اعلانیه
اعلانیه

توییتر به عنوان کارفرمای فنی برتر انتخاب شد و رتبه دوم را در فهرست 50 بهترین مکان برای کار کسب کرد

GlassDoor Best Places to WorkGlassdoor لیست 50 بهترین مکان برای کار را به همراه فهرستی از شرکت های برتر فناوری برای کار در سال 2014 منتشر کرده است. تویتر در هر دو لیست در رتبه‌های بالا قرار دارد و رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. برای بهترین مکان ها برای کار به طور کلی، و شماره 1 برای کارفرمایان فناوری برتر.

در میان 50 بهترین مکان برای کار به طور کلی برای شرکت هایی با 1000 کارمند یا بیشتر، 22 مکان شرکت‌های فناوری. چهار تا از شرکت‌های فناوری موجود در فهرست امسال اولین حضور خود را دارند، از جمله اولین حضور توئیتر در رتبه دوم در رتبه دوم.

برای کارفرمایان برتر فناوری، رتبه 1 توییتر با لینکدین در رتبه 2 و فیس بوک در رتبه 3 قرار دارند. این فیس بوک اولین سال از سال 2011 است که رتبه اول را در فهرست کارفرمایان برتر فناوری کسب نکرده است.

Glassdoor برای جمع‌آوری فهرست خود، ادعا می‌کند که «فقط به ورودی کارمندانی که تصمیم می‌گیرند درباره شغل، محیط کار و شرکت خود بازخورد ارائه کنند، از طریق نظرسنجی بررسی شرکت آنلاین ناشناس Glassdoor متکی است». این گزارش شامل نظرات کارمندان در شرکت‌های رتبه‌بندی برتر است، مانند این یکی از یک مدیر برنامه در فیس‌بوک که نوشت: «مزایای عالی و مزایای کارکنان – مراقبت‌های بهداشتی در محل، کایروپراکتیک، طب سوزنی، باشگاه بدنسازی و بسیاری موارد دیگر که من هنوز امتحان نکرده‌ام. یک امتیاز بزرگ دیگر برای من، حمایتی است که در اینجا به عنوان یک زن در جامعه فناوری دارم، بسیار شگفت انگیز است.”

یکی از مدیران حساب کاربری در توییتر اظهار داشت: «تویتر بهترین استعدادها را در کسب و کار استخدام می‌کند. این شرکت واقعاً می خواهد تأثیر مثبتی بر جهان داشته باشد. ارزش‌های اصلی واضح هستند و هر تصمیمی مطابق با بالاترین استانداردها است.»

شرکت‌های فنی برتر Glassdoor برای کار در سال 2014:

GlassDoor Top Tech Companies 2014


نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً MarTech نیست. نویسندگان کارکنان اینجا فهرست شده‌اند.


درباره نویسنده

Amy Gesenhues سردبیر ارشد رسانه درب سوم بود که آخرین اخبار و به‌روزرسانی‌های Marketing Land، Search Engine Land و MarTech Today را پوشش می‌داد. از سال 2009 تا 2012، او یک ستون نویس سندیکایی برنده جایزه برای تعدادی از روزنامه های روزانه از نیویورک تا تگزاس بود. او با بیش از ده سال تجربه مدیریت بازاریابی، در انواع نشریات سنتی و آنلاین از جمله MarketingProfs، SoftwareCEO و Sales and Marketing Magazine همکاری داشته است. مقالات امی را بیشتر بخوانید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *