در آینده به آنها کمک کند.

از نظر من پیاده‌سازی مانند افزودن کانکتور مناسب به سایت شماست، درست مانند اتصال لپ‌تاپ شما به پروژکتور.

Universal Analytics

تغییر سنگ بنای یونیورسال آنالیتیکس این است که گوگل آنالیتیکس به جای بازدید محور، کاربر یا مشتری محور می شود. این پارادایم، که گاهی مشتری محوری نامیده می‌شود، بیشتر با نحوه اندازه‌گیری عملکرد کسب‌وکارها به‌طور سنتی مطابقت دارد.

بدون شک، این می‌تواند یکی از بزرگ‌ترین‌ها و مهم‌ترین تغییرات برای بازاریابان باشد. نه تنها گوگل به فکر انتقال از بازدید به سمت بازدیدکننده است، بلکه به دنبال تبدیل این یک تجربه چند کاناله واقعی است. ادغام POS، پست مستقیم، تلفن همراه و تعاملات درون فروشگاهی در نهایت به بازاریابان مدل انتسابی را می‌دهد که به دنبال آن بوده‌اند.

HubSpot یک پلت فرم چند وجهی است که برای از بین بردن “بازاریابی مزاحم” با جایگزینی آن با محتوای جذاب طراحی شده است. این شرکت مدت‌هاست که مجموعه‌ای از ابزارهای تولید سرنخ، مدیریت سرنخ، تجزیه و تحلیل بازاریابی، وبلاگ‌نویسی، انتشار رسانه‌های اجتماعی و ابزارهای مدیریت کمپین ایمیل را ارائه کرده است. HubSpot 3 که اخیراً راه اندازی شده است، از این عملکرد موجود استفاده کرده و تقسیم بندی اجتماعی، آزمایش صفحات فرود A/B، بازار برنامه و خدمات، و یک برنامه تلفن همراه را از جمله ویژگی های دیگر اضافه کرده است.

دیدن اینکه HubSpot در مدت زمان نسبتاً کوتاهی چقدر پیشرفت کرده است بسیار شگفت انگیز است. اگرچه ممکن است با اصطلاحاتی که آنها برای معرفی مجموعه محصولات خود استفاده کرده‌اند مخالفت کنم، واضح است که HubSpot به کسب‌وکارها کمک کرده است تا بفهمند که راه‌های بهتری برای بازاریابی آنلاین وجود دارد.

و سپس…

(اخبار و عناوین دیگر از دنیای بازاریابی.)

ExactTarget شرکت های بازاریابی الکترونیکی iGoDigital و Pardot را می خرد

Bazaarvoice دریافت می کند مدیر عامل جدید و رسانه Longboard را به دست آورد

با نکاتی برای IPO، راه اندازی Mobile Analytics Flurry 25 میلیون دلار از Crosslink جمع آوری می کند

Searchmetrics برنده جایزه بهترین نرم افزار SEO

شد


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *