اعلانیه
اعلانیه

جان استوارت از برنامه Daily Show در Google’s Mystery Barge: It’s A Trap است!

چه چیزی در آن قایق اسرارآمیز غول پیکر که متعلق به Google در خلیج سانفرانسیسکو است. گمانه زنی هایی وجود دارد که ممکن است یک مرکز داده شناور یا یک فروشگاه برای Google Glass. اما جان استوارت از دیلی شو می‌بیند که این فرصتی است برای مسخره کردن +Google و همچنین برنامه‌های جاه‌طلبانه Google برای آوردن وای‌فای به جهان و درمان مرگ. بدتر از آن، بارج های شناور به این معنی است که گوگل ما را در زمین، دریا و هوا احاطه کرده است.

اگر می‌خواهید ابتدا آن را بدون اسپویل‌های زیر تماشا کنید:

استوارت با خلاصه‌ای شروع می‌کند که هیچ‌کس نمی‌داند این پروژه Google درباره چیست، چیزی شبیه به شبکه اجتماعی Google، Google+‎

Jon Stewart & Google+

” حدس می‌زنم آنچه آنها می‌گویند این است که Google+‎ است.»

او در ادامه Project Loon Google را خلاصه می کند، که از بالن های بلند پرواز برای آوردن وای فای به مکان هایی که دسترسی به اینترنت ندارند استفاده می کند. . او با تعجب می پرسد: یا واقعاً هدف همین است:

«درست. “Wifi”.”

او به شوخی می گوید که برای یک موتور جستجو عادی نیست که یک کشتی اقیانوس پیما را راه اندازی کند، به همین دلیل است که مایکروسافت را نمی بینید که این کار را با اشاره به موتور جستجوی Bing خود انجام دهد:

برای بیشتر کردن این راز، او نقشه گوگل برای حل مرگ را مطرح می کند.:

"What are you up to, Google?

Google id=”caption-hatw-att”>

او به شوخی می گوید که گوگل به جای حل مرگ، ممکن است کار خود را با اجرای “همه برنامه های کاربردی شما در آیفون” آغاز کند. در ادامه، استوارت به شوخی می گوید که گوگل ما را در زمین، دریا و هوا محاصره کرده است:

“فقط برای جمع بندی. گوگل ما را روی آب احاطه کرده است، ما را از آسمان تماشا می کند… و دائماً تک تک خیابان های کشور را ضبط می کند. و اکنون، آنها حتی نمی گذارند ما بمیریم.”

آیا من تنها کسی هستم که در اینجا احساس خطر می کنم؟

“من شروع به احساس دکمه “من احساس خوشبختی می کنم” در Google کردم واقعا باید یک “آیا احساس خوش شانسی می کنید؟” خوب، پانک؟»

یک بار دیگر، ویدیوی کامل:

مقالات مرتبط


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *