تویتر می گوید که مخاطبان تلفن همراهش بیشتر از کاربر معمولی درگیر هستند با دنبال کردن برندهای بیشتر، تعامل بیشتر با توییتها و صرف زمان بیشتر در استفاده از سرویس.
این شرکت مجموعه آماری را منتشر کرده است از مطالعهای که با Compete انجام داد – یکی که مطمئناً برای بسیاری از تبلیغکنندگان موسیقی خواهد بود زیرا تصویری را ترسیم میکند. از کاربران تلفن همراه توییتر به عنوان یک مخاطب ایده آل برای پیام هایشان.
بر اساس مطالعه:
- کاربران توییتر که عمدتاً از طریق دستگاههای تلفن همراه دسترسی دارند، 96 درصد بیشتر احتمال دارد که 11 برند یا بیشتر را دنبال کنند، در حالی که کاربر متوسط توییتر فقط پنج مارک یا بیشتر را دنبال میکند.
- کاربران اصلی تلفن همراه توییتر 58 درصد بیشتر احتمال دارد که یک تبلیغ را به خاطر بیاورند.
- آنها بیشتر درگیر هستند: 63 درصد بیشتر احتمال دارد روی پیوندها کلیک کنند، 78 درصد بیشتر احتمال دارد ریتوییت کنند و 85 درصد بیشتر احتمال دارد که یک توییت را مورد علاقه خود قرار دهند.
- کاربران اصلی تلفن همراه 169 درصد بیشتر در هنگام خرید از توییتر استفاده می کنند و 301 درصد بیشتر در هنگام رفت و آمد از آن استفاده می کنند (“قبل و بعد از حضور در فیلم” متن استفاده شده در پست وبلاگ توییتر است).
این مطالعه همچنین نشان داد که افراد 18 تا 34 ساله 52 درصد بیشتر از طریق دستگاه تلفن همراه از توییتر استفاده میکنند و کاربران اصلی تلفن همراه توییتر نیز 86 درصد بیشتر از میانگین روزانه چندین بار در توییتر استفاده میکنند. کاربر توییتر.
تویتر با رقابت سختی برای دلارهای تبلیغات موبایلی روبرو است. یک تخمین اخیر نشان می دهد که درآمد آن از طریق موبایل بیشتر از اپل و فیس بوک، اما تنها کسری از درآمد گوگل. فیس بوک، که دارای پرطرفدارترین برنامه تلفن همراه در ایالات متحده است، همچنین به شدت بر روی تلفن همراه و تمرکز کرده است. اخیراً گزارش شده که موبایل 23 درصد از کل درآمد تبلیغات آن را به خود اختصاص داده است.
پست اسکریپت، 18 فوریه: تیم بریتانیایی توییتر اکنون داده های مشابه مربوط به نحوه تعامل کاربران بریتانیایی با Twitter از طریق دستگاه های تلفن همراه را منتشر کرد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شدهاند.