اعلانیه
اعلانیه

توییتر نحوه نمایش مکالمات را به روز می کند و ویژگی های جدیدی را به برنامه های موبایل اضافه می کند

twitter-logo-2012-new توییتر اعلام شد امروز آنها نحوه سازماندهی مکالمات در جدول زمانی خانه کاربر را به روز کرده اند و همچنین ویژگی های جدیدی را به آنها اضافه کرده اند. برنامه های Android و iPhone.

از این پس، حداکثر سه توییت که بخشی از یک مکالمه هستند به صورت زمانی نمایش داده می شوند. کاربر می‌تواند روی یک توییت در رشته مکالمه ضربه بزند تا همه پاسخ‌های آن توییت، از جمله پاسخ‌های افرادی که کاربر آنها را دنبال نمی‌کند، نمایش دهد.

با به‌روزرسانی‌های جدید، کاربران اکنون می‌توانند مکالمات را در ایمیل نیز. کاربران Android و iPhone می‌توانند توییت‌های فردی را از طریق ایمیل به اشتراک بگذارند، در حالی که کاربران Android می‌توانند یک توییت را از طریق یک پیام مستقیم به اشتراک بگذارند.

سایر به‌روزرسانی‌های موبایل که قرار است به‌تدریج عرضه شوند، شامل امکان گزارش توییت‌ها برای سوءاستفاده یا هرزنامه می‌شوند. مستقیماً از Twitter.com و Twitter برای Android. (تویتر خاطرنشان می کند که این ویژگی از قبل در توییتر برای iPhone موجود است.)

همچنین، برای تلفن‌های هوشمند اندرویدی سطح پایه، برنامه توییتر اکنون کمتر از نصف اندازه قبلی خود است. طبق اعلامیه، اندازه جدید زمان دانلود برنامه را به حداقل می رساند و نصب آن را آسان تر می کند.

[youtube width=”480″ height=”360″]https://www.youtube.com/watch?v=BnRmayAuB4M[/youtube]


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *