اعلانیه
اعلانیه

محبوب‌ترین صفحات برند توییتر منتشر شده‌اند و نتایج به‌هم ریخته است. با تشکر از ZoomSphere، یک شرکت آمار اجتماعی، همه صفحات برند توییتر را می توان بر اساس محبوبیت ردیابی کرد.

از 20 صفحه برتر، 8 صفحه گروه موسیقی/هنرمندان، 6 برند، 4 فرد مشهور، 1 منبع خبری و 1 نهاد دولتی (کاخ سفید) هستند. جذابیت بین المللی توییتر نشان می دهد که دو صفحه از 6 صفحه برتر متعلق به خوانندگان غیر آمریکایی هستند. شاید در کمترین تکان دهنده ترین افشاگری، توییتر با 7,685,762 طرفدار محبوب ترین صفحه در توییتر بود.

همه افراد مشهور/مارک‌ها صفحات واقعی ندارند، زیرا در حال حاضر فقط برای تبلیغ‌کنندگانی که یک تعیین بودجه برای تبلیغات توییتر. این بدان معنی است که آن دسته از افراد مشهور/برندهایی که به صفحات رسمی تبدیل نشده اند، همچنان به جای صفحه، به عنوان نمایه نشان داده می شوند. اکنون همه این صفحات در مقایسه با نمایه های برتر توییتر، 10 صفحه برتر (یا حتی 15 صفحه برتر) را شکست نمی دهند:

برای آمار دقیق تر در صفحات توییتر گزارش ZoomSphere کامل را ببینید.


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

گرگ فین مدیر بازاریابی برای Cypress North است، شرکتی که رسانه های اجتماعی در سطح جهانی را ارائه می دهد. و خدمات بازاریابی جستجو و توسعه وب و اپلیکیشن. او بیش از 10 سال در صنعت بازاریابی اینترنتی بوده و در بازاریابی دیجیتال تخصص دارد. همچنین می‌توانید گرگ را در توییتر (@gregfinn) یا LinkedIn.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *