اعلانیه
اعلانیه

جستجوی این هفته در مرکز توجه قرار گرفت زیرا Google به‌روزرسانی پنگوئن را با هدف سئوی کلاه سیاه اجرا کرد. در همین حال فیس بوک مشغول خرید آن پتنت های AOL از مایکروسافت بود اما از خرید Bing خودداری کرد. (نه، ما سیب زمینی سرخ شده را با آن دوست نداریم.) ضمن اینکه تاریخچه بازاریابی وب خود را یادآوری می کنیم، بینشی در مورد Android و Automattic نیز دریافت کردیم.

در 9 آوریل، AOL اعلام کرد که بیش از 800 پتنت را به مایکروسافت می‌فروشد و به غول نرم‌افزاری مجوز غیر انحصاری را به 300 مورد دیگر به قیمت 1.056 میلیارد دلار نقد می‌دهد. . اکنون، مایکروسافت می‌گوید که 925 پتنت و برنامه ثبت اختراع AOL را به طور کامل خریداری کرده است و اکثر آنها به فیس‌بوک منتقل خواهند شد. مارک زاکربرگ و شرکت برای حدود 650 پتنت و درخواست ثبت اختراع و همچنین مجوز برای پتنت های AOL که مایکروسافت حفظ می کند و مالک آن خواهد بود، 550 میلیون دلار به ردموند پرداخت خواهند کرد.

این بیشتر شبیه NBA شده است و نه فناوری پیشرفته. در نوعی قرارداد امضا و تجارت، مایکروسافت بخش بزرگی از پتنت های AOL را به فیس بوک ارسال می کند. این فقط مانور زاکربرگ قبل از IPO است و یک سیگنال قوی به یاهو مبنی بر اینکه فیس بوک تسلیم باج گیری حق ثبت اختراع نمی شود.

شاپیرو در حال حاضر در حال ساخت استارتاپ شبکه اجتماعی Anybeat خود است که قبلاً Altly بود. قبل از تأسیس Anybeat، او مدیر ارشد فناوری MySpace Music بود که دقیقاً نمونه درخشانی از موفقیت در عرصه شبکه های اجتماعی نیست. پیش از این Shapiro دو شرکت را در زمینه ویدئو و فضای امنیتی P2P تاسیس کرده و به Qlipso و Qwest فروخت.

این هنوز در بخش شایعات باقی می‌ماند، اما با توجه به اینکه لری پیج چقدر در مورد اجتماعی و Google+‎ احساس می‌کند، منطقی است. استخدام های کوین رز و (به طور بالقوه) دیمیتری شاپیرو بهای ناچیزی برای دانش عمیقی است که آنها در مورد رفتار اجتماعی و تعامل دارند.

این پیشنهاد بدون اطلاع مدیر عامل مایکروسافت استیو بالمر ارائه شده است. زاکربرگ نپذیرفت و گفت فیس بوک باید روی کسب و کار فعلی خود تمرکز کند.

این برای من اصلاً شوکه کننده نیست. بینگ همچنان به از دست دادن پول خود ادامه می دهد و به نظر می رسد فیس بوک (در نهایت) متوجه شده است که جستجو ممکن است در واقع چیزی باشد که آنها می خواهند کاوش کنند. من به سادگی فکر می کنم فیس بوک می خواهد این کار را با شرایط خود انجام دهد و احتمالاً از تمام داده هایی که از طریق Open Graph به دست آورده است استفاده خواهد کرد.

وردپرس اکنون 70 میلیون سایت را تامین می کند که در مقایسه با 35 میلیون سایت در سال گذشته افزایش یافته است. تقریباً نیمی از بزرگترین وبلاگ‌های جهان توسط WordPress.com میزبانی می‌شوند یا بر روی نسخه‌های خود از پلتفرم وردپرس منبع باز اجرا می‌شوند.

به گفته مدیر عامل تونی اشنایدر و مت مولنوگ، بنیانگذار شرکت، شرکت سودآور است و انتظار دارد امسال 45 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

این خودکار است عزیزم . بسیار خوب، ممکن است با نام Automattic آشنا نباشید، اما آنها   یک غارتگر واقعی هستند. زمانی بود که بلاگر و تایپ پد مدعیان تاج و تخت پلتفرم وبلاگ نویسی بودند، اما آن روزها گذشته است. وردپرس پیشرو آشکار است و بیش از آن است که در برابر دشمنانی مانند توییتر، Tumblr و Google+ مقاومت کند.

دیروز The Verge منتشر شد داده‌های داخلی Google درباره درآمدهای تبلیغاتی Android و تلفن همراه. آنها پنجره ای جذاب به پیش بینی ها و انتظارات گوگل برای پلتفرم و به طور کلی موبایل ارائه می دهند. این داده‌ها اولین «اعداد واقعی» هستند که در مورد عملکرد تبلیغات اندروید و تلفن همراه در Google در معرض دید قرار گرفته‌اند – فراتر از رقم ۲.۵ میلیارد دلاری «نرخ اجرا» که سال گذشته در یک تماس درآمد Google نشان داده شد.

بلوک نقل قول>

شواهد بیشتری مبنی بر اینکه استراتژی اندروید گوگل ممکن است موثرتر از آن چیزی باشد که بسیاری از کارشناسان معتقدند، باشد. اندروید بیش از 50 درصد بازار گوشی های هوشمند را در اختیار دارد. این موقعیت غالب به آنها توانایی آزمایش و می‌دهد تا پیچیدگی‌ها را برطرف کنند. این اسناد نشان می دهد که آنها بی سر و صدا این کار را انجام داده اند.

در چند روز آینده، یک تغییر الگوریتم مهم با هدف وب هرزنامه را راه اندازی خواهیم کرد. این تغییر رتبه‌بندی سایت‌هایی را کاهش می‌دهد که معتقدیم دستورالعمل‌های کیفی موجود Google را نقض می‌کنند. الف>. ما همیشه وب‌اسپم را در رتبه‌بندی خود هدف قرار داده‌ایم، و این الگوریتم نشان‌دهنده پیشرفت دیگری در تلاش‌های ما برای کاهش وب‌اسپم و ترویج محتوای با کیفیت بالا است. در حالی که نمی‌توانیم سیگنال‌های خاصی را فاش کنیم، زیرا نمی‌خواهیم راهی برای بازی کردن نتایج جستجویمان به مردم بدهیم و تجربه را برای کاربران بدتر کنیم، توصیه ما به مدیران وب این است که روی ایجاد سایت هایی با کیفیت بالا که تجربه کاربری خوبی ایجاد می کند و از روش های سئو کلاه سفید به جای درگیر شدن در تاکتیک های تهاجمی وب هرزنامه استفاده می کند. .

تغییر الگوریتم جدید گوگل پنگوئن نامگذاری شده است. نمی توانم توجه نکنم که هر دو به روز رسانی اصلی با هدف کیفیت سایت برای حیواناتی که عمدتا سیاه و سفید هستند نامگذاری شده اند. آیا این یک اشاره ظریف است که گوگل همه چیز را سیاه و سفید می بیند؟ اگر به‌روزرسانی بعدی Zebra نام داشته باشد، باور می‌کنم.

تیم فناوری در شرکت بازاریابی جستجوی مستقر در سن دیگو در حال راه اندازی Rio SEO™ به عنوان یک واحد تجاری و یک نام تجاری است که بر روی پاسخگویی به نیازهای اتوماسیون داخلی تمرکز خواهد کرد. مدیران سئو از شرکت‌های بزرگ تا متوسط، و همچنین متخصصان بازاریابی جستجو در آژانس‌های دیجیتال که خدمات سئو و رسانه‌های اجتماعی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند.

آژانس سئوی سازمانی Covario وارد بازار شلوغ سئو و ابزار رسانه های اجتماعی می شود. قیمت‌گذاری برای سئوی Rio پویا است که باعث می‌شود فکر کنم این ممکن است بیشتر یک ابزار تولید سرنخ و شناسایی مشتری برای Covario باشد. آیا مجموعه ابزار سئوی فعلی خود را تعویض می کنید تا سئوی Rio را امتحان کنید؟

دکتر رالف اف. ویلسون، خالق و سردبیر قدیمی مجله اینترنتی پیشرو در صنعت Web Marketing Today (www.wilsonweb.com)، امروز فروش این وب‌سایت و خبرنامه تاریخی را اعلام کرد که از 1 می 2012 به تجارت الکترونیک اعمال می‌شود. ناشران کری و جوی مرداک از تجارت الکترونیک عملی.

این مانند یک سفر به پایین حافظه است. بازاریابی وب امروز از ابتدا وجود داشته است و من می توانم به یاد بیاورم زمانی که بحث بر سر این بود که آیا بازاریابی وب اصلاً کار می کند یا اینکه آیا تجارت الکترونیک روزی آغاز خواهد شد. این یک یادآوری است از اینکه زمان چگونه تغییر کرده است.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

ای جی کوهن مالک پنج ساله نابینا است، یک شرکت بازاریابی اینترنتی سانفرانسیسکو و متخصص در جستجو . یک مدیر بازاریابی با تجربه با سابقه موفق 20 ساله، AJ درک عمیق از بازاریابی جستجو را با اشتیاق به استراتژی محصول و توسعه محصول تکراری، ترکیب طراحی و تجربه کاربر با تجزیه و تحلیل کمی ترکیب می کند.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *