حوزه بازاریابی: جنگ گوشی های هوشمند، سوخت موشک و تکامل توییتر
این هفته شاهد داغ شدن جنگ گوشیهای هوشمند بودیم و اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چرا همه دیوانهاند تا وارد عمل شوند به دست آوردیم. با نگاهی به صفحه کوچک، اخبار مربوط به بودجه به همراه تغییرات بیشتر در توییتر و نشانه های بیشتر برای استراتژی تجارت اجتماعی فیس بوک به دست آمد.
Google Wallet میخواهد همه چیزهایی را که در کیف پول فیزیکی خود قرار میدهید نگه دارد. : کارتهای اعتباری و نقدی، کوپنها، کارتهای وفاداری، بلیطها، کارتهای پرواز، و موارد دیگر.
این خیلی طول نکشید. در پاشنه اعلامیه گذرنامه اپل، Google Wallet قاطعانه اعلام کرده است که قصد دارد بیش از یک پلت فرم پرداخت ساده باشد. هر دو گوگل و اپل از یک استراتژی هوشمند برای افزایش استفاده با شروع با موارد کمتر تهدید کننده کیف شما استفاده می کنند.
این تأثیر به 159 میلیارد دلار فروش پیش بینی شده برای سال 2012 تبدیل می شود. این تأثیر تا 20.6 درصد در سال 2016 افزایش می یابد و به 689 میلیارد دلار می رسد.
اعداد در اینجا بسیار حیرتانگیز هستند و نشان میدهند که چرا رقابت در بازار گوشیهای هوشمند بسیار شدید است. این مطالعه همچنین نشان میدهد که گوشیهای هوشمند نزدیک به زمان خرید مورد استفاده قرار میگیرند، این دستگاههای خرید فعال هستند و نه غیرفعال. بازاریابان باید توجه داشته باشند و بر این اساس هدف گذاری کنند.
یک گوشی هوشمند به آمازون طیف وسیع تری از دستگاه های سخت افزاری ارزان قیمت را می دهد که استراتژی کسب درآمد از کتاب های دیجیتال، آهنگ ها و فیلم ها را تقویت می کند. این به مدیر اجرایی جف بزوس – که با Kindle Fire در تبلتها نفوذ کرد- کمک میکند تا بخشی از بازار را برای گوشیهای بیسیم پیشرفته ایجاد کند.
به نظر میرسد جف بزوس، یک بازاریاب بسیار باهوش، به تأثیر گوشیهای هوشمند بر فروش خردهفروشی توجه کرده است. چه راه بهتری برای اطمینان از اینکه برخی از این میلیاردها به جای آن در آمازون جمع می شوند؟
ایالات متحده قاضی دادگاه منطقه، لوسی کوه، حکم داد که اپل احتمالاً میتواند در دادگاه ثابت کند که Galaxy Nexus چهار حق ثبت اختراع اپل را نقض میکند، اگرچه این حکم به طور خاص بر اساس یک پتنت خاص است، به اصطلاح حق اختراع ‘604، که صدای اصلی را پوشش میدهد. و قابلیت جستجو.
امیدوارم اپل چیزی نوآورانه در افق داشته باشد زیرا در غیر این صورت این حرکت چندان خوبی نیست. گوگل احتمالاً از طریق دادگاه یا از طریق برخی تغییرات جزئی در رابط کاربری خود، این مشکل را برطرف خواهد کرد. در این میان، اپل فقط شبیه آن بچه ثروتمندی دلخراش و در عین حال شکننده است که تقریباً در هر فیلم دهه 80 ظاهرش را به دست آورده است.
نیلسن از طریق مجموعه Brand Effect خود، اکنون گزارشدهی بیدرنگ عملکرد تبلیغات آنلاین را که توسط شرکتکنندگان در طرح رسانهای، تعداد دفعات قرار گرفتن در معرض تبلیغات، اجرای تبلیغات و استراتژی هدفیابی انجام میشود، ارائه میدهد. دادههای بیدرنگ با فعال کردن بهینهسازی حین پرواز توسط تبلیغکنندگان و شرکتهای رسانه، کارایی تبلیغات را بهبود میبخشد.
من برای همکاران سابقم در ویزو بسیار خوشحالم. آنها چیزی بسیار قدرتمند ساختند که اکنون به بازاریابان بیشتری کمک می کند تا کمپین های رسانه آنلاین خود را بهتر درک کرده و بهینه کنند.
ما به عنوان یک شرکت فقط به اندازه موفقیت اهدافمان موفق هستیم. خواه این کشیش الیور وایت باشد که از سراسر جهان کمکهای مالی دریافت میکند تا کلیسای مینهسوتا خود را از توقیف نجات دهد یا آلوارو سالاس که در کاستاریکا پول جمعآوری میکند تا بتواند در دانشگاه کرنل شرکت کند – تمرکز ما بر توانمندسازی افراد و دلایل حل مشکلات و ایجاد آگاهی در مورد مقیاسی که قبلاً دیده نشده بود.
نمی توانم بگویم که با رالی آنقدر آشنا هستم، اما با نگاه کردن به آنها، فرصتی برای یک نوع پلت فرم پرداخت خرد را می بینم. حتی اگر آنها به آنجا نروند، جمع آوری کمک مالی در این سطح شخصی بسیار قدرتمند است.
«در عصری که هوش مصنوعی میتواند در شطرنج و خطر پیروز شود، ما روی هوش مصنوعی شرط میبندیم تا بزرگترین چالش تبلیغات امروزی را حل کنیم: نحوه ارائه دقیقاً تبلیغ درست. جورج جان، مدیر اجرایی Rocket Fuel، به VentureBeat میگوید، دقیقاً در زمان مناسب، به طور مداوم و خودکار، تا نتایج شگفتانگیزی برای آژانسها و تبلیغکنندگانی که با آنها کار میکنیم ایجاد کنیم.
یک کاربرد دیگر از کلان داده ها و الگوریتم ها برای تبدیل همه آن داده ها به اطلاعات کاربردی و سودآور. اگر فکر می کردید که تبلیغات آنلاین گیج کننده است، فقط چند سال دیگر صبر کنید.
جستجو بخشی جدایی ناپذیر از درآمد Google است. این بزرگترین منطقه است. اما بیشتر است. زمانی که کاربران از کروم استفاده میکنند، استفاده از وب را افزایش میدهد، بنابراین تبلیغات نمایشی نیز نیست، نه فقط تبلیغات جستجو. و درایور Google Apps است. Google Docs آفلاین در Chrome کار میکند. هر دو Chrome و Android بسیاری از خدمات ما را گرد هم میآورند، بنابراین ارزش تجاری زیادی برای ما دارند.
ما به سختی سطح تأثیر انجام Chrome در تلفن همراه را خراشیده ایم. استفاده از Chrome میزان استفاده شما از وب را افزایش می دهد.
این چیزی است که فکر میکنم بسیاری از مردم در مورد استراتژی Google با Chrome از دست دادهاند. با کسب درآمد تقریباً از هر بخش از تجربه وب، همه چیز به افزایش استفاده ختم می شود. من میتوانم از نظر مصرف رسانهای، با استراتژی منحلشده «سهم معده» کوکاکولا تشابهاتی داشته باشم.
Sense Networks در سال 2003 تأسیس شد و در سال 2006 MacroSense را راهاندازی کرد، که شرکت میگوید “مقدار عظیمی از دادههای مکان تلفن همراه را به دادههای رفتاری قابل پیشبینی و عملی تبدیل میکند.” معنای آن این است که Sense نه تنها دادههای موقعیت مکانی را از دستگاههای تلفن همراه هنگام اشتراکگذاری جمعآوری میکند، بلکه آن دادهها را نیز میگیرد و یک نمایه کاربر رفتاری منحصربهفرد ایجاد میکند تا تبلیغاتی را ارائه دهد که کاربران مفید بدانند.
به عبارت دیگر، توییتر ممکن است به زودی راهی برای کسب درآمد از تبلیغات محلی هدفمند خود داشته باشد. و کاربران در نهایت تبلیغات محلی مرتبط را دریافت خواهند کرد.
من مدتهاست فکر میکردم که تبلیغات بیش از حد محلی موج آینده خواهد بود. با این حال، رسیدن به این مقیاس برای کسی دشوار بوده است. همانطور که توییتر به سرعت در حال تکامل است، ممکن است بتوانند آن را از بین ببرند.
کشف و جستجو دو جنبه حیاتی این سرویس هستند که در زمان های اخیر محبوبیت آن را به شدت افزایش داده است. این سرویس توسط همه کاربران اینترنت استفاده میشود، اما هنوز واقعاً رویکرد درستی برای ارائه یک تجربه کاملاً جذاب و شخصی کشف نشده است.
من دقیقاً مطمئن نیستم که این دقیقاً چه چیزی را در پی خواهد داشت، اما بیت «کاملاً درگیرکننده»، همراه با سایر غوغاهای اخیر، مرا به این باور میرساند که توییتر بصریتر خواهد شد. #deathto140characters
وادینگتون گفت: «دکمه از هفته گذشته بهروزرسانی شده است، بنابراین قطعاً روی آن کار شده است». “این نشان می دهد که هنوز در حال توسعه فعال است، به جای اینکه یک پروژه از بین رفته باشد.”
کریسمس برای کاربران اینترنت زود فرا میرسد، زیرا فیسبوک به نظر میخواهد امسال قابلیتی را ارائه کند که به افراد اجازه میدهد فهرستهای خواستههای آرزوها ایجاد کنند. این یک ویژگی و ایده ای است که مدت هاست به تعویق افتاده است، اما دقیقاً به موقع برای برخی از هیاهوهای پس از IPO.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.
درباره نویسنده
ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.